Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Her er nok en kjekkas folk gjerne vil ligne på.

Se de øynene, da... så drømmende... han må være en stor romantiker. Ikke det at det ikke oser myndighet og selvsikkerhet.

Jack dalton?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er vel ikke så braindead at du ikke kjenner igjen et av de mest ikoniske bildene sv Josef Stalin?

Også kjent som en av historiens største tyranner.

Ærlig talt, winza..det er som å tro at et bilde av Hitler er Ola Johnsen på hjørnebutikken på Kløfta.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Haha, det er alltid like gøy. Får lyst til å trøkke varen ned i halsen på de. :D

Mmm. Har brukt den siste halvtimen på å pakke og knyte bøker hjemme nå, ingen kan komme her og si jeg er en dårlig ansatt i alle fall! Nå skal jeg bli pakkemester.

Har forresten funnet ut at fnisete fjortisjenter er de beste kundene.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

15 tusen for et bord?

Du bare kan ikke være seriøs.

Yupp, det ser ut som jack dalton. Du vet vell hvem det er? En karakter fra en av tidenes beste tv serie

Du er vel ikke så braindead at du ikke kjenner igjen et av de mest ikoniske bildene sv Josef Stalin?

Også kjent som en av historiens største tyranner.

Ærlig talt, winza..det er som å tro at et bilde av Hitler er Ola Johnsen på hjørnebutikken på Kløfta.

Virker mer som du er braindead, jeg sa jack dalton fordi det lignet på han...

Lenke til kommentar

Hvorfor?

De er som regel veldig høflige, og hører veldig etter når man anbefaler noe til dem og slikt. De fniser av alt mulig rart, og det er litt merkelig, men det kan jeg overse. Og de liker å spørre om ting, som bare er morsomt.

Men i går måtte jeg være "dommer" for å bestemme hvem som var det kjekkeste 1D-medlemmet. De fant frem ulike 1D-bøker (tenk at det finnes så mange) og laga skikkelig presentasjon til meg og greier. Søtt da.

Lenke til kommentar

Jeg gamer ikke, og 3D-printer... hehe, litt utenfor min prisklasse... :p

Vil ikke ha trådløs mus, fordi jeg liker ikke at de bruker batterier.

Da hadde jeg gått til innkjøp av en drone, gjerne med et gopro kamera ved siden av.

Kan ha det mye morro med dem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...