Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Elsker nye bokhandeljobben min, men funnet ut jeg er verdens verste til å pakke inn ting når jeg blir observert. Ene kunden avbrøt meg halvveis og sa han heller kunne gjøre det selv hjemme. Drittunge.

Haha, det er alltid like gøy. Får lyst til å trøkke varen ned i halsen på de. :D
Lenke til kommentar

Det er det verste. Ble jeg nettopp sammenlignet med en pedofilianklaget ordfører fra gokk?

Det innebærer at jeg må fikse en skikkelig benk å løfte stanga på (solseng fungerte ikke), eller dra på et studio og trene på utstilling, og jeg er usikker på hvor interessert jeg er i akkurat det.

Da er det mye enklere med Photoshop.

Lenke til kommentar

Det er det verste. Ble jeg nettopp sammenlignet med en pedofilianklaget ordfører fra gokk?

Det innebærer at jeg må fikse en skikkelig benk å løfte stanga på (solseng fungerte ikke), eller dra på et studio og trene på utstilling, og jeg er usikker på hvor interessert jeg er i akkurat det.

Da er det mye enklere med Photoshop.

Som sagt, det får da være måte på hva jeg gidder. I tillegg tviler jeg på at verden fungerer som en viss South Park-episode.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Du ligner ikke på en pedo men jeg syns ansiktet ditt så ut som øygård. Alle har jo en identisk person helt lik seg selv der ute en plass, for noen år siden så jeg en ansatt på showtime som så ut som ben stiller

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg syns ikke han ligner på Øygard... :omg:

Det syns jeg, kanskje han har en ikjent sønn ;)

Btw dette er ikke noen måte ment som en offensiv. øygård er en bitterbit av en sukkerklump for mange damer så å ligne på ham er bare posotivt ;)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Heldigvis gjelder ikke det meg, for jeg har verken creepy kommentarer eller stalkertendenser. Men jeg er en jævel på R&D. :D

Hva er randd?

Lenke til kommentar

Heldigvis gjelder ikke det meg, for jeg har verken creepy kommentarer eller stalkertendenser. Men jeg er en jævel på R&D. :D

Hva er randd?

Rape&Death

Evt. Research & Development.

Her er nok en kjekkas folk gjerne vil ligne på.

stalinDM2109_468x551.jpg

Se de øynene, da... så drømmende... han må være en stor romantiker. Ikke det at det ikke oser myndighet og selvsikkerhet.

Onkel kosebamse, jo! :D:love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...