Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Jeg er en frigjort jente på 13 år, jeg har cam, viser alt. Jeg elsker å tilfredsstille meg selv til bilder av ansiktshåret til Mchansern, mens jeg drømmer om å få fylt alle hull av Skarstard, Lycos, krikkert, Spleen og Andyboy. Samtidig hater jeg ONS og å bli kalt sklie. Hver gang noen kaller meg sklie, må jeg skrive et innlegg på LiveJournal som er langt som et vondt år.

Du er best i hele verden. Håper Diskusjon gir deg en hedersmedalje en gang.

Best? Gimme a break...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er en frigjort jente på 13 år, jeg har cam, viser alt. Jeg elsker å tilfredsstille meg selv til bilder av ansiktshåret til Mchansern, mens jeg drømmer om å få fylt alle hull av Skarstard, Lycos, krikkert, Spleen og Andyboy. Samtidig hater jeg ONS og å bli kalt sklie. Hver gang noen kaller meg sklie, må jeg skrive et innlegg på LiveJournal som er langt som et vondt år.

Du må bekrefte at du er politi om noen spør og du faktisk er det, sant?

Lenke til kommentar

Bilde av meg når jeg ser at Mchansern, 2ore og Lycantrophe skriver i tråden:

Fuck_Yea.png

...og Datasmurf, så klart.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Best? Gimme a break...

I natt forsvarte du meg mot ironi, og nå dette? Eg er djupt såra og vonbroten.

Nope. :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Best? Gimme a break...

I natt forsvarte du meg mot ironi, og nå dette? Eg er djupt såra og vonbroten.

Nope. :D

Jeg sier du ikke er best av den rette årsak at du snakka stygt om ciklide. Før den kommentaren kunne jeg kanskje sagt meg enig

Lenke til kommentar

Nå er jeg spent på hvem som tar over rollen som "frigjort ung kvinne som elsker å snakke om hvor mye man har lyst til å bange folk, hvor mye man hater one night stands og være sååååå forskjellig fra alle andre jenter :---D". Før henne var det jo cakenommy.

Det er bare å tre frem i rampelyset, scenen er klar.

herregud så on point jeg er. I DAG IGJEN.

til nordisk råd: pm for detaljer ang. utdelingen av litteraturprisen for dette foruminnlegget.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Du høres ut som en bieber fan Harvey. Bare bytt ut bieber med ciklide

Dummeste kommentaren jeg har hørt, bieber er en dritt...

Best? Gimme a break...

Excuse you. Smurfen er sjefen over alle. Det var sikkert bare en liten hiccup fra deg, du er unnskyldt.

Nope, ciklide er sjefen over alle ikke han...

Lenke til kommentar

Sjef er et så mannsladet ord. Vi burde heller kalle kvinnelige sjefer for sjefinne. Da passer det bedre med det (i og for seg ubrukelige) hunkjønnet i språk også.

En sjef, ei sjefinne. Vi trenger vel egentlig bare hankjønn og intetkjønn, gjør vi ikke? Er det noen hunkjønnsord hvor det ikke passer like godt å bruke hankjønnsekvivalentet?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

gratulerer, cik, du har fått deg en ny stalker

Jeg stalker ikke, hvor fikk du den oppfatningen fra bytex? Jeg syns bare hun underholder denne tråden, uten underholdning blir det lite interresant å se...

Lenke til kommentar

Uten å si for mye om enkeltbrukere har jo tråden nådd 28861 sider, med brukere som har kommet og godt, og tror ikke den kommer til å stoppe opp nå bare fordi noen gir seg. Slik er det. Kommer vel noen nye du synes er like underholdende etterhvert.

Circle of life og alt det der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...