Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Folk som oppdaget internett på den tiden da det var in å være bitter and brooding osv. blir gjerne litt forvirret når de oppdager at det finnes folk som ikke hater alle andre der.

Nei, huff, nå har du visst misforstått. Det først etter at Internett tok av at en viss generell forakt for mine medmennesker oppstod.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du..søta da =(.

Jamen, tenk over det. Du lever, og har det ofte jævlig. Du får barn som ikke er snille. Så blir du gammel, så dør du. Hvorfor vente så lenge på å dø?

Fordi du fortsatt kan skape en fremtid og få muligheten til å..umm bli lykkelig.

Lenke til kommentar
Du..søta da =(.

Jamen, tenk over det. Du lever, og har det ofte jævlig. Du får barn som ikke er snille. Så blir du gammel, så dør du. Hvorfor vente så lenge på å dø?

Joda sant nok. Livet er ganske meningsløst. Det er derfor det er vår plikt å fylle det med så mye gode ting vi kan.

Og om man ikke klarer det så finnes det alltids dop. :p

choose.gif

Lenke til kommentar
1. Jeg har trådløst nett, kjerring.

2. Ingen kaster meg.

Med tanke på det plutselige fargeskiftet antar jeg at det var en IRC-referanse og at du med "throut" mente "trout".

Jeg kaster hvem jeg vil :hmpf:

Og ja. Man er trøtt, og gidder ikke lese over det man skriver to ganger, derfor blir ting feil... *kaste seg selv på en annen planet i tilleg*

Lenke til kommentar
Fordi du fortsatt kan skape en fremtid og få muligheten til å..umm bli lykkelig.

Eller kanskje jeg engang blir 1.70...

Fint å høre at de voksne ikke oppfordrer til noe...

Lenke til kommentar
Fordi en venter på sjangsen om å oppleve lykke. That's why

Jeg har opplevd lykke allerede, jeg har spist sjokolade...

Hihi...minner meg om en pasient vi har på jobb som hadde sittet å studert et menneske som var innom en tur og hadde pirket han forsiktig i siden og sier "Er det rart en får lyst på sjokolade?" :lol:

edit. perhaps ikke helt det du var ute etter som svar...

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Joda sant nok. Livet er ganske meningsløst. Det er derfor det er vår plikt å fylle det med så mye gode ting vi kan.

http://files.myopera.com/Wakajawaka/blog/choose.gif[/img

Ja, hvorfor har skaperen av bildet fjernet den siste og ikke helt ubetydelige setningen?

"Who needs reasons when you've got heroin?"

Knallfilm, forresten.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Ja, hvorfor har skaperen av bildet fjernet den siste og ikke helt ubetydelige setningen?

"Who needs reasons when you've got heroin?"

Knallfilm, forresten.

En av mine absolutt favoritter.

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett den, men jeg tror jeg aldri blir lei.

Kva for ein film er det frå?

Det er åpningsreplikken fra Trainspotting.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...