Skarstard Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Folk som oppdaget internett på den tiden da det var in å være bitter and brooding osv. blir gjerne litt forvirret når de oppdager at det finnes folk som ikke hater alle andre der. Nei, huff, nå har du visst misforstått. Det først etter at Internett tok av at en viss generell forakt for mine medmennesker oppstod. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Nei, huff, nå har du visst misforstått. Det først etter at Internett tok av at en viss generell forakt for mine medmennesker oppstod.Ikke så rart. Du gikk vel i barnehagen fortsatt da internett tok av. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Nei, huff, nå har du visst misforstått. Det først etter at Internett tok av at en viss generell forakt for mine medmennesker oppstod.Ikke så rart. Du gikk vel i barnehagen fortsatt da internett tok av. Auch...den svei Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg tror egentlig jeg bare vil dø... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg tror egentlig jeg bare vil dø... Du..søta da =(. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Nå skal ikke jeg påstå at jeg vet når det "tok av", men kan godt være tilfellet, ja. Når sant skal sier var ikke de første årene så ille, da det for det meste gikk i å laste ned OJ-sketsjer med Napster. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Du..søta da =(. Jamen, tenk over det. Du lever, og har det ofte jævlig. Du får barn som ikke er snille. Så blir du gammel, så dør du. Hvorfor vente så lenge på å dø? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Du..søta da =(. Jamen, tenk over det. Du lever, og har det ofte jævlig. Du får barn som ikke er snille. Så blir du gammel, så dør du. Hvorfor vente så lenge på å dø? Fordi en venter på sjangsen om å oppleve lykke. That's why Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Fordi en venter på sjangsen om å oppleve lykke. That's why Jeg har opplevd lykke allerede, jeg har spist sjokolade... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Du..søta da =(. Jamen, tenk over det. Du lever, og har det ofte jævlig. Du får barn som ikke er snille. Så blir du gammel, så dør du. Hvorfor vente så lenge på å dø? Fordi du fortsatt kan skape en fremtid og få muligheten til å..umm bli lykkelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Du..søta da =(. Jamen, tenk over det. Du lever, og har det ofte jævlig. Du får barn som ikke er snille. Så blir du gammel, så dør du. Hvorfor vente så lenge på å dø? Joda sant nok. Livet er ganske meningsløst. Det er derfor det er vår plikt å fylle det med så mye gode ting vi kan. Og om man ikke klarer det så finnes det alltids dop. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 1. Jeg har trådløst nett, kjerring.2. Ingen kaster meg. Med tanke på det plutselige fargeskiftet antar jeg at det var en IRC-referanse og at du med "throut" mente "trout". Jeg kaster hvem jeg vil :hmpf: Og ja. Man er trøtt, og gidder ikke lese over det man skriver to ganger, derfor blir ting feil... *kaste seg selv på en annen planet i tilleg* Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Fordi du fortsatt kan skape en fremtid og få muligheten til å..umm bli lykkelig. Eller kanskje jeg engang blir 1.70... Og om man ikke klarer det så finnes det alltids dop. Fint å høre at de voksne ikke oppfordrer til noe... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Fordi en venter på sjangsen om å oppleve lykke. That's why Jeg har opplevd lykke allerede, jeg har spist sjokolade... Hihi...minner meg om en pasient vi har på jobb som hadde sittet å studert et menneske som var innom en tur og hadde pirket han forsiktig i siden og sier "Er det rart en får lyst på sjokolade?" edit. perhaps ikke helt det du var ute etter som svar... Endret 31. mars 2008 av b-real Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 No var det gøy her; eg ser slurvefeil hos Skarstad. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Joda sant nok. Livet er ganske meningsløst. Det er derfor det er vår plikt å fylle det med så mye gode ting vi kan.Og om man ikke klarer det så finnes det alltids dop. http://files.myopera.com/Wakajawaka/blog/choose.gif[/img Ja, hvorfor har skaperen av bildet fjernet den siste og ikke helt ubetydelige setningen? "Who needs reasons when you've got heroin?" Knallfilm, forresten. Endret 31. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Kva for ein film er det frå? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ja, hvorfor har skaperen av bildet fjernet den siste og ikke helt ubetydelige setningen? "Who needs reasons when you've got heroin?" Knallfilm, forresten. En av mine absolutt favoritter.Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett den, men jeg tror jeg aldri blir lei. Kva for ein film er det frå? Det er åpningsreplikken fra Trainspotting. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 No var det gøy her; eg ser slurvefeil hos Skarstad. Vel, at du ser på det som moro får jeg vel bare ta som et kompliment. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg lykkes forresten ikke å finne et bilde som ikke har kuttet ut den siste delen, Skarstad. Hyl ut om du dukker over en med hele greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg