KatrinaS Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Hører rykter om at Sjur er god i senga Når man deler informasjon om seg selv på det o' store internettet, så kan man ikke regne med at man forblir anonym. Spesielt ikke om man har bilde av seg selv som avatar. Jeg bare venter på den dagen jeg blir kidnappet av en annen bruker, krysser fingrene for at det vil være Sjur.Tror heller du får winza på døren. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Som han som skrev mitt ekte navn i går, kan man forresten få noen her til å anmelde brukeren? Jeg liker ikke at noen her vet hva jeg heter, og at han kanskje har tenkt å oppsøke megRapporter posten umidelbart. Dette er et grovt overtramp vi ser strengt på. Navnet i seg selv ble tatt vekk og jeg har rapportert brukeren men jeg er redd brukeren kan finne på noe, man vet jo aldri hvem som sitter bak en bruker her så kan godt hende den brukeren er gal O: Det som var så rart, at den brukeren hadde 11 år fartstid. Han burde da vite bedre enn å gjøre noe sånt. Endret 17. juni 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Er det deg på avataren da? Ja. Hører rykter om at Sjur er god i senga Det kan jeg bekrefte. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) e: whatever Endret 17. juni 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Det som var så rart, at den brukeren hadde 11 år fartstid. Han burde da vite bedre enn å gjøre noe sånt. Avataren din minner meg om en sånn en. Jeg har tskjorte med sånn på. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Ja det lignet bra på meg det Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Er det deg på avataren da? Ja. Å, du er jo kjempe pen Hører rykter om at Sjur er god i senga Når man deler informasjon om seg selv på det o' store internettet, så kan man ikke regne med at man forblir anonym. Spesielt ikke om man har bilde av seg selv som avatar. Jeg bare venter på den dagen jeg blir kidnappet av en annen bruker, krysser fingrene for at det vil være Sjur.Tror heller du får winza på døren. Nei, kanskje deg Det som var så rart, at den brukeren hadde 11 år fartstid. Han burde da vite bedre enn å gjøre noe sånt. Det samme tenkte jeg, jeg har bare vært her i knappe 18 måneder og har allerede lært de fleste reglene og hvordan å oppføre seg best mulig, så etter 11 år skulle man trodd personen var expert i hvordan ting er og hva man ikke kan gjøre Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Hva er greia med "personen" som tydeligvis har gjort noe galt? Ser av postene at Cikilde har stukket av. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Dette må faktisk feires. Skal lage noe ekstra fint til middag i dag. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Elsker nye bokhandeljobben min, men funnet ut jeg er verdens verste til å pakke inn ting når jeg blir observert. Ene kunden avbrøt meg halvveis og sa han heller kunne gjøre det selv hjemme. Drittunge. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Husker da jeg jobbet i en jernvare-handel tidligere og en kunde skulle kjøpe en diger snøskuffe som skulle pakkes inn, som en slags practical-joke til kompisen sin. Heldigvis var han i godt humør, for verre innpakking har jeg ikke vært borti. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Endelig. Nei Dette må faktisk feires. Skal lage noe ekstra fint til middag i dag. Nei dette må sørges Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Nå er jeg spent på hvem som tar over rollen som "frigjort ung kvinne som elsker å snakke om hvor mye man har lyst til å bange folk, hvor mye man hater one night stands og være sååååå forskjellig fra alle andre jenter :---D". Før henne var det jo cakenommy. Det er bare å tre frem i rampelyset, scenen er klar. 6 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Nå er jeg spent på hvem som tar over rollen som "frigjort ung kvinne som elsker å snakke om hvor mye man har lyst til å bange folk, hvor mye man hater one night stands og være sååååå forskjellig fra alle andre jenter :---D". Før henne var det jo cakenommy. Det er bare å tre frem i rampelyset, scenen er klar. Ikke snakk slik om ciklide, hun var den mest modne av oss alle sammen, tråden kommer til å suge nå... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Du må gjerne forlate den. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Datasmurf Skrevet 17. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg er en frigjort jente på 13 år, jeg har cam, viser alt. Jeg elsker å tilfredsstille meg selv til bilder av ansiktshåret til Mchansern, mens jeg drømmer om å få fylt alle hull av Skarstard, Lycos, krikkert, Spleen og Andyboy. Samtidig hater jeg ONS og å bli kalt sklie. Hver gang noen kaller meg sklie, må jeg skrive et innlegg på LiveJournal som er langt som et vondt år. 11 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Før henne var det jo cakenommy. Det er bare å tre frem i rampelyset, scenen er klar. omfg stemmer. Savner Queen of Tryhard. Jeg er en frigjort jente på 13 år, jeg har cam, viser alt. Jeg elsker å tilfredsstille meg selv til bilder av ansiktshåret til Mchansern, mens jeg drømmer om å få fylt alle hull av Skarstard, Lycos, krikkert, Spleen og Andyboy. Samtidig hater jeg ONS og å bli kalt sklie. Hver gang noen kaller meg sklie, må jeg skrive et innlegg på LiveJournal som er langt som et vondt år.Hahaha, dude. Det verste er at alt dette stemmer. Minus 13yo gurl, selvsagt, hvertfall rent fysisk. Endret 17. juni 2014 av Lycantrophe 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Du må gjerne forlate den. Du med Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg er en frigjort jente på 13 år, jeg har cam, viser alt. Jeg elsker å tilfredsstille meg selv til bilder av ansiktshåret til Mchansern, mens jeg drømmer om å få fylt alle hull av Skarstard, Lycos, krikkert, Spleen og Andyboy. Samtidig hater jeg ONS og å bli kalt sklie. Hver gang noen kaller meg sklie, må jeg skrive et innlegg på LiveJournal som er langt som et vondt år. Du er best i hele verden. Håper Diskusjon gir deg en hedersmedalje en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg