Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Kan dere slutte å snakke om å stalke ciklide! Nå drar hun pågrunn av dere, håper dere er happy nå freaks... Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Lars hvem snakker jeg med for å fa sletta innholdet om meg? Zeph Jong Un?Enten det eller bare rapporter inneggene du vil fjerne så gjør vi en vurdering. Personinfo bør ikke være noe problem å få fjernet.Zeph har dessverre måtte gi seg som admin bl.a. pga. tidsklemma, men prøv Rampage. Jarmo hadde vært en annen mulighet, men han er ikke tilgjengelig pga. dødsfall i familien. Jeg vil ha ALT sletta. Kjipt å rapportere 2000 innlegg ett og ett? Kan ikke bare alt måkes sammen i èn pulje og slettes sammen med accounten? Hvorfor skal du slette deg selv egentlig ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Kan dere slutte å snakke om å stalke ciklide! Nå drar hun pågrunn av dere, håper dere er happy nå freaks... Jeg tror problemet er betydelig overdrevet, men folk liker gjerne å freake ut folk. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Kan vel sammenlignes med brystvorten faktisk L4r5 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Dere kan sitte her å google og stalke hverandre uten meg! I'm out.Det var leit å høre. Kommer til å bli hakket kjedeligere her uten deg. Men skjønner at du blir litt skeptisk, så nysgjerrige som folk her inne er. Du får ha det godt videre da. Var hyggelig så lenge det varte. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Kan vel sammenlignes med brystvorten faktisk L4r5Er jo mange nerver i området så når jeg tenker meg om er det ikke så unaturlig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Kan dere slutte å snakke om å stalke ciklide! Nå drar hun pågrunn av dere, håper dere er happy nå freaks... Jeg tror problemet er betydelig overdrevet, men folk liker gjerne å freake ut folk. Som han som skrev mitt ekte navn i går, kan man forresten få noen her til å anmelde brukeren? Jeg liker ikke at noen her vet hva jeg heter, og at han kanskje har tenkt å oppsøke meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Som han som skrev mitt ekte navn i går, kan man forresten få noen her til å anmelde brukeren? Jeg liker ikke at noen her vet hva jeg heter, og at han kanskje har tenkt å oppsøke megRapporter posten umidelbart. Dette er et grovt overtramp vi ser strengt på. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Som han som skrev mitt ekte navn i går, kan man forresten få noen her til å anmelde brukeren? Jeg liker ikke at noen her vet hva jeg heter, og at han kanskje har tenkt å oppsøke megRapporter posten umidelbart. Dette er et grovt overtramp vi ser strengt på. Navnet i seg selv ble tatt vekk og jeg har rapportert brukeren men jeg er redd brukeren kan finne på noe, man vet jo aldri hvem som sitter bak en bruker her så kan godt hende den brukeren er gal O: Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Jeg har samme nick flere steder, men holder meg til at by og alder er greit nok at folk får vite. Dessuten har jeg funnet ut at jeg ikke akkurat er den eneste med samme nick på internasjonale forum uansett. Endret 17. juni 2014 av multisync Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Kan dere slutte å snakke om å stalke ciklide! Nå drar hun pågrunn av dere, håper dere er happy nå freaks... Jeg tror problemet er betydelig overdrevet, men folk liker gjerne å freake ut folk. Som han som skrev mitt ekte navn i går, kan man forresten få noen her til å anmelde brukeren? Jeg liker ikke at noen her vet hva jeg heter, og at han kanskje har tenkt å oppsøke meg Hun er vel tilbake snart. Kvinnfolk skifter mening fortere enn vinden. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Kan vel sammenlignes med brystvorten faktisk L4r5Er jo mange nerver i området så når jeg tenker meg om er det ikke så unaturlig. Men jeg var overrasket hvor vondt det var. For det gikk ikke så fort å ta der pga fare for å stikke meg i tannkjøttet så var ett seigt minutt Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Hva er winza's ekte navn? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Hva er winza's ekte navn?Manfred Albrecht Freiherr von Richthofen 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Men jeg var overrasket hvor vondt det var. For det gikk ikke så fort å ta der pga fare for å stikke meg i tannkjøttet så var ett seigt minuttEtter å ha fått meg noen smell på kjeften så ser jeg det som enda mer naturlig. Veit ikke om du har opplevd det da. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Noen som vil kjøpe en kartong til meg? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Men jeg var overrasket hvor vondt det var. For det gikk ikke så fort å ta der pga fare for å stikke meg i tannkjøttet så var ett seigt minuttEtter å ha fått meg noen smell på kjeften så ser jeg det som enda mer naturlig. Veit ikke om du har opplevd det da. Det har jeg faktisk. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Når man deler informasjon om seg selv på det o' store internettet, så kan man ikke regne med at man forblir anonym. Spesielt ikke om man har bilde av seg selv som avatar. Jeg bare venter på den dagen jeg blir kidnappet av en annen bruker, krysser fingrene for at det vil være Sjur. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Hva er winza's ekte navn? Frank per bob kåre fru bullomi Når man deler informasjon om seg selv på det o' store internettet, så kan man ikke regne med at man forblir anonym. Spesielt ikke om man har bilde av seg selv som avatar. Jeg bare venter på den dagen jeg blir kidnappet av en annen bruker, krysser fingrene for at det vil være Sjur. Er det deg på avataren da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg