medlem-124997 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Æsj ass dere er tvilsomme nysgjerrigperer hele gjengen:( På tide å stikke for godt nå tror jeg. har fremdeles moderatorene den mongo regelen sin om at de ikke sletter accounter og innlegg/tråder eller må jeg gå via Slettmeg.no? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg vil! Jeg elsker penger, da kan jeg legge det til skatte pengene og så har jeg 33 tusen Gjør det, gjør det, gjennomfør det! Småjenter gjør gjerne det. Big Twist, banan sin kjæreste er en småjente, er noe med 17 eller noe Niks, det var du selv. I hvert fall nok til at hvem som helst kunne finne det ut. Og jeg har bare nevnt arbeidssted, ikke arbeidsgiver! Han har rett, jeg husker hun oppga hvor hun jobba Skal vise deg småjenter jeg. Dem har du vell mange av? Nopp. Aldri sagt arbeidssted eller giver, kun til deg. Har bare sagt hva arbeidsoppgavene mine er. Um jo det har du faktisk, for noen uker siden Jeg har tilogmed papirer på at jeg er gal. Virkelig? Det var jævla vondt! Det ser ikke noe behagelig ut Æsj ass dere er tvilsomme nysgjerrigperer hele gjengen:( På tide å stikke for godt nå tror jeg. har fremdeles moderatorene den mongo regelen sin om at de ikke sletter accounter og innlegg/tråder eller må jeg gå via Slettmeg.no? Skal du virkelig stikke herfra? Da vil ikke jeg være her lenger... Hva er slettmeg.no? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Det var ikke akkurat vanskelig, fant deg ved en tilfeldighet på et forum for fisk og akvarium. Endret 17. juni 2014 av Ssnerk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Hvordan?Tviler det er så vanskelig. Du har gitt nok info til å begrense søket. Det var jævla vondt!Verre enn brystvorte? Hvis du har det også da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Virkelig?Det er litt satt på spissen da. Men, ja, har et par diagnoser. Blant annet Bipolar Lidelse. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Um jo det har du faktisk, for noen uker siden Nei Winza. Akkurat den biten er jeg var på. Da har du heller plukka opp det Hanzi har sagt. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Lars hvem snakker jeg med for å fa sletta innholdet om meg? Zeph Jong Un? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Um jo det har du faktisk, for noen uker siden Nei Winza. Akkurat den biten er jeg var på. Da har du heller plukka opp det Hanzi har sagt. Du sa du jobba i et oljeselskap og så sa jeg at du tjener vell rått når du jobber der Endret 17. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Dere kan sitte her å google og stalke hverandre uten meg! I'm out. Um jo det har du faktisk, for noen uker siden Nei Winza. Akkurat den biten er jeg var på. Da har du heller plukka opp det Hanzi har sagt. Du sa du jobba på en oljeplatform og så sa jeg at du tjener vell rått når du jobber der Jeg visste ikke at jeg jobbet på oljeplattform? Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Du sa du jobba på en oljeplatform og så sa jeg at du tjener vell rått når du jobber der Det var det strengt tatt du som sa. 2 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Hun har aldri sagt oljeplattform, oljeselskap derimot. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Lars hvem snakker jeg med for å fa sletta innholdet om meg? Zeph Jong Un?Enten det eller bare rapporter inneggene du vil fjerne så gjør vi en vurdering. Personinfo bør ikke være noe problem å få fjernet. Zeph har dessverre måtte gi seg som admin bl.a. pga. tidsklemma, men prøv Rampage. Jarmo hadde vært en annen mulighet, men han er ikke tilgjengelig pga. dødsfall i familien. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Skal du virkelig stikke herfra? Da vil ikke jeg være her lenger... Hva er slettmeg.no? Så massiv impact har jeg vel ikke hatt på deg at alt du ikke vil være her lengre. Slettmeg.no kan brukes for å finne rettighetene dine på nett og få slettet innhold du ikke ønsker ute lenger. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Regner med Datasmurfen har arkiv på alt uansett, det blir det verre å få slettet. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Lars hvem snakker jeg med for å fa sletta innholdet om meg? Zeph Jong Un?Enten det eller bare rapporter inneggene du vil fjerne så gjør vi en vurdering. Personinfo bør ikke være noe problem å få fjernet.Zeph har dessverre måtte gi seg som admin bl.a. pga. tidsklemma, men prøv Rampage. Jarmo hadde vært en annen mulighet, men han er ikke tilgjengelig pga. dødsfall i familien. Jeg vil ha ALT sletta. Kjipt å rapportere 2000 innlegg ett og ett? Kan ikke bare alt måkes sammen i èn pulje og slettes sammen med accounten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg vil ha ALT sletta. Kjipt å rapportere 2000 innlegg ett og ett? Kan ikke bare alt måkes sammen i èn pulje og slettes sammen med accounten?Ta kontakt med Rampage du. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Regner med Datasmurfen har arkiv på alt uansett, det blir det verre å få slettet.Får bare ta han på ordet når han sier han ikke lagrer shit lenger..Takk Lars! Hun har aldri sagt oljeplattform, oljeselskap derimot. Oljeselskapene er mange. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Personlig føler jeg ikke det store behovet for å stake forumbrukere utenfor forumet. Har kommet over enkelte helt tilfeldig da. Også på mer, ehm, lyssky nettsteder. Jeg bruker hedigvis andre nick på disse andre stedene så meg er verre å finne. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Du sa du jobba på et oljeselskap og så sa jeg at du tjener vell rått når du jobber der Det var det strengt tatt du som sa. Jeg mente oljeselskap og hun sa den delen Dere kan sitte her å google og stalke hverandre uten meg! I'm out. Um jo det har du faktisk, for noen uker siden Nei Winza. Akkurat den biten er jeg var på. Da har du heller plukka opp det Hanzi har sagt. Du sa du jobba på en oljeplatform og så sa jeg at du tjener vell rått når du jobber der Jeg visste ikke at jeg jobbet på oljeplattform? Jeg tenkte feil Så massiv impact har jeg vel ikke hatt på deg at alt du ikke vil være her lengre. Slettmeg.no kan brukes for å finne rettighetene dine på nett og få slettet innhold du ikke ønsker ute lenger. Jeg liker innleggene du skriver, du gjør forumet litt mer hyggelig og av og til spennende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg