Datasmurf Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Takk, men nei takk. Det er for creepy. Selv for meg. Jeg drar ikke dit for å stalke henne heller. Oddsen er stor for at vi bare finner oss en brun pub og blir sittende der til de stenger, for så å stikke hjem. Er sånn det pleier å være. Interessene mine i fruentimmer på den delen av Vestlandet, er uansett mer rettet mot Ørsta og Ålesund. Jeg tenkte bare at du kanskje var interessert i dusøren som var utlovt på forrige side jeg. Ligger jo 10.000 i potten! Ah, sånn sett. Njæ, er usikker på om jeg vil ha penger fra Bundy inn på kontoen. Gudene vet hva som skjer da. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Takk, men nei takk. Det er for creepy. Selv for meg. Jeg drar ikke dit for å stalke henne heller. Oddsen er stor for at vi bare finner oss en brun pub og blir sittende der til de stenger, for så å stikke hjem. Er sånn det pleier å være. Interessene mine i fruentimmer på den delen av Vestlandet, er uansett mer rettet mot Ørsta og Ålesund. Jeg tenkte bare at du kanskje var interessert i dusøren som var utlovt på forrige side jeg. Ligger jo 10.000 i potten! Ah, sånn sett. Njæ, er usikker på om jeg vil ha penger fra Bundy inn på kontoen. Gudene vet hva som skjer da. Jeg vil! Jeg elsker penger, da kan jeg legge det til skatte pengene og så har jeg 33 tusen Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Haha dere er gale hele gjengen, bange snekkere, stalke folk, jesus... Det er ingenting galt i å ha sex med en snekker. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Haha dere er gale hele gjengen, bange snekkere, stalke folk, jesus... Det er ingenting galt i å ha sex med en snekker. Er verktøyet hans bra? Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg vil! Jeg elsker penger, da kan jeg legge det til skatte pengene og så har jeg 33 tusen Gjør det, gjør det, gjennomfør det! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Faen hvis forumbrukere begynner å LETE opp meg på byen.. DA freaker jeg ut da. Ble skremt nok av moldenseren som ropte Ciklide! Jeg er meget uforsiktig. Men jeg har begynt å gi totalt faen. Av og til sier jeg litt i mot meg selv. Jeg gir stort sett faen så lenge folk ikke blir crazy stalkish, maser på meg og kommer på døra mi. Basically som han fyren fra bilopphøggeriet. Endret 17. juni 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 e: Og når alt kommer til alt er det sannsynligvis ikke så vanskelig å finne navn og adresse på Ciklide, med tanke på hvor mye informasjon hun har delt om seg selv her inne og i freakfact-tråden. Så om jeg virkelig skulle ønske å være skikkelig full-on creep, kan jeg sikkert google meg frem til slikt. Jeg har ALDRI lagt ut adressa mi, fullt navn eller arbeidsplass. Arbeidsplassen min er det Hanzi som har røpt:p Det meste jeg har delt om meg selv er jo bare piss? At jeg har katter, akvarier osv. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg taler for alle kvinnene han lurer til sengs som møter skuffelsen av en hårløs mannekropp.Kjæresten misliker kroppshår skikkelig. Småjenter gjør gjerne det. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Okay. Men passe deg selv da. Der er noen splinter som driver hacke kontoer her eller noe og. Så exempel på det i går. "never trust anyone on the net" Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg har ALDRI lagt ut adressa mi, fullt navn eller arbeidsplass. Arbeidsplassen min er det Hanzi som har røpt Det meste jeg har delt om meg selv er jo bare piss? At jeg har katter, akvarier osv. Niks, det var du selv. I hvert fall nok til at hvem som helst kunne finne det ut. Og jeg har bare nevnt arbeidssted, ikke arbeidsgiver! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg taler for alle kvinnene han lurer til sengs som møter skuffelsen av en hårløs mannekropp.Kjæresten misliker kroppshår skikkelig.Småjenter gjør gjerne det.Skal vise deg småjenter jeg. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg har ALDRI lagt ut adressa mi, fullt navn eller arbeidsplass. Arbeidsplassen min er det Hanzi som har røpt Det meste jeg har delt om meg selv er jo bare piss? At jeg har katter, akvarier osv. Niks, det var du selv. I hvert fall nok til at hvem som helst kunne finne det ut. Og jeg har bare nevnt arbeidssted, ikke arbeidsgiver! Nopp. Aldri sagt arbeidssted eller giver, kun til deg. Har bare sagt hva arbeidsoppgavene mine er. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Haha dere er gale hele gjengen,Jeg har tilogmed papirer på at jeg er gal. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Sikker? Da har jeg driti meg ut. Prøver å unngå å dele mer om folk enn de selv gjør. Sorry! Det var uansett ikke spesielt vanskelig å gjette seg fram til det basert på den infoen du hadde gitt her da, til mitt forsvar. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Cikke: For en tid siden postet du bilder fra din arbeidsplass. En eller annen spurte om det var xxx(firma) hvilket du da bekreftet. Husker det altså. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Det var jævla vondt! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Ja, det husker jeg, men firmaet jeg jobber i er veldig stort og finnes i hele Norge. Det er 10 siter eller noe bare i fylket. Ett av de største firmaene i bransjen. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg fant deg på face for lenge siden. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg fant deg på face for lenge siden.Hvordan? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Noen som blir med til Barcelona? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg