medlem-124997 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Faen hvis forumbrukere begynner å LETE opp meg på byen.. DA freaker jeg ut da. Ble skremt nok av moldenseren som ropte Ciklide! Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Dusør på Cikilde? Aner ikke hvor i landet du er da. Btw grattis med 2000 innlegg 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Gutter! Hvilket dyr er mest opptatt av sikkerhet?? Hauken Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Hvor fort kan en jaguar gå? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg taler for alle kvinnene han lurer til sengs som møter skuffelsen av en hårløs mannekropp.Kjæresten misliker kroppshår skikkelig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Jeg deepthroatet kaffefilteret. Gamle vaner er vonde å vende, antar jeg Faen hvis forumbrukere begynner å LETE opp meg på byen.. DA freaker jeg ut da. Ble skremt nok av moldenseren som ropte Ciklide! Hvordan vet du han var moldenser? Dusør på Cikilde? Aner ikke hvor i landet du er da. Btw grattis med 2000 innlegg Jeg spytter 10k inn i potten. Den som får Cyk til å bli så ukomfortabel som mulig vinner potten. Endret 17. juni 2014 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Faen hvis forumbrukere begynner å LETE opp meg på byen.. DA freaker jeg ut da. Ble skremt nok av moldenseren som ropte Ciklide! Og om de møter på deg tilfeldigvis? Jeg skal sannsynligvis innom byen du bor i i sommer, for å besøke slekt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Faen hvis forumbrukere begynner å LETE opp meg på byen.. DA freaker jeg ut da. Ble skremt nok av moldenseren som ropte Ciklide! Jeg er meget uforsiktig. Men jeg har begynt å gi totalt faen. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Faen hvis forumbrukere begynner å LETE opp meg på byen.. DA freaker jeg ut da. Ble skremt nok av moldenseren som ropte Ciklide! Og om de møter på deg tilfeldigvis? Jeg skal sannsynligvis innom byen du bor i i sommer, for å besøke slekt. Jeg kan skaffe deg addressen hennes, så kan du bare møte opp på trappa kledd i drag mens du damper e-sigg. Jeg kan selvfølgelig også holde addressen hemmelig, mot tilstrekkelig økonomisk kompensasjon, Ciklide. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Faen hvis forumbrukere begynner å LETE opp meg på byen.. DA freaker jeg ut da. Ble skremt nok av moldenseren som ropte Ciklide! Og om de møter på deg tilfeldigvis? Jeg skal sannsynligvis innom byen du bor i i sommer, for å besøke slekt. "besøke slekt" 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg var på tur i molde. Så jeg tok høyde for at han var moldenser Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) "besøke slekt" Ja, vi kjører sannsynligvis innom byen på vei hjem fra Stavanger for å besøke noen tremenninger av meg. Jeg kan skaffe deg addressen hennes, så kan du bare møte opp på trappa kledd i drag mens du damper e-sigg. Jeg kan selvfølgelig også holde addressen hemmelig, mot tilstrekkelig økonomisk kompensasjon, Ciklide. Takk, men nei takk. Det er for creepy. Selv for meg. Jeg drar ikke dit for å stalke henne heller. Oddsen er stor for at vi bare finner oss en brun pub og blir sittende der til de stenger, for så å stikke hjem. Er sånn det pleier å være. Interessene mine i fruentimmer på den delen av Vestlandet, er uansett mer rettet mot Ørsta og Ålesund. e: Og når alt kommer til alt er det sannsynligvis ikke så vanskelig å finne navn og adresse på Ciklide, med tanke på hvor mye informasjon hun har delt om seg selv her inne og i freakfact-tråden. Så om jeg virkelig skulle ønske å være skikkelig full-on creep, kan jeg sikkert google meg frem til slikt. Endret 17. juni 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg kan selvfølgelig også holde addressen hemmelig, mot tilstrekkelig økonomisk kompensasjon, Ciklide. Har du den nye adressa mi da? Asså.. Jeg er bare en fattig FOAS husk. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Takk, men nei takk. Det er for creepy. Selv for meg. Jeg drar ikke dit for å stalke henne heller. Oddsen er stor for at vi bare finner oss en brun pub og blir sittende der til de stenger, for så å stikke hjem. Er sånn det pleier å være. Interessene mine i fruentimmer på den delen av Vestlandet, er uansett mer rettet mot Ørsta og Ålesund. Jeg tenkte bare at du kanskje var interessert i dusøren som var utlovt på forrige side jeg. Ligger jo 10.000 i potten! Jeg kan selvfølgelig også holde addressen hemmelig, mot tilstrekkelig økonomisk kompensasjon, Ciklide. Har du den nye adressa mi da? Asså.. Jeg er bare en fattig FOAS husk. Nei, men det er veldig lett å finne ut. Jeg er jo tross alt stalkeren din. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Ja jeg er vel omregistrert nå så ett søk i 1881 gjør vel susen. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Hm... Tror dere jeg klarer hooke han nye snekker'n da? Hadde vært litt gøy å prøve. Har egentlig aldri vært så innmari skanky og hooka randoms på byen. Men jeg har litt lyst til å rase litt før jeg finner meg en kjæreste igjen. Det er jo litt gøy å flørte og:) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Haha dere er gale hele gjengen, bange snekkere, stalke folk, jesus... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 ANBEFALING TIl en bra must-see film på amerikanske netflix? Four Lions. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Hva annet kunne skjedd? At Han registrerte at jeg hadde sex igår? Da håper jeg isåfall han registrerte den biten hvor jeg NEKTET å ligge med fyren med mindre hadde hadde på seg capsen til fotballaget "mitt" som han hatet av hele sitt hjerte. Det ville vært temmelig underholdende også for meg å se seansen i ettertid. Haha! 1 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Dagens gjøremål = 0. Hjelp ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg