Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

En som hun ville skulle ha caps på mens dem seeda hverandre ;)

Ahahah ble så syyykt mye mindre kinky når du oppsummerte det på denne måten. Hele poenget med capsen utelot du:)

Det var ikke meningen å fornærme deg

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Vanskelig å vite. Skjer ikke noe radikalt de første ti åra, men kanskje 2030? 2040?

I 2083 blir det en manisk fest (get it....manifest) ;)

Lenke til kommentar

^ men noen ganger går det fra kjærester til ff også. Funker great. Jeg får pizza.

Joo men blir fortere sjalusi osv da. Pluss det ikke alltid er like lett å komme videre. Lenge siden dere var sammen?

Begynner å bli et år.

Og du har rett. Kommer meg faen ikke vekk selv om jeg vil, men så har du den igjen at jeg kjenner denne kjerringen så jævlig godt og hun meg så hvorfor skal jeg gidde å komme meg vekk? :p evig sirkel.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Uff så mye drama og styr med alle som har og har hatt kjæreste, er glad jeg er singel slik jeg slipper slik drama :)

Lenke til kommentar

Uff så mye drama og styr med alle som har og har hatt kjæreste, er glad jeg er singel slik jeg slipper slik drama :)

Er som å være fornøyd med å ikke ha følelser i det heletatt, siden man da ikke kan bli lei seg noen gang. Catch 22.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Er som å være fornøyd med å ikke ha følelser i det heletatt, siden man da ikke kan bli lei seg noen gang. Catch 22.

Jeg har masse følelser, jeg kan gråte bare av å se begravelser på tv, både ekte og fiksjonelt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...