anonympappkasse Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Kaffe og pannekaker hos besto, hjemmelaget restaurant pizza senere hos eksen. YOLO Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Å nåkå attåt eller? ;D Nei! Får sende snap til fyren fra i helga å spørre om han vil finne på noe sprell Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Å nåkå attåt eller? ;D Nei! Får sende snap til fyren fra i helga å spørre om han vil finne på noe sprell En du kjente fra før eller en du traff på byn? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Kjeder meg. PM for skype da! Møø! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Nei, men jeg ligger ikke med noen jeg ikke finner fysisk tiltrekkende. Hadde du bænga ei stygg dame? Hadde jeg vært kåt nok, så ja? Og nå snakker jeg for 99% av alle menn her, selv om de prøver å benekte det. Endret 16. juni 2014 av Bundy Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Kjeder meg. PM for skype da! Møø! Har du snap? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Føler jeg spammer ned folk med snaps. Sender til folk som sjelden snapper meg tilbake.I siste uken har jeg sendt snaps om at jeg har prøvd å snike meg innpå en høne, jage etter kakkerlakk og øgler, meg med bar overkropp og folk som prøver å selge meg kokosnøttpai på buss. Endret 16. juni 2014 av Gyr0 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Og nå snakker jeg for 99% av alle menn her, selv om de prøver å benekte det. Er dessverre en kronisk feil i alle menns programmering. *STYGGE JENTER TRENGER PIKK DE OGSÅ* eller hva nå det er internett har fortalt meg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Å nåkå attåt eller? ;D Nei! Får sende snap til fyren fra i helga å spørre om han vil finne på noe sprell Jeg misunner deg Å nåkå attåt eller? ;D Nei! Får sende snap til fyren fra i helga å spørre om han vil finne på noe sprell En du kjente fra før eller en du traff på byn? En som hun ville skulle ha caps på mens dem seeda hverandre Nei, men jeg ligger ikke med noen jeg ikke finner fysisk tiltrekkende. Hadde du bænga ei stygg dame? Hadde jeg vært kåt nok, så ja? Og nå snakker jeg for 99% av alle menn her, selv om de prøver å benekte det. Bundy har faktisk rett her Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Kjeder meg. PM for skype da! Møø! Har du snap? Ja. Icemoon Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Og nå snakker jeg for 99% av alle menn her, selv om de prøver å benekte det. Er dessverre en kronisk feil i alle menns programmering. *STYGGE JENTER TRENGER PIKK DE OGSÅ* eller hva nå det er internett har fortalt meg. Keep telling yourself that. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) . Endret 16. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Hvis man er skikkelig kåt blir de aller fleste deilige. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 En du kjente fra før eller en du traff på byn? Jeg visste hvem han var, men kjente han ikke noe særlig. Bundy; mulig du ligger med folk du ikke finner fysisk atraktiv. Men desverre for de menn som ikke matcher med min smak så gjør ikke jeg det. Skulle jeg evt være kåt så fikser jeg faktisk biffen selv, evt hører med en ff. Siden jeg har "dumpa" den forje ff vurderer jeg å prøve å få ordna no lignende opplegg med han fra helga. Vi likte de samme tingene så det ble veldig gøy:) han nevnte at han egentlig så seg ferdig med randoms og ONS og ville ha en fast og var veldig fornøyd når han dro så kaanskje det ordner seg:) Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 En som hun ville skulle ha caps på mens dem seeda hverandre Ahahah ble så syyykt mye mindre kinky når du oppsummerte det på denne måten. Hele poenget med capsen utelot du:) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Og nå snakker jeg for 99% av alle menn her, selv om de prøver å benekte det. Er dessverre en kronisk feil i alle menns programmering. *STYGGE JENTER TRENGER PIKK DE OGSÅ* eller hva nå det er internett har fortalt meg. Keep telling yourself that. Forsto du ikke at jeg var enig med deg? Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Hvor vanlig er det egentlig med fuckfriends? Er det vanligst blant yngre folk? Jeg spør fordi jeg ikke kommer på noen jeg kjenner som faktisk har eller har hatt fuckfriends (som jeg vet om, selvfølgelig), men Ciklide får det til å høres ut som det mest normale i verden. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Sjur: Du som har oversikt over alle Ida-ene våre, hvor mange er vi oppe i nå? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Haha det er ikke unormalt:) men det er ikke alle som trives i sånne opplegg. man holder på, men er ikke sammen, og det er ikke følelser involvert. Dog ofte endrer det seg, en får følelser så det ikke fungerer lenger, eller begge får følelser og det blir noe mer seriøst ut av det. Av å til har man eksklussive deal av og til ikke. Er ihvertfall godt å ha noen å sove ved av og til og være intim med selv om man ikke egentlig er kjærester. Mange som synes sånne opplegg er nastye. Smak og behag:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg