Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler jeg spammer ned folk med snaps. Sender til folk som sjelden snapper meg tilbake.

I siste uken har jeg sendt snaps om at jeg har prøvd å snike meg innpå en høne, jage etter kakkerlakk og øgler, meg med bar overkropp og folk som prøver å selge meg kokosnøttpai på buss.

Endret av Gyr0
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Å nåkå attåt eller? ;D

Nei! Får sende snap til fyren fra i helga å spørre om han vil finne på noe sprell

Jeg misunner deg

Å nåkå attåt eller? ;D

Nei! Får sende snap til fyren fra i helga å spørre om han vil finne på noe sprell

En du kjente fra før eller en du traff på byn?

En som hun ville skulle ha caps på mens dem seeda hverandre ;)

Nei, men jeg ligger ikke med noen jeg ikke finner fysisk tiltrekkende. Hadde du bænga ei stygg dame?

Hadde jeg vært kåt nok, så ja?

Og nå snakker jeg for 99% av alle menn her, selv om de prøver å benekte det.

Bundy har faktisk rett her :)

Lenke til kommentar

En du kjente fra før eller en du traff på byn?

Jeg visste hvem han var, men kjente han ikke noe særlig.

Bundy; mulig du ligger med folk du ikke finner fysisk atraktiv. Men desverre for de menn som ikke matcher med min smak så gjør ikke jeg det. Skulle jeg evt være kåt så fikser jeg faktisk biffen selv, evt hører med en ff.

Siden jeg har "dumpa" den forje ff vurderer jeg å prøve å få ordna no lignende opplegg med han fra helga. Vi likte de samme tingene så det ble veldig gøy:) han nevnte at han egentlig så seg ferdig med randoms og ONS og ville ha en fast og var veldig fornøyd når han dro så kaanskje det ordner seg:)

Lenke til kommentar

Og nå snakker jeg for 99% av alle menn her, selv om de prøver å benekte det.

Er dessverre en kronisk feil i alle menns programmering. *STYGGE JENTER TRENGER PIKK DE OGSÅ* eller hva nå det er internett har fortalt meg.

Keep telling yourself that.

Forsto du ikke at jeg var enig med deg?

Lenke til kommentar

Hvor vanlig er det egentlig med fuckfriends? Er det vanligst blant yngre folk? Jeg spør fordi jeg ikke kommer på noen jeg kjenner som faktisk har eller har hatt fuckfriends (som jeg vet om, selvfølgelig), men Ciklide får det til å høres ut som det mest normale i verden.

Lenke til kommentar

Haha det er ikke unormalt:) men det er ikke alle som trives i sånne opplegg. man holder på, men er ikke sammen, og det er ikke følelser involvert. Dog ofte endrer det seg, en får følelser så det ikke fungerer lenger, eller begge får følelser og det blir noe mer seriøst ut av det.

Av å til har man eksklussive deal av og til ikke. Er ihvertfall godt å ha noen å sove ved av og til og være intim med selv om man ikke egentlig er kjærester. :)

Mange som synes sånne opplegg er nastye. Smak og behag:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...