Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Jeg må få ett bilde før jeg avklarer om du er verdt å dele seng med.

Du går bare etter utseendet ja.

Slik alle kvinnfolk er ;)
Slik du TROR alle kvinnfolk er

Jeg TULLA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det blir for dumt med tanke på spoilers.

jaja, jeg får bite det i meg.

Eller diskutere det i GoT-trådene?

folk der kan for mye og har allerede spolert mye fra bøkene -.- har fro en gangs skyld ikke lest bøkene, og vil kose meg med serien. når de spekulerer og forteller hva som kommer til å skje er det ikke så jævla kult :p

Lenke til kommentar

folk der kan for mye og har allerede spolert mye fra bøkene -.- har fro en gangs skyld ikke lest bøkene, og vil kose meg med serien. når de spekulerer og forteller hva som kommer til å skje er det ikke så jævla kult :p

Det er en tråd for de som ikke har lest bøkene.

Lenke til kommentar

Ikke bli håndtverker. Du vil bare bli utnyttet. #jobbetterarbeidstid

Ja, du, det skal jeg love deg.

Men cash is king. Hadde fint kunne jobbet med en 120% stilling fordelt på 5 arbeidsdager.

Du er en syk mann. Blir jeg holdt på jobb lenger enn til kl 3 begynner hjernen min automatisk å produsere rent sinne i forholdsvis store porsjoner. Jeg setter utrolig mer pris på fritida mi enn penger, såpass at jeg sterkt vurderer å si opp jobben min for å backpacke gjennom asia med Nederlendern fra januar av.

Fordi jeg mest sannsynlig ikke så så veldig flatterende ut der jeg lå i sommerkroppen som ikke er en sommerkropp

Pøh, hjemme er hjemme. Jeg finner lett på å sprade rundt i fødselsdressen om ingen andre er i huset. Kikker du inn vinduet mitt og får deg en ubehagelig titt rett hjem, vel, da slutter du nok å kikke inn vinduet mitt. I win.
Så lenge overtid er frivillig, og skjer på mine premisser så er det helt greit.

Vil ha det jævla huset - noe som ikke er så enkelt å få til uten penger :---D

Om naboen ser meg naken - så fint/dumt for naboen. Bryr ikke meg noe fra eller til.

Lenke til kommentar

Da fikk han en fin opplevelse i dag. Så han pupp/skrufse? I så fall var du jo ikke litt naken engang.

Nei, men polakken i fjor sommer så puppene mine. Så han var nok mer heldig.
Hvor på askøy var det du bodde sa du?

I det røde huset. Er det vinduet med grønn vinduskarm.

Lenke til kommentar

Ja, ærlig talt. Nakensprading er den beste spradingen. Elsk kroppen din, slik jeg elsker kroppen min.

Vel, jeg skammer meg ikke akkurat over den. Noe jeg går ut i fra du har skjønt? Men når jeg sover så har ikke jeg "kontroll" på hvordan den ser ut. Og da blir jeg litt flau.

Jeg ser fortsatt ikke problemet, men det er greit.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...