Kexxy er sexxy! Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hva faen er "bløt sjanker"? XD Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hva faen er "bløt sjanker"? XD En seksuelt overførbar bakterie. D'oh. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 En seksuelt overførbar bakterie. D'oh. hva er sjanker da? og hvorfor er de bløte? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) @pants: Jeg trodde trøske var noe små bebiser fikk i munnen jeg. Endret 31. mars 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Espen: Jo, ja. Jeg har det vel med å overdrive =/ Nie: Jeg kjenner bare en Eplefe? oO Vet ikke hvem anette er jeg oO Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hva er dette? Hvorfor er alle så glade - for ikke å snakke om glade i hverandre? Jeg ser, jeg ser ... Jeg er visst kommet på en feil klode! Her er så underlig ... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Nie: Jeg kjenner bare en Eplefe? oO Vet ikke hvem anette er jeg oO den femte personligheten Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Nie: Jeg kjenner bare en Eplefe? oO Vet ikke hvem anette er jeg oO Hehe... Tro meg, du har hilst på Anette. *f9z* Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg stikker og legger meg. 4 timer forberedning til en prøve om pietismen i morgen..... Natta' Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 mrbjoern takes Skarstad, and throws him over to another planet with his bare hand, and a throut. Hmms... 5 personlighet, lyder skummelt oO Og.. du må fortelle meg mer om denne Anette tror jeg, Unni xD Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 @pants: Jeg trodde trøske var noe små bebiser fikk i munnen jeg. Fysj, det vil eg ikkje høyre grunnen til! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hmms... 5 personlighet, lyder skummelt oO Og.. du må fortelle meg mer om denne Anette tror jeg, Unni xD jeg tror ikke du vil vite mer... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hva er dette? Hvorfor er alle så glade - for ikke å snakke om glade i hverandre? Jeg ser, jeg ser ... Jeg er visst kommet på en feil klode! Her er så underlig ... Folk som oppdaget internett på den tiden da det var in å være bitter and brooding osv. blir gjerne litt forvirret når de oppdager at det finnes folk som ikke hater alle andre der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Fysj, det vil eg ikkje høyre grunnen til!Synd. Du får vite det nå uansett: Små babyer kan få trøske fordi imunforsvaret deres ikke er ferdig utviklet. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 mrbjoern takes Skarstad, and throws him over to another planet with his bare hand, and a throut. 1. Jeg har trådløst nett, kjerring. 2. Ingen kaster meg. Med tanke på det plutselige fargeskiftet antar jeg at det var en IRC-referanse og at du med "throut" mente "trout". Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 @pants: Jeg trodde trøske var noe små bebiser fikk i munnen jeg. Fysj, det vil eg ikkje høyre grunnen til! My thought exactly. Hvilke bebiser hadde dette sa du, l4r5? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 – Der det før kunne koste 120 kroner å åpne en side på vg.no via mobilt bredbånd i Spania, vil det nå koste 30 kroner. glad jeg ikke surfer på forumet via mobil i spania http://www.amobil.no/artikler/netcom_skrur_ned_utenlandsprisene/50208 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 My thought exactly. Hvilke bebiser hadde dette sa du, l4r5?Det er helt vanlig. Hverken farlig eller vanskelig å bli kvitt.Guttungen hadde det for eksempel. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 My thought exactly. Hvilke bebiser hadde dette sa du, l4r5?Det er helt vanlig. Hverken farlig eller vanskelig å bli kvitt.Guttungen hadde det for eksempel. *Ringe barnevernet* Lenke til kommentar
Minus Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 – Der det før kunne koste 120 kroner å åpne en side på vg.no via mobilt bredbånd i Spania, vil det nå koste 30 kroner. glad jeg ikke surfer på forumet via mobil i spania http://www.amobil.no/artikler/netcom_skrur_ned_utenlandsprisene/50208 Fy søren så idiotisk det er å ha hurtigtast til internett på mobilen. Det hender ofte at når jeg tar mobilen opp fra lomma at det er åpnet opp en nettside, og av og til kommer jeg borti knappen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg