Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ikke bli håndtverker. Du vil bare bli utnyttet. #jobbetterarbeidstid

Ja, du, det skal jeg love deg.

Men cash is king. Hadde fint kunne jobbet med en 120% stilling fordelt på 5 arbeidsdager.

Du er en syk mann. Blir jeg holdt på jobb lenger enn til kl 3 begynner hjernen min automatisk å produsere rent sinne i forholdsvis store porsjoner. Jeg setter utrolig mer pris på fritida mi enn penger, såpass at jeg sterkt vurderer å si opp jobben min for å backpacke gjennom asia med Nederlendern fra januar av.

Fordi jeg mest sannsynlig ikke så så veldig flatterende ut der jeg lå i sommerkroppen som ikke er en sommerkropp

Pøh, hjemme er hjemme. Jeg finner lett på å sprade rundt i fødselsdressen om ingen andre er i huset. Kikker du inn vinduet mitt og får deg en ubehagelig titt rett hjem, vel, da slutter du nok å kikke inn vinduet mitt. I win.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, ærlig talt. Nakensprading er den beste spradingen. Elsk kroppen din, slik jeg elsker kroppen min.

Vel, jeg skammer meg ikke akkurat over den. Noe jeg går ut i fra du har skjønt? Men når jeg sover så har ikke jeg "kontroll" på hvordan den ser ut. Og da blir jeg litt flau.

Lenke til kommentar

Kom hit, då skal jeg utnytte deg jeg ! #såstølikroppenatduikkekangåpåjobbimorra

Jeg er så selskapssyk i dag. Vurderer faktisk å prøve å få tak i fyren fra fredagsnatta og høre om han vil finne på noe igjen.

Lenke til kommentar

Jeg er så selskapssyk i dag. Vurderer faktisk å prøve å få tak i fyren fra fredagsnatta og høre om han vil finne på noe igjen.

Føkk han jeg er bedre. Henter du meg på flyplassen?

Lenke til kommentar

Men når jeg sover så har ikke jeg "kontroll" på hvordan den ser ut. Og da blir jeg litt flau.

Hahaha jeg har aldri kontroll på hvordan jeg ser ut. Våken eller ei. Heldigvis mange år siden jeg sluttet å bry meg om det nå.
Haha. Nei, men når ingen ser meg så kan jeg ligge i forsterstilling selv om jeg ser ut som en strandet hval. Men kan jeg risikere at noen ser meg så ligger jeg på mage/rygg. Endret av Missgamer88
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ja, ærlig talt. Nakensprading er den beste spradingen. Elsk kroppen din, slik jeg elsker kroppen min.

Jeg går alltid rundt naken, det er jo mitt hjem ;)

Okay, setter på sesongfinale av GoT nå :D

John snow må jo bare dø

Hva ser folk i den serien?

Føkk han jeg er bedre. Henter du meg på flyplassen?

Nei jeg er bedre

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg må få ett bilde før jeg avklarer om du er verdt å dele seng med.

Du går bare etter utseendet ja.

Slik alle kvinnfolk er ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...