Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Har du ikke ringeklokke som vanlige folk? (Eventuelt; klarte vedkommende ikke å bruke ringeklokka, som vanlige folk?)

Vanlige folk har ringeklokke på mobilen

Lenke til kommentar

Har du ikke ringeklokke som vanlige folk? (Eventuelt; klarte vedkommende ikke å bruke ringeklokka, som vanlige folk?)

Vanlige folk har vekkeklokke på mobilen og ringeklokke på døra.

post-343442-0-08406000-1402923778_thumb.jpg

Endret av Missgamer88
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Har ikke Windows folk som kan svare på telefon på kundeservicen sin? Blir bare henvist til de ubrukelige nettsidene deres.

Du skal vel ringe de som har support på din PC da, hvis det er window til den. Det skal stå i manualen.

Finner ikke noe.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Vanlige folk har vekkeklokke på mobilen og ringeklokke på døra.

Jeg tenkte feil

Lenke til kommentar

Hater sjefer som kom støtt: "kan du jobbe overtid du?, kan du jobbe i helga du?" og satte noen øyne i deg

På en tidligere arbeidsplass hadde vi overtidslister hengende på en tavle. Jeg skrev meg alltid opp på listen når jeg så at det var veldig få påmeldte. Dermed ble det aldri noe av de overtidsøktene.

Pengene var det ikke så farlig med, jeg skulle bare se bra ut ovenfor sjefen, uten å faktisk gjøre noe.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Hater sjefer som kom støtt: "kan du jobbe overtid du?, kan du jobbe i helga du?" og satte noen øyne i deg

Men cash is king. Hadde fint kunne jobbet med en 120% stilling fordelt på 5 arbeidsdager.

Fikk mer enn nok penger med vanlig tid. Det var få som gadd jobbe overtid der, så det ble helst bare et mas utav det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...