Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh? Hva lukter det?

Marijuana. Det er en veldig enkel lukt å kjenne igjen.

Du kunne prøvd vann-curing i stedet for vanlig curing da. Mye mindre lukt. Men enkelt å fucke opp også. Risikerer både mugg og forråtning.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Vent serr? Tre uker til?! Jeg er ikke aånn at jeg hater fotball, for all del.. Bare surt med venner som ikke joiner å finne på noe pga det liksom:P

Jaja, det blir i juli en gang da altså!

Jeg er med deg, fotball er så kjedelig

Drikke øl og se på VM sammen er da superhyggelig. :)

Drikke vann og se på hotel cæsar er enda hyggeligere ;)

Lenke til kommentar

Solbrent i halve ansiktet. Vil skrelle av meg huden og bli kvitt smerten.

I know your pain. Etter å ha vandra rundt i Bergen i hele går og store deler av i dag er jeg rimelig rosa, ja.

På byen i går så var det en hel gjeng av disse fotballavpannene som gikk rundt og ropte "England! England! England!". Norske hele gjengen så skjønner ikke hvorfor de ropte etter England. Men de hadde vel fått litt mange baller i hodet og mista noen skruer.

Støtte ikke på en eneste en, jeg, men nå vet jeg heller ikke om hvor vidt du var i Bergen, ei heller hvilken side av den blå steinen du var på.

Lenke til kommentar

På byen i går så var det en hel gjeng av disse fotballavpannene som gikk rundt og ropte "England! England! England!". Norske hele gjengen så skjønner ikke hvorfor de ropte etter England. Men de hadde vel fått litt mange baller i hodet og mista noen skruer.

Støtte ikke på en eneste en, jeg, men nå vet jeg heller ikke om hvor vidt du var i Bergen, ei heller hvilken side av den blå steinen du var på.

Den rette siden. Ikke i nærheten av Fotballpuben. Var på Tonga rett ved fisketorget.

Var trygt på Bar Barista i Øvregate da. Sistnevnte bør du forresten sjekke ut. Jævlig koselig sted og jævlig koselige drivere. Tror du hadde likt stedet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...