Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Skjønner ikke at folk orker å stalke, han må ha skikkelig kjedet seg

Jeg hadde bare anmeldt han eller gjort noe værre mot han...

Lenke til kommentar

Hmm. Så det lønner seg å stalke ja. Bra.

Hadde ei dame som stalka meg.

Det endte opp med at vi pulte i 2 år....

Stakkars jente, fant seg i alt bullshittet mitt og alle mine handlinger.

Jeg har ringt 2 ganger og beklaget så mye, men jeg spesifiserte at jeg aldri skal sørover igjen, så det var ikke sånn "hei håper å møte deg igjen" greie, men bare si unnskyld.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jeg har ringt 2 ganger og beklaget så mye, men jeg spesifiserte at jeg aldri skal sørover igjen, så det var ikke sånn "hei håper å møte deg igjen" greie, men bare si unnskyld.

Hahah bad boi

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Pulte i 2 år, er ikke du 14 år da som du sa?

Lenke til kommentar

Jeg hadde en Stalker en gang. Han ble bortvist fra skolen flere ganger av politiet, han la gaver i postkassen, sto utenfor huset, ringte og stønnet i tlf, han sto alltid på busstoppey og ventet når jeg kom med bussen. Mamma prøvde å anmelde han men lensmannen sa bare at hun måtte snakke om han. Jeg var 14 år da.

Men karma tok han, og han ble ranet og slått ned og sitter nå i rullestol. Hurra!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg hadde en Stalker en gang. Han ble bortvist fra skolen flere ganger av politiet, han la gaver i postkassen, sto utenfor huset, ringte og stønnet i tlf, han sto alltid på busstoppey og ventet når jeg kom med bussen. Mamma prøvde å anmelde han men lensmannen sa bare at hun måtte snakke om han. Jeg var 14 år da.

Men karma tok han, og han ble ranet og slått ned og sitter nå i rullestol. Hurra!

Det var ikke bra, ingen fortjener å havne i rullestol og han var bare en tenåring, barn gjør feil!

Var ganske ung, ja.

Du er som kompisen min da, han pulte som 12 åring og gjorde ei 16 åring gravid og ble far til ei datter som 13 åring

You're welcome.

Bundy startet tidlig.

Ble runket når jeg var 12, mista jomfrudommen når jeg var 13.

Men du sa dere pulte i 2 år, da ville du vært minst 15 nå

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...