The Little Lucid Moments Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 ... What? http://www.dagbladet.no/2014/06/12/nyheter/innenriks/null_ctrl/nullctrl/datasikkerhet/33617227/ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 En gjeng med unger hos en nabo har holdt det gående siden tidlig i ettermiddag med å hyle og skrike av full hals. I et sett. Skjønner ikke hvordan de får det til. Og de holder pitlede meg på enda. Puff så slitsomt Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Familiene utvikler en evne til å til slutt ikke lenger ense de sinnsyke bråkekidsa sine. Til slutt reagerer de ikke lenger selv på styret og prøver derfor ikke roe barna ned i offentligheten når de er til bry for andre. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Ikkje film andre forumbrukarar. Ikkje gå med anonymnonmyninomous-maske heller. Det er meganullt. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Lurer på om jeg skal kjøpe en telefon uten kamera, slik at ingen kan hacke seg inn og filme meg. To fluer i én smekk; sannsynligvis blir det langt bedre levetid på batteriet. Men da kommer jeg til å savne Wimp, altså... Endret 14. juni 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Ta gaffa-teip eller sølv-teip over kameraet på mobilen, vips så kan du ikke lenger bli filmet uten din viten Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Ta gaffa-teip eller sølv-teip over kameraet på mobilen, vips så kan du ikke lenger bli filmet uten din viten Smart. Det som er kjipt er at det er mikrofon der også - og den må jo være der. Nei... tilbake til 1935. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Min mor har kjøpt seg en liten Ciklide til akvariet sitt. Du får kose deg nedi der. High end akvarie... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Most trees are blue. Jeg er i hjembyen din når finalen er. Legg Ferneten på kjøl. Forza gli azzurri. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Serr om det blir blå finale tar jeg minst tre glass fernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 http://www.youtube.com/watch?v=N7ijts6XWDk Italiensk er best Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Kan ikke gå rundt og konstant være redd for å bli overvåket eller filmet. Da havner man på Gaustad Psykiatriske til slutt. Hva er det verste som kan skje? At noen ser meg naken når jeg ligger å surfer på Diskusjon.no? *kremt* joa, jeg har jo en snasn body men jeg er temmelig sikker på at vedkommede har sett en naken kvinnekropp på skjerm før og at bildene av min forsvinner i mylderet. Hva annet kunne skjedd? At Han registrerte at jeg hadde sex igår? Da håper jeg isåfall han registrerte den biten hvor jeg NEKTET å ligge med fyren med mindre hadde hadde på seg capsen til fotballaget "mitt" som han hatet av hele sitt hjerte. Det ville vært temmelig underholdende også for meg å se seansen i ettertid. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Men kondom gav du faen i. Og hvorfor skal du alltid fingre fyrene? Det skjer bare sånn helt plutselig, også. Endret 15. juni 2014 av Bundy Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Det man ofte ser, er at kvinner kan være uforsiktige med private opplysninger på nettet. Det kan jo være litt skummelt, man vet aldri hvem som følger med. Men som regel går det vel bra. Endret 15. juni 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 man vet aldri hvem som følger med. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg er meget uforsiktig. Men jeg har begynt å gi totalt faen. Den eneste ORDENTLIGE stalkeren jeg har hatt kom ikke fra internett. Han jobbet på ett bilopphøggeri i nærheten og utvekslet to ord med meg ("hei du!") en gang jeg skulle innom etter deler til bilen min. Før jeg dro hadde han notert skiltene på bilen min og neste dag stod han på døra og sendte meldinger. Gikk ett år før jeg ble kvitt'n. Syke folk finner ut ting om deg uansett om du er på internett eller ikke. Men kondom gav du faen i. Fordi jeg skal gi deg Klammis vel! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Vel det funket ikke, fikk dryppert! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Kan ikke gå rundt og konstant være redd for å bli overvåket eller filmet. Da havner man på Gaustad Psykiatriske til slutt. Hva er det verste som kan skje? At noen ser meg naken når jeg ligger å surfer på Diskusjon.no? *kremt* joa, jeg har jo en snasn body men jeg er temmelig sikker på at vedkommede har sett en naken kvinnekropp på skjerm før og at bildene av min forsvinner i mylderet. Hva annet kunne skjedd? At Han registrerte at jeg hadde sex igår? Da håper jeg isåfall han registrerte den biten hvor jeg NEKTET å ligge med fyren med mindre hadde hadde på seg capsen til fotballaget "mitt" som han hatet av hele sitt hjerte. Det ville vært temmelig underholdende også for meg å se seansen i ettertid. Hehe du er morsom du Hvordan ble du kvitt stalkeren? Lurer på om jeg skal kjøpe en telefon uten kamera, slik at ingen kan hacke seg inn og filme meg. To fluer i én smekk; sannsynligvis blir det langt bedre levetid på batteriet. Men da kommer jeg til å savne Wimp, altså... Nå er du bare paranoid, ingen som overvåker deg Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Han slutta av seg selv etter ett års tid. Usikker, men tror han fikk dame. Jeg var sikkert bare en av mange han stalket:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg