Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke gå rundt og konstant være redd for å bli overvåket eller filmet. Da havner man på Gaustad Psykiatriske til slutt.

Hva er det verste som kan skje? At noen ser meg naken når jeg ligger å surfer på Diskusjon.no?

*kremt* joa, jeg har jo en snasn body men jeg er temmelig sikker på at vedkommede har sett en naken kvinnekropp på skjerm før og at bildene av min forsvinner i mylderet.

Hva annet kunne skjedd? At Han registrerte at jeg hadde sex igår? Da håper jeg isåfall han registrerte den biten hvor jeg NEKTET å ligge med fyren med mindre hadde hadde på seg capsen til fotballaget "mitt" som han hatet av hele sitt hjerte. Det ville vært temmelig underholdende også for meg å se seansen i ettertid.

Lenke til kommentar

Jeg er meget uforsiktig. Men jeg har begynt å gi totalt faen. Den eneste ORDENTLIGE stalkeren jeg har hatt kom ikke fra internett. Han jobbet på ett bilopphøggeri i nærheten og utvekslet to ord med meg ("hei du!") en gang jeg skulle innom etter deler til bilen min. Før jeg dro hadde han notert skiltene på bilen min og neste dag stod han på døra og sendte meldinger. Gikk ett år før jeg ble kvitt'n.

Syke folk finner ut ting om deg uansett om du er på internett eller ikke.

Men kondom gav du faen i.

Fordi jeg skal gi deg Klammis vel!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Kan ikke gå rundt og konstant være redd for å bli overvåket eller filmet. Da havner man på Gaustad Psykiatriske til slutt.

Hva er det verste som kan skje? At noen ser meg naken når jeg ligger å surfer på Diskusjon.no?

*kremt* joa, jeg har jo en snasn body men jeg er temmelig sikker på at vedkommede har sett en naken kvinnekropp på skjerm før og at bildene av min forsvinner i mylderet.

Hva annet kunne skjedd? At Han registrerte at jeg hadde sex igår? Da håper jeg isåfall han registrerte den biten hvor jeg NEKTET å ligge med fyren med mindre hadde hadde på seg capsen til fotballaget "mitt" som han hatet av hele sitt hjerte. Det ville vært temmelig underholdende også for meg å se seansen i ettertid.

Hehe du er morsom du ;)

Hvordan ble du kvitt stalkeren?

Lurer på om jeg skal kjøpe en telefon uten kamera, slik at ingen kan hacke seg inn og filme meg. To fluer i én smekk; sannsynligvis blir det langt bedre levetid på batteriet.

Men da kommer jeg til å savne Wimp, altså... :hm:

Nå er du bare paranoid, ingen som overvåker deg ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...