Mchansern Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 I dag spiller gli azzuri, så jeg regner med du er dypt nede i Limoncelloen allerede? Forza. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Midnatt blir bazonkas. Har sprettet rødvinen og bucatini er i vannet. No joke. FORZA GLI AZZURRI. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Bergen er et søtt lite sted. Som er hatet av mangeKjeften på deg wierdo Bergenfeeeeeeest #snartdritings Endret 14. juni 2014 av EspJak1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg har hatt action-drømmer i det siste. Hin dagen drømte jeg at jeg var fanget i en militærleir og måtte rømme ved hjelp av en soldat. I natt drømte jeg at jeg bodde hos min far og under oss bodde det onde naboer som prøvde å bryte seg inn i leiligheten om natta for å legge igjen amuletter som skulle påkalle onde ånder. Og noe med et innbrudd i et bakeri. Høres ut som ålreite drømmer. Jeg drømte at jeg flyktet fra et monster ved å reise til andre dimensjoner gjennom portaler, for i forrige uke. Det var en intens, kul drøm! Spesielt i Oslo. Kan bli påkjørt av trikken, der.. Kunne fort ha skjedd på vei fra Oslo mek til Oslo s Jeg hadde et uheldig møte med en trikk rundt Oslo s for noen år tilbake. Resultatet blei et saftig bumperblåmerke på hofta. Oppussingshelg her. Må bli ferdig med en hel haug mindre greier som gjenstår. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Bergen er et søtt lite sted.Som er hatet av mange Var comebacket så morsomt som du hadde sett for deg? Hva snakker du om? Jeg har aldri vært vekke så det er ingen comeback Bergen er et søtt lite sted.Som er hatet av mangeKjeften på deg wierdo Bergenfeeeeeeest #snartdritings Hvorfor kaller du med wierdo? jeg sier bare hva mange syns, jeg har ingenting imot bergen Det finnes til og med en side som heter vi som hater bergen, dont kill the messenger... Og pass språkbruket ditt Endret 14. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg lever og ingen ble skadet Ikke gjør det mer, det er farlig. Ja jeg vil hvertfall ikke gjøre det mer. Du blir ødelagt i hodet ditt Aldri mer vil jeg bli full, har vanskelig å stoppe. Ikke gjør hva da? Jeg havnet på grøftefylla. Nuff said. Same.Var gøy da:) Ikke dårlig i dag? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Bergen er et søtt lite sted.Som er hatet av mangeVar comebacket så morsomt som du hadde sett for deg? Hva snakker du om? Jeg har aldri vært vekke så det er ingen comeback Bergen er et søtt lite sted.Som er hatet av mangeKjeften på deg wierdo Bergenfeeeeeeest #snartdritings Hvorfor kaller du med wierdo? jeg sier bare hva mange syns, jeg har ingenting imot bergen Det finnes til og med en side som heter vi som hater bergen, dont kill the messenger... Og pass språkbruket ditt Da er du unnskyldt da:*** Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Når det begynner å dreie seg om monstre, da går det fra å være artig til mareritt, i min bok. Men sånne drømmer der jeg må bruke strategiske manøvrer for å komme ut av farlige situasjoner (ikke overnaturlige), de liker jeg. Det er som å løse puslespill, men i action-format. Jeg kan ikke huske at drømmemeg var i noen reel fare selv om monsteret var i hela på meg. Det virka mer som en spennende ting å gjøre, enn livsfarlig. Kuleste drømmen jeg har hatt på en stund, ihvertfall. Pleier dessverre sjeldent å huske drømmer, og drømmer stort sett kun på morgenkvisten. Å stå opp tidlig pga jobb ødelegger drømmene mine. Ironisk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Da er du unnskyldt da:*** Jeg liker faktisk bergen godt, skjønner ikke hva alle de andre som har fordommer mot dem har det for. I tilfelle folk misforsto kommentaren min så mente jeg at det er overraskendes at så mange folk faktisk hater bergen. Hva har dem imot byen? Endret 14. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg lever og ingen ble skadet Ikke gjør det mer, det er farlig. Ja jeg vil hvertfall ikke gjøre det mer. Du blir ødelagt i hodet ditt Aldri mer vil jeg bli full, har vanskelig å stoppe. Ikke gjør hva da? Gjøre selvsagt som du vil, det var ikke sånn ment. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Da blir det beach party i kveld Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Ikke dårlig i dag?Næh mest sliten og sulten. Jeg sov nesten ikke i natt. Sovna ikke før i 7 tida i morges og våkna fort av shit som foregikk utafor vinduet. Ble litt bedre nå som jeg spiste da:) 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Kom hjem og spydde som en gris halv tre i natt. Very womanlike Måtte reparere med mcdonaldsmat til lunsj. Stod i kø på Burger King før jeg dro hjem i natt men rakk ikke å få kjøpt nattmat før toget kom. Endte opp med to særs tørre brødskiver med leverpostei hjemme. Fremdeles uggen. Jeg er for gammel for dette.. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Vi har alle vært der. Vi har alle vært der. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Forrige gang jeg dro på fylla endte jeg opp med å bestille en bok Gabriel Garcia Marquez og en av August Strindberg. Jeg har god smak selv i fylla. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Plutselig gikk nedlastningshastigheten min fra 3mb/s til 5mb/s. Aner ikke hvorfor, men klager ikke! Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 *slap* Takk. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 I dag handler alt om å spise. Først mcd til lunsj,og nå subway til brunsj. Blir vel grilling til middag i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg