Kea Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Herre moses. I går var en mørk dag i livet mitt.På tull eller for real? I tilfelle sistnevnte, aww. Håper det går bra med deg. *gi klem til* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg havnet på grøftefylla. Nuff said. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Uffda. Håper ikke det gikk altfor gale. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Jeg lever og ingen ble skadet Endret 14. juni 2014 av darkness| Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Åh, godt det da. Skumle ting kan skje i fylla. Jeg er sulten, og skal dra om snart en time, men klarer ikke få lyst på noe som helst. Bleh. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Spesielt i Oslo. Kan bli påkjørt av trikken, der.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Spesielt i Oslo. Kan bli påkjørt av trikken, der.. Kunne fort ha skjedd på vei fra Oslo mek til Oslo s Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Når man derimot ikke får koz, så er dette en god trøst: Ian Gillan! Jævlig bra skive! Setter både Fireball og Burn over, dog. Men alle tre er mesterverk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Drømte at jeg ba en "bartender" om noe drikke + bhen hennes, og det fikk jeg. Og etterpå fikk jeg high-fives av venninner og moren min, av alle personer. Endret 14. juni 2014 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg har hatt action-drømmer i det siste. Hin dagen drømte jeg at jeg var fanget i en militærleir og måtte rømme ved hjelp av en soldat. I natt drømte jeg at jeg bodde hos min far og under oss bodde det onde naboer som prøvde å bryte seg inn i leiligheten om natta for å legge igjen amuletter som skulle påkalle onde ånder. Og noe med et innbrudd i et bakeri. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg har hatt action-drømmer i det siste. Hin dagen drømte jeg at jeg var fanget i en militærleir og måtte rømme ved hjelp av en soldat. I natt drømte jeg at jeg bodde hos min far og under oss bodde det onde naboer som prøvde å bryte seg inn i leiligheten om natta for å legge igjen amuletter som skulle påkalle onde ånder. Og noe med et innbrudd i et bakeri. Høres ut som ålreite drømmer. Jeg drømte at jeg flyktet fra et monster ved å reise til andre dimensjoner gjennom portaler, for i forrige uke. Det var en intens, kul drøm! Spesielt i Oslo. Kan bli påkjørt av trikken, der.. Kunne fort ha skjedd på vei fra Oslo mek til Oslo s Jeg hadde et uheldig møte med en trikk rundt Oslo s for noen år tilbake. Resultatet blei et saftig bumperblåmerke på hofta. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Bergen er et søtt lite sted. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg lever og ingen ble skadet Ikke gjør det mer, det er farlig. Ja jeg vil hvertfall ikke gjøre det mer. Du blir ødelagt i hodet ditt Aldri mer vil jeg bli full, har vanskelig å stoppe. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Jeg har hatt action-drømmer i det siste. Hin dagen drømte jeg at jeg var fanget i en militærleir og måtte rømme ved hjelp av en soldat. I natt drømte jeg at jeg bodde hos min far og under oss bodde det onde naboer som prøvde å bryte seg inn i leiligheten om natta for å legge igjen amuletter som skulle påkalle onde ånder. Og noe med et innbrudd i et bakeri. Høres ut som ålreite drømmer. Jeg drømte at jeg flyktet fra et monster ved å reise til andre dimensjoner gjennom portaler, for i forrige uke. Det var en intens, kul drøm!Når det begynner å dreie seg om monstre, da går det fra å være artig til mareritt, i min bok. Men sånne drømmer der jeg må bruke strategiske manøvrer for å komme ut av farlige situasjoner (ikke overnaturlige), de liker jeg. Det er som å løse puslespill, men i action-format. Endret 14. juni 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg drømte i natt at en svart katt spiste en en annen katt i stuen vår hjemme før. Masse blod og vemmelig, huff. Så hørte jeg foreldrene komme i gangen og fikk panikk. Da var katten blitt så stor at den kom for å spise meg. Og da våknet jeg. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg havnet på grøftefylla. Nuff said. Same. Var gøy da:) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Bergen er et søtt lite sted. Som er hatet av mange Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Bergen er et søtt lite sted. Som er hatet av mange Var comebacket så morsomt som du hadde sett for deg? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg