Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Drømte at jeg ba en "bartender" om noe drikke + bhen hennes, og det fikk jeg. Og etterpå fikk jeg high-fives av venninner og moren min, av alle personer. :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Jeg har hatt action-drømmer i det siste. Hin dagen drømte jeg at jeg var fanget i en militærleir og måtte rømme ved hjelp av en soldat. I natt drømte jeg at jeg bodde hos min far og under oss bodde det onde naboer som prøvde å bryte seg inn i leiligheten om natta for å legge igjen amuletter som skulle påkalle onde ånder. Og noe med et innbrudd i et bakeri.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt action-drømmer i det siste. Hin dagen drømte jeg at jeg var fanget i en militærleir og måtte rømme ved hjelp av en soldat. I natt drømte jeg at jeg bodde hos min far og under oss bodde det onde naboer som prøvde å bryte seg inn i leiligheten om natta for å legge igjen amuletter som skulle påkalle onde ånder. Og noe med et innbrudd i et bakeri.

Høres ut som ålreite drømmer. Jeg drømte at jeg flyktet fra et monster ved å reise til andre dimensjoner gjennom portaler, for i forrige uke. Det var en intens, kul drøm!

 

 

Spesielt i Oslo. Kan bli påkjørt av trikken, der..

Kunne fort ha skjedd på vei fra Oslo mek til Oslo s :p

 

Jeg hadde et uheldig møte med en trikk rundt Oslo s for noen år tilbake. Resultatet blei et saftig bumperblåmerke på hofta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg har hatt action-drømmer i det siste. Hin dagen drømte jeg at jeg var fanget i en militærleir og måtte rømme ved hjelp av en soldat. I natt drømte jeg at jeg bodde hos min far og under oss bodde det onde naboer som prøvde å bryte seg inn i leiligheten om natta for å legge igjen amuletter som skulle påkalle onde ånder. Og noe med et innbrudd i et bakeri.

Høres ut som ålreite drømmer. Jeg drømte at jeg flyktet fra et monster ved å reise til andre dimensjoner gjennom portaler, for i forrige uke. Det var en intens, kul drøm!
Når det begynner å dreie seg om monstre, da går det fra å være artig til mareritt, i min bok. Men sånne drømmer der jeg må bruke strategiske manøvrer for å komme ut av farlige situasjoner (ikke overnaturlige), de liker jeg. Det er som å løse puslespill, men i action-format. :p Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...