Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor Bieber har så mange fans. Har det ikke vært nok skandaler? På en annen side, selv Breivik har beilere. Men jeg trodde jo Bieber markedsførte seg som litt sånn romantic cute dude. Hans adferd står vel i sterk kontrast til det? Hva er det som feiler folk - husker dere "cut for bieber"? Skulle nesten tro det var religion det var snakk om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ian Gillan holdt på litt for lenge. Stemmen til mannen var helt elendig på slutten.... en lang slutt var det også. Mannnen holdt en live konsert nede på gamle Rosendal kino i Trondheim før den ble lagt ned FFS. Men trenger du penger til rockn roll livet så må en jo inngå kompromisser.

Level 42 er jo et godt eksempel på å spille for øl penger... :hm:

Endret av Fuggelbeist
Lenke til kommentar

Ian Gillan holdt på litt for lenge. Stemmen til mannen var helt elendig på slutten.... en lang slutt var det også. Mannnen holdt en live konsert nede på gamle Rosendal kino i Trondheim før den ble lagt ned FFS. Men trenger du penger til rockn roll livet så må en jo inngå kompromisser.

Level 42 er jo et godt eksempel på å spille for øl penger... :hm:

 

Alle stjerner dør.

 

Noen band kan jamre, Mars Volta kan jamme! :tease:

 

Lenke til kommentar

Vel det er noe som heter sarkasme. Det er en slektning ironi. Når setningene blir forkorte så kan de misforståes. Det er derfor at det er gunstig å skrive litt lengre setninger som klargjør intensjonen.

 

Så lenge en ikke klargjører det en mener så står åpent til tolkning. Og det er faktisk ikke så fullt galt som det virker som av og til!

 

Jeg har dratt hjem mange kvinner i senga som har misforstått meg iløpet av årene.....

Endret av Fuggelbeist
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...