Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Nei, tenkte mer noe sånt:

camel-punch-o.gif

Ja, men det der var en kamel...

Dromedar*

Først svineflu , nå kamelflu i Saudi Arabia......stakkars kameln :(

Skulle ønske jeg hadde klør , da skulle jeg gravd opp alle hagene bare på pur faenskap , gravd & gravd........graving ruler :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Uansett... Jeg har brukt min forumferie konstruktivt. Stargate SG1-maraton. Er oppe i S04E17 nå.

Stargate SG1 er ifølge regissør Andy Mikita et pompøst,arrogant og billig show.

Bare det å se på episode S01e02,det er det beste eksemplet på hvor billig dette showet var.

Men det tok ikke motet fra meg til å bestille hele greia på dvd fra amazon.

En gang en fan så er du en fan..... samma faen :)

Lenke til kommentar

Sesong 1 er ikke all verden. I sesong 1 holder det å se de første og de to siste episodene. Den nest siste gir et overblikk over alt som er relevant for den videre utviklingen i serien. Ellers er det dessverre mye dritt i første sesong. Tar seg heldigvis opp etter hvert.

Lenke til kommentar

Når jeg finner ut at jeg ønsker å ta et gjenblikk med SG1 så starter jeg alltid med sesong 7. Alt som har skjedd i tidligere sesonger er så altfor enkelt å huske.... Og skuespiller prestasjonene er ikke akkurat top notch.

Endret av Fuggelbeist
Lenke til kommentar

Teitgutt har også blitt full. Men berre på eit triveleg nivå. Fullgutt eller triveleggutt, om du vil.

Nei, må gje meg med å snakke om meg sjølv i tredjeperson. Det var kjempenullt.

og da er du ein triveleg gutt heile kvelden? okke som?

Lenke til kommentar

Det seiast at eg er ein nokså triveleg fyr, og når ein plussar eit par glas, helg og VM på det, så må jo det berre forsterke trivselen. Sånt seier seg sjølv. Eg har nok meir rykte på meg for å lage show enn håndgemeng, må vite.

Lenke til kommentar

Ein god 75% show for alle, 24% show for spesielt interesserte, 0,9% grinete og 0,1% håndgemeng.(Fikk eit klaps i si tid av ein tulling for å ikkje kunne teksten på Tore Tang av alle ting. Og så var det ein som dreiv med irriterande moshing utanfor moshpiten på ein Kvelertak-konsert. Traff meg rett i fleisen). Er hakket for uinteressert i å delta i sånt tullball som å gjere skade på kvarandre.

Endret av Teitgutt
Lenke til kommentar

Klikkhoreri på sitt verste. Dessverre beveger selv TEK-nettverket den veien.

Skjønner godt at Aetius forlot Akam og startet f32.no f.eks.

Mange betaler med glede 50kr + i måneden for en sånn artikkel, men ikke meg. Jeg har standarder.Betaler ikke for sånn tull hvis jeg ikke greier å jukse det til meg på en eller annen måte. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...