Delvis Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 ingenting verre enn å focusere på bruker som ikke er der, Det er baktale det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Uansett... Jeg har brukt min forumferie konstruktivt. Stargate SG1-maraton. Er oppe i S04E17 nå. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Nei, tenkte mer noe sånt: Ja, men det der var en kamel... Dromedar* En dromedar er en kamel. En kamel er ikke (nødvendigvis) en dromedar. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Nå begynner vi å snakke. Regner med at du begynner med Atlantis når det passer inn? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Ja, vi er noen ekle mennesker som gjør ekle ting. Sånn som han som kom med roser! :O Faen, for en pingle. Skal knuse trynet hans for å være ei fitte om en uke. Jeg håper du satt pris på rosene, for dette er mest sannsynelig siste gangen du får noe sånt av han. Foreslår at du kaster'n ut med en gang. Vi får se hvor tøff du er når jeg og Gypsy spiser egg og bacon til frokost, mens du må gomle på gamle knekkebrød. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Nå begynner vi å snakke. Regner med at du begynner med Atlantis når det passer inn?Selvsagt. Men jeg dropper SG:U. Likte aldri den. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Nei, tenkte mer noe sånt: Ja, men det der var en kamel... Dromedar* En dromedar er en kamel. En kamel er ikke (nødvendigvis) en dromedar. Ser at Dromedar er faktics den største av de to, har alltid trodd den var minst med en pukkel, men det er altså omvendt. Så lærte jeg enda noe nytt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 If we exhale more than we inhale we feed the plants. This will end world hunger. #Letitout #Veggies #LikeDUH Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Det er så jævlig synd at jeg mest sannsynlig ikke lever lenge nok til å oppleve dette: http://sploid.gizmodo.com/holy-crap-nasas-interplanetary-spaceship-concept-is-fr-1589001939 Det er #1 på min ønskeliste over ting jeg vil oppleve før jeg dør. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Så. Ny dude som har begynt på huset jeg jobber kom bort til meg; "du jeg så at du kjørte bil hjem fra jobb igår! Trodde ikke du var så gammel jeg!" ...Jeg er 23.... #Babyface Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Det er ingenting, jeg ble spurt om leg for å kjøpe øl for et par uker siden. Jeg er 36. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 ...Jeg er 23.... #BabyfaceHar sine fordeler å se ung ut da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Det er ingenting, jeg ble spurt om leg for å kjøpe øl for et par uker siden. Jeg er 36.Hvis jeg er på polet og er nybarbert blir je også alltid bedt om leg. Skjedde seinest 16. mai da jeg kjøpte noen sterkøl. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Får du ikke en gave hvis du viser legg uoppfordret på polet ? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Hvis man fikk gave for det, så hadde jeg vært stamkunde. Man får bare kjærlighet på pinne her. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 ...Jeg er 23.... #BabyfaceTa på deg skolepikeuniform, så snakker vi. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Glad jeg ikke er overtroisk, siden jeg flyr til Bjørgvin i dag. Bergen??? Bergenfest?? Deilig med helg etter en travel dag på arbeid. Nå er det opplading til redneck rap imorgen. Whisky og antidepressiva til alle!! Fuck bitches Lenke til kommentar
settings Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Whisky og antidepressiva til alle!! for mee? O:) kan informere om at livet med foten høyt er i overkant kjedelig, sofaen er ubehagelig, senga er ubehagelig, sofa nr 2 er ubehagelig, stressless er ubehagelig. utesofaen er ubehagelig, bakken ute er ubehagelig, gulvet er serdeles ubehagelig. takket være nobligan har jeg lest hauger av tråder, hw artikkler og ganske effektivt glemt 90% av alt jeg har lest. for de som ikke vet hva nobligan er - det er et magisk utholdenhetsmiddel med bieffekt av smertelindring og andre mindre effekter (kaldsvette, søvnforstyrrelser, treg tankegang, lette hallusjoner) nå poster jeg dette, for å så glemme det inntil jeg surrer igjennom forumet igjen... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Typen fikk en melding fra et ukjent nummer med teksten: "gulrøt kake le lon". WTF? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Typen fikk en melding fra et ukjent nummer med teksten: "gulrøt kake le lon". WTF? Det irriterer meg faktisk litt at de nye telefonene har ø på o-tasten. ÆÅØ skulle være på den siste tasten, etter wxyz. For sånn er alfabetet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg