Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, vi er noen ekle mennesker som gjør ekle ting. Sånn som han som kom med roser! :O

Faen, for en pingle. Skal knuse trynet hans for å være ei fitte om en uke. Jeg håper du satt pris på rosene, for dette er mest sannsynelig siste gangen du får noe sånt av han. Foreslår at du kaster'n ut med en gang.

Vi får se hvor tøff du er når jeg og Gypsy spiser egg og bacon til frokost, mens du må gomle på gamle knekkebrød.

Lenke til kommentar

Nei, tenkte mer noe sånt:

Ja, men det der var en kamel...

Dromedar*

En dromedar er en kamel.

En kamel er ikke (nødvendigvis) en dromedar.

Ser at Dromedar er faktics den største av de to, har alltid trodd den var minst med en pukkel, men det er altså omvendt. Så lærte jeg enda noe nytt. :)

Lenke til kommentar

Whisky og antidepressiva til alle!!

for mee? O:)

kan informere om at livet med foten høyt er i overkant kjedelig, sofaen er ubehagelig, senga er ubehagelig, sofa nr 2 er ubehagelig, stressless er ubehagelig. utesofaen er ubehagelig, bakken ute er ubehagelig, gulvet er serdeles ubehagelig.

takket være nobligan har jeg lest hauger av tråder, hw artikkler og ganske effektivt glemt 90% av alt jeg har lest. for de som ikke vet hva nobligan er - det er et magisk utholdenhetsmiddel med bieffekt av smertelindring og andre mindre effekter (kaldsvette, søvnforstyrrelser, treg tankegang, lette hallusjoner)

nå poster jeg dette, for å så glemme det inntil jeg surrer igjennom forumet igjen...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...