Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

 

Det er umenneskelig å tvinge noen til å stå opp før kl. 12. :(

Ikke tull da?:0 når starter du på jobb? Begynte 06:00 i dag jeg. (Jeg hater også å stå opp tidlig)
Mye senere enn deg, men synes fortsatt det er jævlig å stå opp likevel når jeg ikke eier normal døgnrytme :p Men er glad jeg ikke har sånn jobb at jeg må opp i 5-6-tiden. <3
Lenke til kommentar

Ja, vi er noen ekle mennesker som gjør ekle ting. Sånn som han som kom med roser! :O

 

 

Faen, for en pingle. Skal knuse trynet hans for å være ei fitte om en uke. Jeg håper du satt pris på rosene, for dette er mest sannsynelig siste gangen du får noe sånt av han. Foreslår at du kaster'n ut med en gang.

Lenke til kommentar

 

 

Ja, vi er noen ekle mennesker som gjør ekle ting. Sånn som han som kom med roser! :O

 

Faen, for en pingle. Skal knuse trynet hans for å være ei fitte om en uke. Jeg håper du satt pris på rosene, for dette er mest sannsynelig siste gangen du får noe sånt av han. Foreslår at du kaster'n ut med en gang.

Jeg tror han har lært etter reaksjonen min. Stakkars. Har litt dårlig samvittighet :p

Lenke til kommentar

Ja, vi er noen ekle mennesker som gjør ekle ting. Sånn som han som kom med roser! :O

Ingenting sier "jeg elsker deg" som avkappede planteforplantningsorganer :love:

 

 

 

Kan jeg få hagedam?

 

Det blir ikke nødvendig, jeg kommer til å kjøpe en innsjø i skogen når jeg vinner. Huset står selvfølgelig like ved, nær nok til at man kan hoppe i vannet fra terassen. Om du likevel ha hagedam får du lage den selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...