Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh fy faen apropos kids, en kollega av meg har datter i 5-6 klasse. Og det hadde vært helvete på skolen hun gikk på pga mobbing og skitspredning på internett. Noe med jenter som hadde lagt ut bilder av datteren på nett og andre jenter som hadde vært snille med henne i noen uker og så satt ut masse rykter om henne slik at guttene i klassen ikke ville være nær henne. (I'll leave the details out for obvious reasons)

Fy faen. Jeg syntes jentene jeg vokste opp med var ille? Der var det ikke direkte mobbing. Men utfrysning. Hvis vi var ute å syklet kunne de feks sykle i fra meg (hadde gaaammel sykkel) og ignorere at jeg ropte etter dem, få meg til å føle meg uønsket i bursdagsselskaper og tiske og hviske når jeg gikk forbi. Men det er jo ikke halvparten så ille som det ungene går igjennom nå..
Løsningen for meg ble jo å omgås gutter i stedet. For gutter oppfører seg ikke like råttent som det jenter gjør.
Dette gjorde ting kanskje verre mtp jentene, siden guttene syntes jeg var veldig kul å likte meg så godt ble det sjalusi pga det også. Men da var jeg blitt såpass gammel at jeg svarte dem og ga faen.

 

HVORFOR er det ikke lov å denge unger?! Det burde vært lov! Kan si mye stygt om det men for noen generasjoner siden når det var lov å gi ungene en smekk på skolen hadde de langt mer respekt for lærerne enn i dag.
Hva er det ungene tenker med? De går bevisst inn for å skyte ned noen på denne måten?

Hadde jeg holdt på sånn når jeg var liten, pappa hadde kommet til å stengt meg oppe på mørkeloftet i ei uke!

 

Jeg håper så inderlig at jeg aldri får jentunger. Får jeg det kommer jeg til å bli verdens mest nazi mor...

Visst kan gutter også være a handfull, men jenter er tvers igjennom pill råtne, grusomme og jævelige mot hverandre. Det eneste som er viktig er dem selv og hvordan andre oppfatter dem. Og at de skal være bedre enn de andre jentene.

 

Jenter som mobber burde blitt sendt vekk i straffeleir noen uker....

Endret av medlem-124997
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi hadde en jente i klassen som fikk gjennomgå. Gikk veldig mye rykter, 90% var bullshit og nå har jeg dårlig samvittighet, men en gang hadde hun visst urinert på venninen sin jakke. Heheheh. Barneskolen, ass

Du kan jo si unnskyld?

 

Jeg fikk en lang beklagelse på facebook på vgs fra hun som var storeslem når jeg var liten. Hun hadde møtt en kristen mann, blitt kristen selv og inviterte meg til bryllupet i krika noen mnd senere. Hahha

 

Jeg godtok beklagelsen, men jeg møtte ikke opp i bryllupet. :)

Lenke til kommentar

Når vi snakker om mobbing.

Er det bare meg som syns det høres/ser dumt ut når damer prater om fotball og biler?

 

Eller er jeg bare sjalu? Men jeg føler meg ikke særlig sjalu.

Det er umulig for meg, da jeg har vokst opp med en fotballgal mor. Hun har fremdeles VIP-sesongkort på åråsen.

Lenke til kommentar

Skulle legge meg og vere noget opplagt i morgon, men her sit eg.

 

Utgifter overalt for tida. Kvifor alt skal hope seg opp sånn, klarer eg ikkje å forstå. Det får no vere grenser.

 

Forøvrig - folk med sånne heimelaga syklar med liggesete og greier, sånn som han eine i Bergen. Og folk på einhjulssykkel. Det blir litt i voldsommaste laget for meg. Der ligg det minst 50% behov om å vere center of attention bak.

Skal eg vere tøffingen alle kvinnsa ser på, så skal eg passe på å gjere noko skikkeleg tøft og ikkje minst råsexy. No er ikkje eg jente, så eg kan ikkje vere heilt sikker, men eg trur ikkje einhjulssykkel har vore til stor hjelp med å påverke sexappellen til usikre menn med eit eksponeringsbehov. I alle fall ikkje i positiv retning.

Endret av Teitgutt
Lenke til kommentar

Når vi snakker om mobbing.

Er det bare meg som syns det høres/ser dumt ut når damer prater om fotball og biler?

 

Eller er jeg bare sjalu? Men jeg føler meg ikke særlig sjalu.

Du er sikkert ikke sjalu, men mange oss har ofte problemer med å forstå andre fordi de er såpass annerledes enn oss. Øv deg på å være åpen for at folk er forskjellige, det gjør i hvert fall jeg :) Endret av darkness|
Lenke til kommentar

 

Vi hadde en jente i klassen som fikk gjennomgå. Gikk veldig mye rykter, 90% var bullshit og nå har jeg dårlig samvittighet, men en gang hadde hun visst urinert på venninen sin jakke. Heheheh. Barneskolen, ass

Du kan jo si unnskyld?

 

Jeg fikk en lang beklagelse på facebook på vgs fra hun som var storeslem når jeg var liten. Hun hadde møtt en kristen mann, blitt kristen selv og inviterte meg til bryllupet i krika noen mnd senere. Hahha

 

Jeg godtok beklagelsen, men jeg møtte ikke opp i bryllupet. :)

 

Hvis jeg kunne navnene til alle jeg skulle ha sagt sorry til, så hadde det tatt et år med konstant ringing.

 

Og her sitter man, angrer som ei bikkje og skulle ønske jeg fikk en sjanse til. For å rette det opp.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

 

Utgifter overalt for tida. Kvifor alt skal hope seg opp sånn, klarer eg ikkje å forstå. Det får no vere grenser.

 

Ya, her og. Kanskje jeg burde få meg økonomisk verge.

 

Hvis du er med på analsex så kan jeg være økonomisk verge.

 

Og brojobs er mandatory. Minst 2 ganger om dagen.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

 

Når vi snakker om mobbing.

Er det bare meg som syns det høres/ser dumt ut når damer prater om fotball og biler?

 

Eller er jeg bare sjalu? Men jeg føler meg ikke særlig sjalu.

Du er sikkert ikke sjalu, men mange oss har ofte problemer med å forstå andre fordi de er såpass annerledes enn oss. Øv deg på å være åpen for at folk er forskjellige, det gjør i hvert fall jeg :)

Åpen er jeg. Tror jeg. Føler meg iallefall veldig åpen. Er vel bare meg som ser litt anderledes på kjønnsrollene i samfunnet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...