The Little Lucid Moments Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Det vil lønne seg å øve strukturert uansett om du har lyst eller ikke, og så leke i tillegg. Hva bør øves på? Tekniske øvelser? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Det der kaller jeg strikking. Speed-strikking. Det er det jeg tenker på når jeg spør om dette, egentlig. Det der kan alle lære seg, er de gira nok. Men lage en god låt?Strikking? HAhahaha. Men ja, det krever en god gitarist for å spille det. Det krever en enda bedre gitarist å lage det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Hva bør øves på? Tekniske øvelser?Det finnes tusenvis av gitarlærekurs på Youtube. Bare å ta seg en titt. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Det finnes tusenvis av gitarlærekurs på Youtube. Bare å ta seg en titt. Will do! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Jeg skulle også prøve å lære spille gitar for ett års tid siden. Kjøpte en gitar av en kompis. Den henger på veggen ennå, sammen med Oldemors norskproduserte nesten hundre år gamle kassegitar. Jeg er usikker på om jenter er klar over det, men karer kødder slik med hverandre og. Jeg har blitt oppfordret til å gi sjefen blowjobs for høyere lønn, og hos oss jobber det kun dudes. Det er strengt talt hensikten bak handlinger og utsagn som betyr noe, at menn dere jobber med føler seg komfortable nok til å kødde slik med dere også burde heller tas som et kompliment, enn en fornærmelse. Betyr stort sett vi synes dere er kule. TAKK. Det er dette jeg vil frem til. Trakkasering er når de bryter grensene mine igjenntatte ganger og jeg føler meg ekstremt ubekvem. Og det er ikke tilfellet. Endret 12. juni 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 There Is No Nutrients In Our Food Anymore Or In Our Soil Or In OUR WATER Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 j Du kan få sagt det. HAHAH kom borti postknappen! (A) Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg skulle også prøve å lære spille gitar for ett års tid siden. Kjøpte en gitar av en kompis. Den henger på veggen ennå, Godt og høre at det ikke bare er meg som har en gitar som ikke blir brukt >.< Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 De gjør seg jævla fint på veggen og da.Ett menneske jeg var meget glad i sa til meg en gang at alle husstander burde ha en kassegitar på veggen (Det var litt derfor jeg kjøpte den. FLAUT ) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 eg døyr sakte men sikkert i varmen på jobb. du dør så sakte men sikkert i varmen på jobb at du tror du lever. shiiiiiiet, det er sakte det. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg har hatt min lenge, uten å bruke den. Jeg burde absolutt ha hengt den på veggen. Den er lekker. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Trenger en god opening line. Beste vinner en klem Ta på arbeidsbukse. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Fin gitar-duett: Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg har en bass, en hel gitar og en gitar i deler. Den i deler har vært usammensatt i et par år nå. Jeg er like ræv, om ikke verre, nå enn da jeg kjøpte den første gitaren min for en del år siden. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Sitter på toget til Bergen. Det vil si, kjører om 20 minutter. Problemet er at det lukter bæsj. Skikkelig bæsj. Drep meg, og drep meg nå. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Bæsj som i avføring? Er det småbarn på toget? Det er det verste jeg vet. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Sitter på toget til Bergen. Det vil si, kjører om 20 minutter. Problemet er at det lukter bæsj. Skikkelig bæsj. Drep meg, og drep meg nå. Er linjen åpen igjen? Cik: du er phet Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Bæsj som i avføring ja, og ingen barn. Det gjør det bare enda verre. Ja, det er åpnet igjen. Strålende, så slipper jeg buss fra Voss. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Sitter på toget til Bergen. Det vil si, kjører om 20 minutter. Problemet er at det lukter bæsj. Skikkelig bæsj. Drep meg, og drep meg nå. jeg tok buss for tog fra drammen til oslo engang, var 35 grader i bussem også spøy ei dame på setet foran meg, men hun gikk ikke bare satt der..den sureste jævla lukta jeg har kjent helt til hu gikk av 15 min senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg