Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der kaller jeg strikking. Speed-strikking. Det er det jeg tenker på når jeg spør om dette, egentlig. Det der kan alle lære seg, er de gira nok. Men lage en god låt?

Strikking? HAhahaha.

 

Men ja, det krever en god gitarist for å spille det. Det krever en enda bedre gitarist å lage det.

 

Lenke til kommentar

Jeg skulle også prøve å lære spille gitar for ett års tid siden. Kjøpte en gitar av en kompis.

 

Den henger på veggen ennå, sammen med Oldemors norskproduserte nesten hundre år gamle kassegitar.

 

Jeg er usikker på om jenter er klar over det, men karer kødder slik med hverandre og. Jeg har blitt oppfordret til å gi sjefen blowjobs for høyere lønn, og hos oss jobber det kun dudes. Det er strengt talt hensikten bak handlinger og utsagn som betyr noe, at menn dere jobber med føler seg komfortable nok til å kødde slik med dere også burde heller tas som et kompliment, enn en fornærmelse. Betyr stort sett vi synes dere er kule.

TAKK. Det er dette jeg vil frem til. Trakkasering er når de bryter grensene mine igjenntatte ganger og jeg føler meg ekstremt ubekvem. Og det er ikke tilfellet.

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Sitter på toget til Bergen. Det vil si, kjører om 20 minutter. Problemet er at det lukter bæsj. Skikkelig bæsj. Drep meg, og drep meg nå.

jeg tok buss for tog fra drammen til oslo engang, var 35 grader i bussem også spøy ei dame på setet foran meg, men hun gikk ikke bare satt der..den sureste jævla lukta jeg har kjent helt til hu gikk av 15 min senere

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...