Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Ander ikke om det er alarm på mitt en gang jeg? Hahah

 

 

Hvis det er sextrakassering så har jeg blitt trakassert på jobb mange ganger. Senest i går prøvde en kollega å spanke meg på rumpa fordi han likte kjolen jeg hadde på meg :p Nei, ærlig talt. Litt må man tåle så lenge det er tydelig at man ikke gjør ting med en baktanke. Men så er jeg vant til å jobbe i et mannsdominert miljø, og jeg kan fint finne på å "trakassere" kolleger selv.

Ja det sier jeg og. Jobber selv på en mannsdominert arbeidsplass og mine nærmeste kolleger fryder seg når de bryter intimsonene mine (jeg har riktignok strikse intimsoner)

 

Jeg blir løftet opp, båret rundt, må danse roligdans med dem, klemt på, spanket på rompa, får kommentarer, oppfordret til å komme på jobb naken ol.

Kødder ofte med at om jeg ikke gjør jobben bra nok så må jeg gi HJ til sjefen osv.

I morra skal vi spille fotball og grille og drikke pils etterpå. Alle insisterer på at jeg og den andre kvinnelige kollegaen skal trappe opp i bikini og bade i fjæra.

 

Jeg synes bare det er artig. Det stikker ikke så dypt. LITT må man tåle. Man må ha takhøyde når man tilbringer så mange timer av livet på arbeidsplassen som man tross alt gjør. Pleier å spanke gutta på rævva når sjansen byr seg jeg også. De synes det er dritartig.

Sjæl.

 

Har en kollega som synes det er hysterisk morsomt å hive meg over skulderen og bære meg rundt. Det eneste som kan være litt dumt med det er at jeg fremstår som så lite profesjonell når jeg fniser og hyler som en jentunge "sett meg ned!!" :p forresten så har jeg en kvinnelig kollega som gjerne klyper meg i rumpa og plystrer etter meg. Tar det bare som er kompliment. Det med dansing er jeg også vant til. De synes det er morsomt å gjøre meg flau :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ander ikke om det er alarm på mitt en gang jeg? Hahah

 

Hvis det er sextrakassering så har jeg blitt trakassert på jobb mange ganger. Senest i går prøvde en kollega å spanke meg på rumpa fordi han likte kjolen jeg hadde på meg :p Nei, ærlig talt. Litt må man tåle så lenge det er tydelig at man ikke gjør ting med en baktanke. Men så er jeg vant til å jobbe i et mannsdominert miljø, og jeg kan fint finne på å "trakassere" kolleger selv.

Ja det sier jeg og. Jobber selv på en mannsdominert arbeidsplass og mine nærmeste kolleger fryder seg når de bryter intimsonene mine (jeg har riktignok strikse intimsoner)

 

Jeg blir løftet opp, båret rundt, må danse roligdans med dem, klemt på, spanket på rompa, får kommentarer, oppfordret til å komme på jobb naken ol.

Kødder ofte med at om jeg ikke gjør jobben bra nok så må jeg gi HJ til sjefen osv.

I morra skal vi spille fotball og grille og drikke pils etterpå. Alle insisterer på at jeg og den andre kvinnelige kollegaen skal trappe opp i bikini og bade i fjæra.

 

Jeg synes bare det er artig. Det stikker ikke så dypt. LITT må man tåle. Man må ha takhøyde når man tilbringer så mange timer av livet på arbeidsplassen som man tross alt gjør. Pleier å spanke gutta på rævva når sjansen byr seg jeg også. De synes det er dritartig.

Jeg synes helt oppriktig at det er trist at dere frivillig lar dere objektivisere og sexifisere på den måten. Tenk å la seg redusere til et objekt kollegaene dine kan klå på eller kikke på når de får lyst. Menn ville aldri behandlet noen de hadde respekt for på den måten :)

 

Dere velger selvfølgelig selv hva dere reagerer på, og det er bra for dere at dere tåler det, men likevel er det en bjørnetjeneste mot dere selv at dere frivillig reduserer dere til eyecandy som er på arbeidsplassen for å tørrjokkes litt på. Lykke til med å få respekt og autoritet når det trengs.

Endret av PhelpsTransposed
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er klart de respekterer meg? Jeg er jo like ille mot dem, mener du jeg ikke har respekt for kollegene mine også da?

 

Hadde en helt ny person kommet inn hadde vi selvfølgelig ikke vært slik mot vedkommede før h*n var varm i trøya.

 

Jammen hadde det blitt trege 7.5 timer hvis vi konstant skulle vært alvorlige, ikke kunne sagt det vi følte for eller ledd litt av hverandre. Jeg føler meg ikke som ett objekt. Kvinner dom går rundt og tenker sånn hver gang de får oppmerksomhet har problemer.

 

Seksuell trakkasering på jobb er blåst ut av dimensjoner. Selvfølgelig har man forskjellige grenser. Det er alle på min arbeidsplass var på også. Men her kjenner vi altså hverandre så godt at vi vet hvor disse grensene går.

 

Jeg håper dere alle en dag får gleden av en arbeidsplass med like god takhøyde, kolleger man er glad i og med samme humor og ett så sterkt samhold som det vi har. Hvis en av de som jobber i firmaet mitt sier opp er jeg ikke i tvil om at jeg begynner å gråte:)

Lenke til kommentar

Alle gjør det, men ikke alle har behov for å demonstrere det likedan. De er ikke uekte for det.

Alle har sine måter å behandle andre på. Det er ingen jeg har tettere bånd med enn de jeg kan kødde med og være ærlig med. Og når man jobber tett opp mot kolleger, bruker man å knytte tette bånd. Det er selvfølgelig noe som begge bør godta, ellers blir det misbruk. Og det ser ikke akkurat ut som noen av jentene her lider særlig. De nyter det, og tuller tilbake.
Lenke til kommentar

 

 

Ander ikke om det er alarm på mitt en gang jeg? Hahah

 

 

Hvis det er sextrakassering så har jeg blitt trakassert på jobb mange ganger. Senest i går prøvde en kollega å spanke meg på rumpa fordi han likte kjolen jeg hadde på meg :p Nei, ærlig talt. Litt må man tåle så lenge det er tydelig at man ikke gjør ting med en baktanke. Men så er jeg vant til å jobbe i et mannsdominert miljø, og jeg kan fint finne på å "trakassere" kolleger selv.

Ja det sier jeg og. Jobber selv på en mannsdominert arbeidsplass og mine nærmeste kolleger fryder seg når de bryter intimsonene mine (jeg har riktignok strikse intimsoner)

 

Jeg blir løftet opp, båret rundt, må danse roligdans med dem, klemt på, spanket på rompa, får kommentarer, oppfordret til å komme på jobb naken ol.

Kødder ofte med at om jeg ikke gjør jobben bra nok så må jeg gi HJ til sjefen osv.

I morra skal vi spille fotball og grille og drikke pils etterpå. Alle insisterer på at jeg og den andre kvinnelige kollegaen skal trappe opp i bikini og bade i fjæra.

 

Jeg synes bare det er artig. Det stikker ikke så dypt. LITT må man tåle. Man må ha takhøyde når man tilbringer så mange timer av livet på arbeidsplassen som man tross alt gjør. Pleier å spanke gutta på rævva når sjansen byr seg jeg også. De synes det er dritartig.

Jeg synes helt oppriktig at det er trist at dere frivillig lar dere objektivisere og sexifisere på den måten. Tenk å la seg redusere til et objekt kollegaene dine kan klå på eller kikke på når de får lyst. Menn ville aldri behandlet noen de hadde respekt for på den måten :)

 

Dere velger selvfølgelig selv hva dere reagerer på, og det er bra for dere at dere tåler det, men likevel er det en bjørnetjeneste mot dere selv at dere frivillig reduserer dere til eyecandy som er på arbeidsplassen for å tørrjokkes litt på. Lykke til med å få respekt og autoritet når det trengs.

Nå er du dessverre langt utpå viddene her. Jeg skjønner at du sikkert bare gir velmenende råd, men her bommer du totalt.

 

Jeg er en av få damer på arbeidsplassen og jeg vet at gutta har stor respekt for meg både faglig og ellers.

 

Det er ikke sånn at de kommer opp bakfra og bare forsyner seg av godene. Det er en gjensidig greie. De fleste voksne mennesker har noe som heter sosiale antenner. Hadde ikke kollegaene mine hatt det så hadde jeg selvfølgelig ikke synes det var greit.

 

Og det at de ser på meg og tenker på sex tror jeg oppstår helt fint uten at vi hadde hatt den tonen vi har. Faktisk vil jeg tippe at tonen vi har gjør at man får motsatt effekt. Vi har en køddete kameratslig tone. Ikke en "jeg skal ta deg på rumpa og gå og runke på dass"-tone. Og om de fantaserer om meg, so what? Jeg er en voksen kvinne, jeg setter pris på at menn faktisk synes jeg er attraktiv og ikke bare en gammel kjerring.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"Nå er du dessverre langt utpå viddene her"

 

Ante Valente : Neida , neida , neida.....jeg flytta , tilbake , til Kampen.......jadda , jadda , jadda :D

Lenke til kommentar

Jeg er usikker på om jenter er klar over det, men karer kødder slik med hverandre og. Jeg har blitt oppfordret til å gi sjefen blowjobs for høyere lønn, og hos oss jobber det kun dudes. Det er strengt talt hensikten bak handlinger og utsagn som betyr noe, at menn dere jobber med føler seg komfortable nok til å kødde slik med dere også burde heller tas som et kompliment, enn en fornærmelse. Betyr stort sett vi synes dere er kule.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er usikker på om jenter er klar over det, men karer kødder slik med hverandre og. Jeg har blitt oppfordret til å gi sjefen blowjobs for høyere lønn, og hos oss jobber det kun dudes. Det er strengt talt hensikten bak handlinger og utsagn som betyr noe, at menn dere jobber med føler seg komfortable nok til å kødde slik med dere også burde heller tas som et kompliment, enn en fornærmelse. Betyr stort sett vi synes dere er kule.

Jupp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...