Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er sextrakassering så har jeg blitt trakassert på jobb mange ganger. Senest i går prøvde en kollega å spanke meg på rumpa fordi han likte kjolen jeg hadde på meg :p Nei, ærlig talt. Litt må man tåle så lenge det er tydelig at man ikke gjør ting med en baktanke. Men så er jeg vant til å jobbe i et mannsdominert miljø, og jeg kan fint finne på å "trakassere" kolleger selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Rosiner? Alt går i grisen sier jeg bare!

Mitt BOSCH kjøleskap er 3-4 år gammelt. Kombiskap.

Farmors BOSCH kjøleskap fra 1985 røk her forleden.

Jeg håper mitt BOSCH kjøleskap blir så gammelt.

En gang bodde det en mus under farmors kjøleskap.

Fikk BOSCH combiskap for et par år siden. Et minus at alarmen begynner pipe etter bare 1 minutt dør åpen. Går det an å justere det til å vare lenger? Fant aldri ut av det men hadde vært fint. Kunne godt vært 5 -10 min før den begynte, så du fikk tid gjøre ferdig først.

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker boller med sjokoladebiter i foran rosiner. Men boller uten rosiner smaker ikke det samme som boller med ingenting.

Det blir liksom feil det og. Peller heller ut de største rosinklumpene når jeg spiser bollen.

Jeg må ha fluffy boller btw, flatklemt er jo helt feil.

Lenke til kommentar

Ander ikke om det er alarm på mitt en gang jeg? Hahah

Hvis det er sextrakassering så har jeg blitt trakassert på jobb mange ganger. Senest i går prøvde en kollega å spanke meg på rumpa fordi han likte kjolen jeg hadde på meg :p Nei, ærlig talt. Litt må man tåle så lenge det er tydelig at man ikke gjør ting med en baktanke. Men så er jeg vant til å jobbe i et mannsdominert miljø, og jeg kan fint finne på å "trakassere" kolleger selv.

Ja det sier jeg og. Jobber selv på en mannsdominert arbeidsplass og mine nærmeste kolleger fryder seg når de bryter intimsonene mine (jeg har riktignok strikse intimsoner)

Jeg blir løftet opp, båret rundt, må danse roligdans med dem, klemt på, spanket på rompa, får kommentarer, oppfordret til å komme på jobb naken ol.
Kødder ofte med at om jeg ikke gjør jobben bra nok så må jeg gi HJ til sjefen osv.

I morra skal vi spille fotball og grille og drikke pils etterpå. Alle insisterer på at jeg og den andre kvinnelige kollegaen skal trappe opp i bikini og bade i fjæra.

Jeg synes bare det er artig. Det stikker ikke så dypt. LITT må man tåle. Man må ha takhøyde når man tilbringer så mange timer av livet på arbeidsplassen som man tross alt gjør. Pleier å spanke gutta på rævva når sjansen byr seg jeg også. De synes det er dritartig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...