Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har mistet mere og mere av gamergenet desverre ja..når jeg var liten kunne jeg sitte 10 timer i strekk på rommet og spille Commodore 64..Nå orker jeg 2-3 timer eller mindre så blir jeg lei og må gjøre noe annet.

Men på den andre siden tok det meg 3 uker å fullføre Zelda Windwaker HD..så jeg fikk hvertfall "nyte" det.

Sånn er det å bli eldre... vi blir mer interessert i å sitte og glo! :tease:

Tja, spillsamlingen min på steam gjennom årene er oppe i over 50 spill..bare 2 av dem er completed. Ganske stusselig.

Lenke til kommentar

Tja, spillsamlingen min på steam gjennom årene er oppe i over 50 spill..bare 2 av dem er completed. Ganske stusselig.

Har runna 4 slike "større" dataspill. Tror jeg klarte Super Mario Bros 1 & 2 i NES-tiden. Ja, og Ducktales.

(Men skal si Mario 2 var weird... hadde du Luigi kunne du jo hoppe nesten som å fly... tror kanskje det var et stort forbruk av syre i Nintendo på den tiden.)

Lenke til kommentar

Super Mario Bros. 2 er kanskje tidenes mest undervurderte spill. Jadda, spillet har en stor status og alt det der, men det er et spill man sjeldent hører folk prate om. Utrolig fett spill. Terningkast 6!

Endret av Jack Burton
Lenke til kommentar

HAHAHAHAHAHA Håndtverkere i arbeidsSHORTS. DET er ikke like sexy som arbeidsbukse ass.. Men stakkars det er sikkert jævelig varmt til dem.

Disse håndtverkerne er for gamle uansett ass..

Åh dæven! Kaffemaskiner sier jeg bare. Hyv dem ut!

Hold nå for faen kjeft om kaffemaskiner!

Fack U!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

HAHAHAHAHAHA Håndtverkere i arbeidsSHORTS. DET er ikke like sexy som arbeidsbukse ass.. Men stakkars det er sikkert jævelig varmt til dem.

Disse håndtverkerne er for gamle uansett ass..

Ingenting er for gammelt for Ciklide. Alle skal få!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...