Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ciklide - nå også på Xbox Live!

Hva slags spill spiller du, og hvor god er du?

Jeg vil ikke bryte ned selvtilliten din og gruse deg Smurf. Det blir bare sure miner og dårlig stemning av det.

Sånn som i den ene musa mi, så er to batterier parallellkoblet at de ligger ved siden av hverandre. Hvis de ikke dobler spenningen, hva er egentlig vitsen med to. At de varer lenger tid?

Høhøhø deeeeet trur æ ikkje det e lov te å sei!

Ja det er to forskjellige det på to muser. På en ligger de samme vei, og der virker musa likt om jeg tar ut ene batteriet. Så da lurte jeg litt.

Dette er det ihvertfall ikke lov til å si!

Forby Ciklide.

Hva har jeg gjort?!

Jeg er jo bare snill med alle!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke bryte ned selvtilliten din og gruse deg Smurf. Det blir bare sure miner og dårlig stemning av det.

Kommer an på. Jeg spiller for det meste musikkspill som Rock Band / Guitar Hero / Lips, og bilspill, LEGO-spill, og en dugelig mengde med single player-arcade-spill. Ja, og så er jeg en mester på Bejeweled 3.

e:

Jeg merker savnet etter Wanza, gleder meg til hans gjenoppstandelse.

I don't. Virkelig ikke.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Den dagen eg mister håret og må skinne meg, kjem eg til å sjå ut som ein kjeltring. Og det er eg jo ikkje. Lei sak, det der.

Angåande Xbox - gruser alle i MadTracks og Bomberman på arcade. Men gidd ikkje styre med live og sånn, så de får berre ta ordet mitt på det.

Lenke til kommentar

Åja. Jeg spiller litt andre spill enn deg jeg da:)

Spiller uansett mest i perioder. Enkelte spill går jeg fortere lei av enn andre.

Ja, sannsynligvis. Det eneste spillet jeg har spilt "regelmessig" det siste året eller så på 360-en, er "BattleBlock Theater". Både solo, lokal co-op og online. Skytespill og RPG-er og slike spill foretrekker jeg å spille på PC-en, med god grafikk, muligheten for modding, samt det å kunne bruke mus og tastatur, noe som gjør spillopplevelsen mange ganger bedre fo rmeg.

Lenke til kommentar

Har begynt å gå sabla fort lei sjølv med åra. Ser ein bort frå Batman Arkham-serien og Elder Scrolls, har eg slitt med å sitte lenge med eit spel dei siste 7-8 åra. Ja, også Fifa med vener og øl.

Skal eg høyre på radio eller podcast, må eg kombinere det med noko som ikkje krever så mykje konsentrasjon at eg detter av. Då blir det fort ein session Heroes 3 eller Diablo 2 her og der. Det blir jo mest for å gjere noko medan eg høyrer på meir enn det er underholdning.

Lenke til kommentar

Jeg har mistet mere og mere av gamergenet desverre ja..når jeg var liten kunne jeg sitte 10 timer i strekk på rommet og spille Commodore 64..Nå orker jeg 2-3 timer eller mindre så blir jeg lei og må gjøre noe annet.

Men på den andre siden tok det meg 3 uker å fullføre Zelda Windwaker HD..så jeg fikk hvertfall "nyte" det.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg har mistet mere og mere av gamergenet desverre ja..når jeg var liten kunne jeg sitte 10 timer i strekk på rommet og spille Commodore 64..Nå orker jeg 2-3 timer eller mindre så blir jeg lei og må gjøre noe annet.

Men på den andre siden tok det meg 3 uker å fullføre Zelda Windwaker HD..så jeg fikk hvertfall "nyte" det.

Sånn er det å bli eldre... vi blir mer interessert i å sitte og glo! :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...