Lycantrophe Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Dying is MainStream #MONEY Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Det er jammen godt med øl når man har klipt gresset i 26 varmegrader og det ikke er en eneste tørr flekk igjen på t-skjorta. Øh... hver gang noen nevner øl her inne får jeg lyst på øl. Ender som regel med at jeg henter en. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 VET DERE HVA DET VERSTE MED SOMMEREN ER?! MYGG? KOKVARME? POLLEN? MÅSER SOM HAR REIR OVERALT? NEI! SYKLISTER! SYKLISTER ER DET VERSTE MED SOMMEREN! FFFAEN TA DEM!!!!! Phu godt å få det ut sv systemet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Phu godt å få det ut sv systemet.ALLE syklister? Eller de kondom-dress-syklistene som bekjemper midlivskrisa med å tro de på Tour de France hver gang de sykler til/fra jobben? For jeg sykler til/fra jobb av og til. Men jeg er også glad i livet mitt, og har ikke noe midlivskrise å bekjempe... Sykler i passe fart på fotgjengerfeltet eller sykkelfeltet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Donald Duck 80 år ! Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Phu godt å få det ut sv systemet.ALLE syklister? Eller de kondom-dress-syklistene som bekjemper midlivskrisa med å tro de på Tour de France hver gang de sykler til/fra jobben? For jeg sykler til/fra jobb av og til. Men jeg er også glad i livet mitt, og har ikke noe midlivskrise å bekjempe... Sykler i passe fart på fotgjengerfeltet eller sykkelfeltet... +1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Donald Duck 80 år ! Det var i går det. Stor feiring i går Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=hEFyQt-9ZFk yes Endret 10. juni 2014 av Lycantrophe Lenke til kommentar
MSg Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg savner Dotten. Han og jeg var bestevenner. Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 men hva i helvete Ikke virk så forbausa, du vet du liker det Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Ja kondomsyklistene. Det må ha vært ritt eller noe for det aula av dem når jeg kjørte i stad. Tre i bredda og sjanglet bortetter! Skaper farlige situasjoner... Kan de ikke bare holde seg på gang og SYKKELstien som absolutt ingen går på?! Faen ass! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Ja kondomsyklistene. Det må ha vært ritt eller noe for det aula av dem når jeg kjørte i stad. Tre i bredda og sjanglet bortetter! Skaper farlige situasjoner... Kan de ikke bare holde seg på gang og SYKKELstien som absolutt ingen går på?! Faen ass! Neida, de kjører for fort til slikt, også har de jo bedre plass på veien. Så det er jo åpenbart at de bruker den. 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Kjørte etter en av dem ned en svingete bakke... han bare gunna på, slik at jeg måtte kjøre i 50 i 80-sonen... tok flere minutter før det ble oppoverbakke og det var mulig å komme forbi. Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 La nå disse semi proff på vei til arbeid syklistene gjøre hva de vil. Hvis de ønsker å finne ut hvordan undersiden av bilen ser ut som så er det deres valg, ikke mitt.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Problemet er ikke at de havner UNDER bilen, men over panseret så hele bilen din blir vraka. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Problemet er at JEG må sone for uaktsomt drap. Det blir tatt null hensyn til at de sjangler i veien i 80 sona, ikke slipper bilene forbi og vimser i sin egen verden... 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Det ultimate marerittet må være tyske bobilsykelister. Bare tanken på å kjøre rundt i Salten med bobiler på veiene er nok til å gi meg grå hår. Husker jeg møtte på noen som hadde stoppet midt på veien etter en sving i Lofoten pga det var fin utsikt og de måtte ta bilder. Endret 10. juni 2014 av Runarbs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg