Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Phu godt å få det ut sv systemet.

ALLE syklister? Eller de kondom-dress-syklistene som bekjemper midlivskrisa med å tro de på Tour de France hver gang de sykler til/fra jobben?

For jeg sykler til/fra jobb av og til. Men jeg er også glad i livet mitt, og har ikke noe midlivskrise å bekjempe... Sykler i passe fart på fotgjengerfeltet eller sykkelfeltet... :p

Lenke til kommentar

Phu godt å få det ut sv systemet.

ALLE syklister? Eller de kondom-dress-syklistene som bekjemper midlivskrisa med å tro de på Tour de France hver gang de sykler til/fra jobben?

For jeg sykler til/fra jobb av og til. Men jeg er også glad i livet mitt, og har ikke noe midlivskrise å bekjempe... Sykler i passe fart på fotgjengerfeltet eller sykkelfeltet... :p

+1

Lenke til kommentar

Ja kondomsyklistene. Det må ha vært ritt eller noe for det aula av dem når jeg kjørte i stad. Tre i bredda og sjanglet bortetter! Skaper farlige situasjoner... Kan de ikke bare holde seg på gang og SYKKELstien som absolutt ingen går på?! Faen ass!

Neida, de kjører for fort til slikt, også har de jo bedre plass på veien. Så det er jo åpenbart at de bruker den.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det ultimate marerittet må være tyske bobilsykelister. Bare tanken på å kjøre rundt i Salten med bobiler på veiene er nok til å gi meg grå hår. Husker jeg møtte på noen som hadde stoppet midt på veien etter en sving i Lofoten pga det var fin utsikt og de måtte ta bilder.

Endret av Runarbs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...