medlem-124997 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Yo! Det funka ikke å laste ned den Androidgreia på macen for å overføre bildene.Men jeg innså at jeg ikke hadde kobla den på det nye nettverket og at det var årsaken til at jeg ikke greide sende per mail i går! Så nå har jeg endelig fått over bildene! Men hva med filmklippene? Det kommer bare opp at de er for store til å sendes? :/ Noen måte å hente ut disse på? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Dyrene drepes ikke for å stoppe ut. Eller tja. De skal drepes uansett egentlig pga viltregulering. Jeg kunne aldri jaktet selv men jeg er for jakt. Og dersom man har er stolt over elgoksen man har skutt så stopp den ut.Men jeg kjenner flere som har utstoppede dyr som har dødd etter feks påkjørsler. Skal du ha gaupe, ørn eller truede dyr følger det med papirer på dyrene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Syns bare det er i overkant creepy når gamle damer drar til en utstopper for å stoppe ut katta som døde for 2 uker siden. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Glemmer aldri han som stoppet ut katta og lagde den om til et 4 rotors helikopter. Det er freaky det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Glemmer aldri han som stoppet ut katta og lagde den om til et 4 rotors helikopter. Det er freaky det. Ja det så jeg og. Og så var dei kunstner som kuttet hodet av katter og brukte de til kunst. Syke mennesker Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Åhh ja eg fikk kose med katta til et vennepar av meg i dag. Det var fantastisk. Fan at eg ikke kan ha husdyr her eg bor Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Hund gies bort. Snill som et lam, men mangler sosiale antenner blant andre. Litt over 50 år. Spiser bark og spyr i bilen din. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Syns bare det er i overkant creepy når gamle damer drar til en utstopper for å stoppe ut katta som døde for 2 uker siden. Det er litt anderledes med husdyr. Jeg hørte av en taksidermist en gang at han jevnlig fikk spørsmål om å stoppe ut katter, hunder osv, men han gjorde det aldri fordi det blir helt annet når man har slik ett forhold til dyret. Bare det å flå og ta skinnet av feks katten du har hatt i mange år. Og så risikerer du at taksidermisten ikke greier å fange trekkene i ansiktet til dyret og så ligner det ikke på katten din i det hele tatt. Den helikoptergreia var tvers igjennom ekkel:/ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Hvorfor har du bytta navn..? Han skulle vekk noen dager og snakka om new beginning når han kom tilbake. Tipper det er derfor Ah. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Syns bare det er i overkant creepy når gamle damer drar til en utstopper for å stoppe ut katta som døde for 2 uker siden. Det er litt anderledes med husdyr. Jeg hørte av en taksidermist en gang at han jevnlig fikk spørsmål om å stoppe ut katter, hunder osv, men han gjorde det aldri fordi det blir helt annet når man har slik ett forhold til dyret. Bare det å flå og ta skinnet av feks katten du har hatt i mange år. Og så risikerer du at taksidermisten ikke greier å fange trekkene i ansiktet til dyret og så ligner det ikke på katten din i det hele tatt. Den helikoptergreia var tvers igjennom ekkel:/ Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Den der var ille når jeg gikk på barneskolen. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Er det riktig at 16. Juni er to måneder etter 21. April? Eller blir det en måned og tre uker? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Hadde det ikke vært for at det er sosialt uakseptert å ikke gå på jobb så hadde jeg ikke gått på jobb i dag. Zzzx Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Er det riktig at 16. Juni er to måneder etter 21. April? Eller blir det en måned og tre uker? Prøv med åtte uker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Rosa helicopter var fin Det at den er banal gjør den genial , samme med dr Bombay og Aquas Barbie Girl......men folk flest på diskusjon er surmulede pencil-necked rumperyttere som ikke vet å verdsette humor Endret 10. juni 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 ..sier mannen som skriver så random ting at nesten ingen skjønner hva han snakker om 90% av tiden 4 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 I dag har jeg lært å sniffe formfett. (Jeg testa det ikke) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Det var visst veldig populært på skoler for noen år siden det. I min tid på 90-tallet sniffa vi blanco og syns det var driiiitkult å bli svimmel i 2 sekunder.."sjekk pupillene nå ånei nå er det borte". Endret 10. juni 2014 av Bytex Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Det selges vel ikke formfettbokser man kan sniffe i vanlige butikker lengre? Tror bare det er på storkjøkken vi har av den gode gamle sorten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg