Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Yo! Det funka ikke å laste ned den Androidgreia på macen for å overføre bildene.
Men jeg innså at jeg ikke hadde kobla den på det nye nettverket og at det var årsaken til at jeg ikke greide sende per mail i går! Så nå har jeg endelig fått over bildene! Men hva med filmklippene? Det kommer bare opp at de er for store til å sendes? :/ Noen måte å hente ut disse på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dyrene drepes ikke for å stoppe ut. Eller tja. De skal drepes uansett egentlig pga viltregulering. Jeg kunne aldri jaktet selv men jeg er for jakt. Og dersom man har er stolt over elgoksen man har skutt så stopp den ut.
Men jeg kjenner flere som har utstoppede dyr som har dødd etter feks påkjørsler.

Skal du ha gaupe, ørn eller truede dyr følger det med papirer på dyrene.

Lenke til kommentar

Syns bare det er i overkant creepy når gamle damer drar til en utstopper for å stoppe ut katta som døde for 2 uker siden.

Det er litt anderledes med husdyr.

Jeg hørte av en taksidermist en gang at han jevnlig fikk spørsmål om å stoppe ut katter, hunder osv, men han gjorde det aldri fordi det blir helt annet når man har slik ett forhold til dyret.

Bare det å flå og ta skinnet av feks katten du har hatt i mange år. Og så risikerer du at taksidermisten ikke greier å fange trekkene i ansiktet til dyret og så ligner det ikke på katten din i det hele tatt.

Den helikoptergreia var tvers igjennom ekkel:/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Syns bare det er i overkant creepy når gamle damer drar til en utstopper for å stoppe ut katta som døde for 2 uker siden.

Det er litt anderledes med husdyr.

Jeg hørte av en taksidermist en gang at han jevnlig fikk spørsmål om å stoppe ut katter, hunder osv, men han gjorde det aldri fordi det blir helt annet når man har slik ett forhold til dyret.

Bare det å flå og ta skinnet av feks katten du har hatt i mange år. Og så risikerer du at taksidermisten ikke greier å fange trekkene i ansiktet til dyret og så ligner det ikke på katten din i det hele tatt.

Den helikoptergreia var tvers igjennom ekkel:/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Rosa helicopter var fin :)

Det at den er banal gjør den genial , samme med dr Bombay og Aquas Barbie Girl......men folk flest på diskusjon er surmulede pencil-necked rumperyttere som ikke vet å verdsette humor :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Det var visst veldig populært på skoler for noen år siden det. I min tid på 90-tallet sniffa vi blanco og syns det var driiiitkult å bli svimmel i 2 sekunder.."sjekk pupillene nå ånei nå er det borte".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...