EvenEleven Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 bussen går 7:37 og jeg blir alltid ringt av en venninne rundt 5 på halv. heldigvis bor jeg nærme bussen. glad det er lue sesong. hvis ikke pplayer jeg å se temmelig fucked up. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg elsker å høre på folk spille piano<3. Fetteren til venninna mi pleide å spille for m eg, men han bor i Bodø =( . Noe å kapre meg med mao Hørte dere det, gutter? Jepp, søker etter pianokurs på gulesider as we speak. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 kjenner jeg meg selv rett står jeg opp 5. min før bussen går (07:15) og må løpe for og rekke den... med andre ord: det jeg gjorde i dag... Og alle andre dager, typisk? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Natta Aces, senga har kalt på meg lenge, men jeg klarer ikke forlate forumet Selv om jeg begynner å bli lei av å stå... Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du får ihvertfall sterke ben Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvor er det du har sår hen egentlig? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ha ha, ja, og kanskje det kurerer den vonde ryggen min også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 kjenner jeg meg selv rett står jeg opp 5. min før bussen går (07:15) og må løpe for og rekke den... med andre ord: det jeg gjorde i dag... Og alle andre dager, typisk? nei, jeg har vært flink de siste dagene, og har klart og stå opp klokka 6 nesten hver dag... *stolt av seg selv* crap, var det ikke jeg som egentlig skulle legge meg? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Da må jeg bare si natta for tredje gang. NÅ legger jeg meg. Natta alle forumhorer. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hva snakker du om Kitty? Etter noen som vil spille for meg T_T. Hadde fulgt med hadde du skjønt det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Da må jeg bare si natta for tredje gang. NÅ legger jeg meg. Natta alle forumhorer. god natt... jeg burde vel legge meg nå jeg også... Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 crap, var det ikke jeg som egentlig skulle legge meg? Muahaha! you can't escape SOooo... uhm.. jeg mener den NYE forumkaféen. :!: Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nå ble det stille her altså Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Så så, det bygger seg sikkert opp igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 kenny, noen centimeter over penis, sånn omtrent der bokser-linninga og bukse-linninga er og klemmer mest. Selv om plaster funker dårlig der pga. dårlig feste, klarer en klemmende bokser og bukse å holde på plass en bit sammenbretta toalettpapir for å stoppe blødningene. Men etter mer enn 3 timer uten at det stoppa, gav jeg opp toalettpapiret, vaska henda, holdt fingern for i 5 minutt og har siden stått i frykt for at det begynner å blø om jeg setter meg. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan prøve litt lett flørting da, KittyCat? Would you like me to RAM you with my 2048 MB chip? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hva snakker du om Kitty? Etter noen som vil spille for meg T_T. Hadde fulgt med hadde du skjønt det. Spille hva? Jeg har ikke fulgt med. Har prøvd å få et spill til å funke Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Kan prøve litt lett flørting da, KittyCat? Would you like me to RAM you with my 2048 MB chip? Du og jeg vet du^^. Ja, det bygger seg vel opp igjen. L4r5 kommer tilbake snart sa han. Som jeg sa. Endret 9. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 ouch! hvordan klarte du det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg