medlem-124997 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) YOU RAPED HER! YOU MURDERED HER! YOU KILLED HER CHILDREN! :'( Jeg er så spent på fortsettelsen at jeg tror jeg blir sjuk!! Daaaym sofaen er kommet og jeg regner meg som ferdig innflytta! Jeg haaaater å flytte. Det er så urolig pes. Jepp. Det to ting jeg har gjort årlig siden jeg ble voksen, og det er å flytte og kjøpe ny bil.. Denne gangen skal jeg faktisk bo her noen år! Jeg skal til å tilbringe min tredje natt her og for første gang på veldig mange år føler jeg at jeg er hjemme. Mine ting, mitt hjem mitt lune hi og bare mitt! Sånn er det når man driver med snekkerarbeid i bar overkropp. Endret 8. juni 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Det er ikke varmen som avgjør hvor solbrent man blir. Nei, men det er allikevel en korrelasjon mellom varmt vær og solbrenthet. Grunnen til at det er varmt om sommeren, og grunnen til at man blir solbrent om sommeren, er den samme. Lyset fra solen penetrerer mindre av jordens atmosfære enn den gjør om vinteren. Derfor mener jeg at det ikke blir helt feil å si at man blir mer solbrent når det er varmt ute. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 På fjellet er det kaldere, men man blir likevel mer solbrent... 2 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Det er ikke varmen som avgjør hvor solbrent man blir. Nei, men det er allikevel en korrelasjon mellom varmt vær og solbrenthet. Grunnen til at det er varmt om sommeren, og grunnen til at man blir solbrent om sommeren, er den samme. Lyset fra solen penetrerer mindre av jordens atmosfære enn den gjør om vinteren. Derfor mener jeg at det ikke blir helt feil å si at man blir mer solbrent når det er varmt ute. Spørs jo hva du definerer som varmt.. kan jo bli rimelig solbrent på påskefjellet selv om det bare er noen grader på plussiden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Man blir både solbrent og snøblind på vinteren. Så det beste er å holde seg innendørs hele året egentlig. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Men jo varmere det er på fjellet, jo mer solbrent blir man på fjellet. Man blir mindre solbrent på vinteren, enn på sommeren. Endret 8. juni 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Neisj vil ikke sitte inne og råtne bort. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Men jo varmere det er på fjellet, jo mer solbrent blir man på fjellet. Man blir mindre solbrent på vinteren, enn på sommeren. Nei, fordi om vinteren er det snø som reflekterer lyset, så man kan faktisk bli mer solbrent om vinteren. Snøblindhet er solbrenthet på netthinna, det skjer nesten bare om vinteren. Forskjellen er at folk går ikke nakne ute i sola i 8 timer når det er 1 plussgrad ute - eller 10 minusgrader. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Om vinteren må UV-strålene penetrere mer av jordens atmosfære enn om sommeren. Det er derfor man blir mindre solbrent om vinteren (Det er også derfor det i det hele tatt er vinter). Snø (eller vann) som reflekterer lyset øker selvsagt solbrentheten. Nå bare gjetter jeg, men jeg trur ikke den effekten er nok til å tilsvare en sommerdag. Endret 8. juni 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Æsj jeg fikk ikke lagt over bildene fra den gamle mobilen min i dag Først prøvde jeg med USB kabelen, men det kom opp ett varsel på macen om at det ikke lot seg gjøre å koble til enheten. Så prøvde jeg sende bildene via Blutooth. Det ville ikke mobilen noe av og det kom bare opp beskjed om at filen ikke var blitt sendt. Så prøvde jeg per Mail. Da var plutselig ALLE filene for store(?!) Det er som om vår herre ikke vil jeg skal få lagt over bildene av den avdøde pusekatten min... :( Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Min erfaring med fjellet er at solen tar mer om sommeren... mens vinteren er skarpest for øynene... Bare en subjektiv følelse. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 tips til moderne komedie? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 tips til moderne komedie? Beyond the Pole. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Husrev! Haehaehae! Eg vil også ha en utstoppet rev. :/ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_comedy_films_of_the_2010s 21 Jump Street var faktisk litt morsom. Eneste filmen på den listen jeg har ledd av. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 tips til moderne komedie? The World's End Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Er så trist at kaffisuget alltid kjem rett før leggetid... Akk ja, har då noko å sjå fram til i morgon tidleg då! Æsj jeg fikk ikke lagt over bildene fra den gamle mobilen min i dag Først prøvde jeg med USB kabelen, men det kom opp ett varsel på macen om at det ikke lot seg gjøre å koble til enheten. Så prøvde jeg sende bildene via Blutooth. Det ville ikke mobilen noe av og det kom bare opp beskjed om at filen ikke var blitt sendt. Så prøvde jeg per Mail. Da var plutselig ALLE filene for store(?!) Det er som om vår herre ikke vil jeg skal få lagt over bildene av den avdøde pusekatten min... :( For å overføre fra Android til Mac trenger du eit eige program først http://www.android.com/filetransfer/ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 This Is The End er en morsom komedie å få med seg. Apropos film: Ser The Grand Budapest Hotel har dukket opp på nettet. Gleder meg til å se den igjen :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg