anonympappkasse Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Karpe har fortsatt gode tekster Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Alle tannkremer fungerer faktisk like bra, tannlegen min sa at alle de forskjellige tannkremene er ikke noe mer spesiell enn den andre Det jeg har fått høre er at, ja, de renser like bra, men det er varierende hvor mye de sliter på tennene. Fikk beskjed om å kjøpe Zendium på apoteket. Det er mye mindre smak i den enn f.eks. Colgate, men det tror jeg bare gir en illusjon om bedre tannhelse. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Det som var med den Sensodyne, er at den virket mot Icing. Har hatt problemer med det, prøvde den og det stemmet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Tenkte jeg skulle fortelle dere at jeg har blitt solbrent. Sånn er det når man driver med snekkerarbeid i bar overkropp. (ble lokket til arbeidet med gratis grillmat av foreldre.) Endret 8. juni 2014 av Slimda Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Solbrent, i dag? Det regnet jo. Resten av denne uka var derimor solbrent og grillmat vær. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Bor dere samme plass? Nydelig vær i Oslo i hvertfall. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Etter to turer til Rovaniemi, har jeg fått meg et nytt favorittland Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Det som var med den Sensodyne, er at den virket mot Icing. Har hatt problemer med det, prøvde den og det stemmet. Jepp. Eneste tannkremen som jeg har opplevd har holdt ord. De fleste påstår at de gjør tennene hvitere. BULLSHIT. Jeg har prøvd nesten alle på det norske markedet (og noen på å det tyske) og holdt meg til dem i noen måneder uten at jeg har merket forbedring. Hvithetskala? Vrøvl. Men Sensodyne, som jeg har hatt i vel 2 måneder nå, har faktisk gjort en liten, så vidt merkbar forskjell. Så holder meg til den. Og det med isingen også. Good stuff. Endret 8. juni 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Etter to turer til Rovaniemi, har jeg fått meg et nytt favorittland Jeg var der under førstegangstjenesten, var kjempegøy. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Man blir heldigvis ikke solbrent av å sitte inne 90% av dagen med tykke svarte gardiner 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Bare du har tak på huset ditt, så. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Det blir man ikke med tynne, lyse gardiner heller. Men da får man i alle fall litt sollys inn i hjemmet. Godt for sjela. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Glass slipper bare 5% av uv-strålene igjennom uansett, så det skal godt til å bli solbrent inne. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Hvis det er så varmt du kan bli solbrent er det såpass varmt du må ha oppe vinduene for lufting. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Det er ikke varmen som avgjør hvor solbrent man blir. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 YOU RAPED HER! YOU MURDERED HER! YOU KILLED HER CHILDREN! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 YOU RAPED HER! YOU MURDERED HER! YOU KILLED HER CHILDREN! For en tosk. Gjør det i motsatt rekkefølge så blir det så mye enklere. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Snart ny episode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg