medlem-124997 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Sjur nå må du roe deg ned! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Litt for mye esigarett? Nope. Sjur nå må du roe deg ned! Nope. Men jeg er skuffet og vonbroten over at dere ikke gjenkjenner klassisk, trondhjemsk hiphop når dere leser det. Oh well, jeg har lasagne og focaccia. Verden kan gå videre nå. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Min kompetanse rundt trøndersk musikk begrenser seg til DDE. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Då er du jo faktisk så heldig at du framleis har til gode å sjekke ut diskografien til Motorpsycho for første gong. Og det seier ikkje så reint lite, for Timothy's Monster er jo faktisk den beste plata som eksisterer. 2 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Men jeg er skuffet og vonbroten over at dere ikke gjenkjenner klassisk, trondhjemsk hiphop når dere leser det. Oh well, jeg har lasagne og focaccia. Verden kan gå videre nå. Har ikke noe med at det er fra Trondheim, det er hip hop-delen som er problemet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Det er mye bra (norsk) hiphop fra gamle dager, men i de siste 10 - 12 årene har den blitt mer og mer infisert med popmusikk. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Eneste jeg kjenner til i genren, som også kommer fra Trondheim er Ståle Stiil Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Jeg pleide å kjøpe det der, så ut som kattemat på boks, men var digg på ostesmørbrød i microen. Endret 8. juni 2014 av Bytex 1 Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Se der, kjente visst til mer trøndersk hiphop! Lukta som kattemat også egentlig, men var ikke så verst på smak mener jeg å huske. Endret 8. juni 2014 av HansiBanzi Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Gjeeesp. At det skal være mulig å være så sliten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Det lukta mest ketchup husker jeg. Og noe rart krydder. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Daaaym sofaen er kommet og jeg regner meg som ferdig innflytta! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Det er mye bra (norsk) hiphop Nei! Gjeeesp. At det skal være mulig å være så sliten. Det er nok mulig å være enda mer sliten, tro meg! Synes det er så deilig å ligge i varmt vann en stund noen ganger, spesielt når jeg er litt frostig. Å ja, helt enig. Husker for noen år siden etter en sykkel-telttur, jeg våkna den dagen vi skulle hjem og fant ut at det hadde kommet vann inn i matsekken iløpet av natten, så frokosten min var gått i oppløsning. I tillegg var vi max uheldig med været, det styrtregnet, var kaldere og en svak motvind. Det var de verste 35 km jeg noen gang har syklet. Kom hjem med tom mage, helt utslitt, våt og kald fra topp til tå. Heldigvis kom min mor over med rømmegrøt, og det har aldri smakt bedre. Men først dumpet jeg ned i badekaret helt døsig, det var så deilig å bare ligge der og la det varme vannet trekke sakte dypere og dypere inn. Tror jeg lå der i et par timer. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Daaaym sofaen er kommet og jeg regner meg som ferdig innflytta! Jeg haaaater å flytte. Det er så urolig pes. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Eneste jeg kjenner til i genren, som også kommer fra Trondheim er Ståle Stiil Old school. Hører fortsatt mye på Ståle. Både "Yo!" og "Hørt om mæ" som kom for 10 år siden og som ser ut til å være siste livstegn fra ham som rapper, i stedet for å hjelpe vanskeligstilte barn og unge i Trondhjem. Jeg pleide å kjøpe det der, så ut som kattemat på boks, men var digg på ostesmørbrød i microen. Fortsatt ikke Ståle Stiil, men Eivind Eid, som parodierte trønderske rappere (m.a.o. Ståle Stiil) på Norge Rundt, og vips så ble det en reklame for Terrina pizzafyll eller hvem søren det var som laga det. Rider, du skal få lov til å ha din mening, så kan jeg sitte her og kose meg med Pen Jakke, Alien Breed / Fremmed Rase, Gatas Parlament, Klovner i Kamp, URO, Tungtvann osv. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Hehehe, it's a deal. Det er ikke at jeg har noe mot de norske altså, har bare aldri likt hip-hop generelt jeg, er nok den musikksjangeren jeg hører minst på. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Haha, norsk hip hop. Der har man mye dritt, og hip hop på norsk er så jævlig dårlig. Finnes noen perler, da. Lyrical Marksmen, Darkside of the Force og Bonds Beats and Beliefs, i den rekkefølgen, er bra saker. Spesielt førstnevnte er helt bananas fet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Då er du jo faktisk så heldig at du framleis har til gode å sjekke ut diskografien til Motorpsycho for første gong. Og det seier ikkje så reint lite, for Timothy's Monster er jo faktisk den beste plata som eksisterer. http://www.youtube.com/watch?v=BikzaM61UeA Ops , tenkte på Radiohead kanskje....men sangen ruler Endret 8. juni 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 ... Det ville ihvertfall forklart noen menneskers ekstremt dårlige ånde.Du! Det minner meg på, jeg kjøpte en ny tannkrem for noen uker siden. Husker ikke hva den het, men det var blå tube og blått innhold. Og jeg fikk helt JÆVELIG morgenånde av den. Hahaha verste jeg har vært borti og jeg kobla ikke de første dagene at det var den. Pussa med gode gamle Colgate igjen og problemet var borte neste dag.Høres ut som den der "Oral-B"-tannkremen. Litt søt på smak? Tomme løfter, som vanlig. Kjentes ikke ut som tennene ble skikkelig rene. Beste tannkremen jeg har prøvd er Sensodyne, som jeg bruker daglig etter råd fra tannlegen. Aldri opplevd en tannkrem som faktisk holder ord før. Og Ciklide, jeg er misunnelig som faen! Har selv ikke badet i badekar på nesten 3 år. Synes det er så deilig å ligge i varmt vann en stund noen ganger, spesielt når jeg er litt frostig. Nå må jeg stå 40min i dusjen for å få i meg varme når jeg fryser. Og forresten, hvorfor sendte du i det hele tatt det bildet til tanten din? Alle tannkremer fungerer faktisk like bra, tannlegen min sa at alle de forskjellige tannkremene er ikke noe mer spesiell enn den andre Syns Colgate er bedre enn f.eks Solidox syrefri......det er merkbart forskjell imo. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Ja, du nevner noen bra album der, men det rr mye gull blant Fusion of Styles, Opaque, N-Light-N / Son of Light & co også. Så klart er det mye ræl, det sier jo seg selv. Som de fleste som har poppa opp de siste 10 åra, og diverse anna ræl som MadCon, Karpe Diem, Kaveh, Erik & Kriss, Nico & Vinz, Phil T. Rich etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg