Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Badekar er greit nok, men jeg tar i hvert fall ikke et bad først og fremst for å bli ren. Det begynner dog å bli en stund siden sist jeg tok et bad, av den enkle grunn at de vanlige badekarene (slik jeg forøvrig har) er for små til at jeg greier å bli komfortabel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

... Det ville ihvertfall forklart noen menneskers ekstremt dårlige ånde.

Du! Det minner meg på, jeg kjøpte en ny tannkrem for noen uker siden. Husker ikke hva den het, men det var blå tube og blått innhold. Og jeg fikk helt JÆVELIG morgenånde av den. Hahaha verste jeg har vært borti og jeg kobla ikke de første dagene at det var den. Pussa med gode gamle Colgate igjen og problemet var borte neste dag.
Høres ut som den der "Oral-B"-tannkremen. Litt søt på smak? Tomme løfter, som vanlig. Kjentes ikke ut som tennene ble skikkelig rene. Beste tannkremen jeg har prøvd er Sensodyne, som jeg bruker daglig etter råd fra tannlegen. Aldri opplevd en tannkrem som faktisk holder ord før. :p

Og Ciklide, jeg er misunnelig som faen! Har selv ikke badet i badekar på nesten 3 år. Synes det er så deilig å ligge i varmt vann en stund noen ganger, spesielt når jeg er litt frostig. Nå må jeg stå 40min i dusjen for å få i meg varme når jeg fryser. :p

Og forresten, hvorfor sendte du i det hele tatt det bildet til tanten din?

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Fuck et badekar! Hvem gidder å ligge å dampe i sin egen skit?dusj 4 life. Nå skal jeg dusje en 10-15 minutters tid og når jeg logger meg på igjen skal jeg late som jeg akkurat har fått muligheten!

Hehe jeg er enig med deg :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

... Det ville ihvertfall forklart noen menneskers ekstremt dårlige ånde.

Du! Det minner meg på, jeg kjøpte en ny tannkrem for noen uker siden. Husker ikke hva den het, men det var blå tube og blått innhold. Og jeg fikk helt JÆVELIG morgenånde av den. Hahaha verste jeg har vært borti og jeg kobla ikke de første dagene at det var den. Pussa med gode gamle Colgate igjen og problemet var borte neste dag.
Høres ut som den der "Oral-B"-tannkremen. Litt søt på smak? Tomme løfter, som vanlig. Kjentes ikke ut som tennene ble skikkelig rene. Beste tannkremen jeg har prøvd er Sensodyne, som jeg bruker daglig etter råd fra tannlegen. Aldri opplevd en tannkrem som faktisk holder ord før. :p

Og Ciklide, jeg er misunnelig som faen! Har selv ikke badet i badekar på nesten 3 år. Synes det er så deilig å ligge i varmt vann en stund noen ganger, spesielt når jeg er litt frostig. Nå må jeg stå 40min i dusjen for å få i meg varme når jeg fryser. :p

Og forresten, hvorfor sendte du i det hele tatt det bildet til tanten din?

Alle tannkremer fungerer faktisk like bra, tannlegen min sa at alle de forskjellige tannkremene er ikke noe mer spesiell enn den andre ;)

Lenke til kommentar

Jeg husker ikke hva den het. Noe med Whitening Now.. Men det heter vel alle..

Argh jeg finner ikke laderen! Jeg hadde jo tre stk! Jeg må ha kastet alle og tenkt at jeg hadde en ekstra midt oppi flyttejaget.

Svarte.. Jeg som ville hente ut bildene av Korse:( :(

Ah, da var det sikkert Pepsodent. Den var ikke noe bedre for meg heller.

Uffda. :( Kanskje du kan spør naboen om å få låne?

Lenke til kommentar

Bruker den ikke vanlig USB micro?

Tror Xperia har en litt annen type plugg enn andre. Den gamle jeg har har i alle fall det. Ledningen til den passer ikke i noen andre telefoner. Men kan jo hende de har endret det på nyere modeller.
Lenke til kommentar

Ah, da var det sikkert Pepsodent.

Uffda. :( Kanskje du kan spør naboen om å få låne?

PEPSODENT var det ja!! Hæh verste jeg har vært borti.

Den bruker samme type lader som "alle" andre androids. Skal høre med en kompis og låne hans usbovergang. Satser på jeg får tilgang til bildene uten simkort.

Lenke til kommentar

Ah, haha. Men de dukker jo opp i listen over motatte snaps til alle som har tilgang til storyene dine. Var der jeg så det. Sjekker alltid de først og så story etterpå. :p

Og ja, enig. Pepsodent er grusom. Ikke rart de sluttet å selge den i USA.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...