Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Har man ikke kombinerte dusjer/badekar andre steder enn Sør-Trøndelag og Hedmark?Jo men jeg syns det er irriterendes å stå i badekaret og styre når jeg skal dusje. Enklere med en vanlig dusj Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Har man ikke kombinerte dusjer/badekar andre steder enn Sør-Trøndelag og Hedmark? Sist jeg så et komfortabelt badekar var i Stavanger. Før det var på La Manga i Spania, og før der igjen, Bristol i Oslo. Har ikke sett et brukbart badekar i Sør-Trøndelag på mange år. Dusjen på badet mitt er den eneste komfortable dusjen jeg har sett i Norge. e: Haha bilder av hvordan jeg bor? Er du seriøs? Er ikke det litt rart da? Nope. Nerdebula di v.2 Endret 8. juni 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 de beste dusjhodene er sånne man bruker på elefanter Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 du har sett på seinfield ja Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg har dusjforheng og mulighet for å dusje og. Gjorde det førdagen. "Ingen problem" Jeg bytta dusjforhenget. Dels fordi dusjforheng brukt over flere år av andre enn meg selv er nasty, dels fordi det snurpet seg rundt min nakne kropp når jeg fyrte opp varmvannet og forskanset seg rundt meg som en beskyttende kappe mot alt som er farlig, dels fordi forhenget var så langt at det la seg i gulvet og tettet sluket og dels fordi jeg fant ett i mye knæsjrre farge. (Grønn) Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Ahhahahahaha! La ut en snap i stories igår av at jeg ligger i badekaret. Basically: beina mine som stikker litt opp av vannet og er fulle av badeskum. Skal ha rimelig god fantasi for å greie å gjøre bildet erotisk. Har en tante på snap som påstår jeg er aaalt for drøy og dette må taes ned øyeblikkelig. Hvorpå jeg sier "46 personer har alt sett snappen. Av 48 på kontaktlista." Hahah er det virkelig SÅ på kanten? De av dere som har meg på snapchat. Helt ærlig; rykket det i boxeren?! Haha min kjære tante er nå fjernet fra kontaktlisten, etter hele 5 dager:) Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Kan ikke si det var noe erotisk med den snappen. Men du har pene lår, det kan vi være enige om. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 ... Det ville ihvertfall forklart noen menneskers ekstremt dårlige ånde.Du! Det minner meg på, jeg kjøpte en ny tannkrem for noen uker siden. Husker ikke hva den het, men det var blå tube og blått innhold. Og jeg fikk helt JÆVELIG morgenånde av den. Hahaha verste jeg har vært borti og jeg kobla ikke de første dagene at det var den. Pussa med gode gamle Colgate igjen og problemet var borte neste dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Rykket til i boxeren min hvertfall! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Kan jeg få hentet ut gamle bilder fra en androidmobil uten å bruke simkort? Sony ericsson experia ray. Leter meg ihjel etter laderen til den nå. Den bruker vanlig simkort og jeg har microsim. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Kan du ikke koble laderen til pc? edit: facepalm Endret 8. juni 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Kan jeg få hentet ut gamle bilder fra en androidmobil uten å bruke simkort? Sony ericsson experia ray. Leter meg ihjel etter laderen til den nå. Den bruker vanlig simkort og jeg har microsim. Hvorfor skulle du være avhengig av sim-kort for det? Kortet brukes til å autentisere deg mot telefonnettet, ikke selve telefonen. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Ahhahahahaha! La ut en snap i stories igår av at jeg ligger i badekaret. Basically: beina mine som stikker litt opp av vannet og er fulle av badeskum. Skal ha rimelig god fantasi for å greie å gjøre bildet erotisk. Har en tante på snap som påstår jeg er aaalt for drøy og dette må taes ned øyeblikkelig. Hvorpå jeg sier "46 personer har alt sett snappen. Av 48 på kontaktlista." Hahah er det virkelig SÅ på kanten? De av dere som har meg på snapchat. Helt ærlig; rykket det i boxeren?! Haha min kjære tante er nå fjernet fra kontaktlisten, etter hele 5 dager:) Kjente ikke veldig mye rykking nei, var mer "Slaskejente, jeg også vil ligge i badekar med masse skum!" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Fin dag i dag, skal på ferie til mamma og søster, blir koselig Da blir jeg vekke fra forumet i 1 ukes tid, håper ikke dere vil savne meg for mye de beste dusjhodene er sånne man bruker på elefanter Det beste dusjhodet er det jeg har, det har disco lys i seg ... Det ville ihvertfall forklart noen menneskers ekstremt dårlige ånde.Du! Det minner meg på, jeg kjøpte en ny tannkrem for noen uker siden. Husker ikke hva den het, men det var blå tube og blått innhold. Og jeg fikk helt JÆVELIG morgenånde av den. Hahaha verste jeg har vært borti og jeg kobla ikke de første dagene at det var den. Pussa med gode gamle Colgate igjen og problemet var borte neste dag. Hvilket merke var det? Jeg bruker alltid bare blå tannkrem Endret 8. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Du må ha god tur da Winza Hehe takk:) Når jeg kommer igjen og logger meg på her skal jeg late som jeg akkurat har fått muligheten til å komme tilbake Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Fuck et badekar! Hvem gidder å ligge å dampe i sin egen skit?dusj 4 life. Nå skal jeg dusje en 10-15 minutters tid og når jeg logger meg på igjen skal jeg late som jeg akkurat har fått muligheten! 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Fuck et badekar! Hvem gidder å ligge å dampe i sin egen skit?dusj 4 life. Nå skal jeg dusje en 10-15 minutters tid og når jeg logger meg på igjen skal jeg late som jeg akkurat har fått muligheten! Trikset er å bade først, gjerne mens man leser en god bok eller deler badet med noen man liker veldig godt, og så ta en dusj etterpå. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg