L4r5 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Tror jeg logger av forumet for noen dager. Vi snakkes når jeg er tilbake. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Jeg er motløs i dag. Muntre meg opp nå da Jeg er motløs i dag. Muntre meg opp nå da Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Oppmuntre Endret 7. juni 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Tror jeg logger av forumet for noen dager. Vi snakkes når jeg er tilbake. Jeg skal gjøre det samme i morgen, alle trenger en ferie fra forumer i ny og ne Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Know that feel brow, litt av grunnen til at man flyttet på seg for et par år tilbake. Samme folk og mønster man ikke kunne leve med, ikke for det..beste faens folkene jeg vet om men ja.. Sitter i spania på jobb og kjenner jeg vil egentlig hjem...1 uke med å stå opp 0800 er nok for meg...egentlig tortur..men hva gjør man ikke for litt ekstra inntekt og glede en som ikke har så mange gleder i hverdagen... Endret 13. juni 2014 av L4r5 fjernet personlig informasjon Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Jeg vinner white trash-konkurransen. Er du helt sikker? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Lars du er bad to the bone. All respekt til de som lykkes i å komme ut av shitty miljøer. Det er ikke alle som greier det. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Awww yisss. Fått på plass nesten alt i leiligheta i dag og skaffa 50" TV og veggfeste + Chromecast! Nå mangler bare sofaen, swipe over gulvet siden det er blitt så skittent etter alt flyttestyret og å henge litt shit opp på veggene så regner jeg meg selv som innviet i mitt nye lille hi. Jeg tror jeg kommer til å trives her. Det er noen år siden jeg virkelig trivdes i en bolig sist. Når jeg får valp og selskap vil alt bli bra! 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Haha bilder av hvordan jeg bor? Er du seriøs? Er ikke det litt rart da? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Jeg innviet badekaret i stad. Jeg har kun hatt dusj og ikke badekar siden jeg flyttet fra barndomsheimen min. Så i kveld tok jeg mitt første bad på 7 år.Det var deilig det. 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Badekar er undervurdert, mye deiligere å legge seg i et badekar enn å dusje. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Badekar er undervurdert, mye deiligere å legge seg i et badekar enn å dusje.Jeg syns dusj er deiligere. Helt for jævlig og skal begynne å dusje i et badekar.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Haha bilder av hvordan jeg bor? Er du seriøs? Er ikke det litt rart da? Lets get freaky! Neida, var mer en "ta bilder av TV-kroken og at det begynner å gå mot et bra sted å bo". Har slengt ut sånne bilder på denne internetten flere ganger før :] Badekar er undervurdert, mye deiligere å legge seg i et badekar enn å dusje.Jeg syns dusj er deiligere. Helt for jævlig og skal begynne å dusje i et badekar.. Like forjævlig som å pusse tenna med dobørsten. (Les: Man bader i et badekar, dusjer i dusjen. Du kan ikke synes dusj er bedre fordi du ikke liker å dusje i badekar.) Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Hva, liker dere ikke å pusse tenner med dobørsten?! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 ... Det ville ihvertfall forklart noen menneskers ekstremt dårlige ånde. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Haha bilder av hvordan jeg bor? Er du seriøs? Er ikke det litt rart da? Lets get freaky! Neida, var mer en "ta bilder av TV-kroken og at det begynner å gå mot et bra sted å bo". Har slengt ut sånne bilder på denne internetten flere ganger før :] Badekar er undervurdert, mye deiligere å legge seg i et badekar enn å dusje. Jeg syns dusj er deiligere. Helt for jævlig og skal begynne å dusje i et badekar.. Like forjævlig som å pusse tenna med dobørsten. (Les: Man bader i et badekar, dusjer i dusjen. Du kan ikke synes dusj er bedre fordi du ikke liker å dusje i badekar.)Man har vanligvis enten badekar eller dusj så da velger jeg dusj Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Har man ikke kombinerte dusjer/badekar andre steder enn Sør-Trøndelag og Hedmark? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Nope, kun barteland og trollskogene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg