Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, hva er det for noe? Jeg tror det eneste jeg har lite av er blandevann til drinker, men da får det bare bli mer sprit. :p

Er ikke godt å blande sprit, da blir det ødelagt syns jeg. Drikker det reint og har et glass brus e.l, ved siden av heller. :)

Jeg foretrekker å blande sprit, men det kan være fordi jeg er oppfostra på 90 % og over. Det være seg hjemmebrent eller overpriset spiritus fortis (96 %) fra apoteket. Begynte ikke med vodka før jeg ble gammel nok til å kjøpe på polet. :p

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig redd for hva jeg kan gjøre mens jeg er full, vet om folk som har drept eller voldtat noen i fylla og våkna opp dagen etterpå uten å huske det

Kjente du han som drepte Anja? Evt 18 åringen som drepte 99 år gamle Hilda Feste, voldtok henne og glemte alt neste dag..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg er egentlig redd for hva jeg kan gjøre mens jeg er full, vet om folk som har drept eller voldtat noen i fylla og våkna opp dagen etterpå uten å huske det

Kjente du han som drepte Anja? Evt 18 åringen som drepte 99 år gamle Hilda Feste, voldtok henne og glemte alt neste dag..

Nei men hadde mistaken om det, har en barndomskompis som ikke er helt god i hodet sitt lenger, eller var ikke det sist gang jeg så han. Han har drevet med gudene vet hva av alt mulig stoff og styr. Trist når 3 av mine eldste venner ender opp med å bli rus avhenging og ødelagt ):

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...