darkness| Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Skal ikke kimse av riskokere. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Ruser jeg meg om jeg drikker et par - 3 pils? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) @darkness: Å, nei, nei, det gjør jeg aldri. Spesielt ikke de som kan choppe grønnsaker i en fei. Kan være farlig det. Endret 7. juni 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Ruser jeg meg om jeg drikker et par - 3 pils?Ja. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 C. Brækhus entrer ringen øyeblikk. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Ja. Okay. Spurte bare fordi folk flest ikke ville sagt "jeg skal på pubben og ruse meg", når de skal ha noen pils med gjengen... Samtidig så er alkohol et rusmiddel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Ja, hva er det for noe? Jeg tror det eneste jeg har lite av er blandevann til drinker, men da får det bare bli mer sprit. Er ikke godt å blande sprit, da blir det ødelagt syns jeg. Drikker det reint og har et glass brus e.l, ved siden av heller. Jeg foretrekker å blande sprit, men det kan være fordi jeg er oppfostra på 90 % og over. Det være seg hjemmebrent eller overpriset spiritus fortis (96 %) fra apoteket. Begynte ikke med vodka før jeg ble gammel nok til å kjøpe på polet. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Hvis man ikke kjøper personlig på polet kan man vel risikere at det er gift... sånn tenker jeg da. Altså en annen gift enn alkohol. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Jeg er egentlig redd for hva jeg kan gjøre mens jeg er full, vet om folk som har drept eller voldtat noen i fylla og våkna opp dagen etterpå uten å huske det Kjente du han som drepte Anja? Evt 18 åringen som drepte 99 år gamle Hilda Feste, voldtok henne og glemte alt neste dag.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Hvis man ikke kjøper personlig på polet kan man vel risikere at det er gift... sånn tenker jeg da. Altså en annen gift enn alkohol. Du vet... du kan dø når som helst... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Ja det kan være farlig det. Endret 8. juni 2014 av Delvis Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 En jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen er drapsmann/medvirkende til drap nå. Vært hjemme his han flere ganger. Funky verden der ute... Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Du vet... du kan dø når som helst... Vil heller være edru enn å dø av ulovlig "alkohol"... samme om man er på fest, en kan ikke ha oversikten om noen putter noe i drinken din... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Jeg er egentlig redd for hva jeg kan gjøre mens jeg er full, vet om folk som har drept eller voldtat noen i fylla og våkna opp dagen etterpå uten å huske det Kjente du han som drepte Anja? Evt 18 åringen som drepte 99 år gamle Hilda Feste, voldtok henne og glemte alt neste dag.. Nei men hadde mistaken om det, har en barndomskompis som ikke er helt god i hodet sitt lenger, eller var ikke det sist gang jeg så han. Han har drevet med gudene vet hva av alt mulig stoff og styr. Trist når 3 av mine eldste venner ender opp med å bli rus avhenging og ødelagt ): Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Heftig! Er du fra Alabama? Detroit? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 ... On the bright side... du har levd livet. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Hm, den var dum. Dumt sagt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Kjente du han som drepte Anja? Evt 18 åringen som drepte 99 år gamle Hilda Feste, voldtok henne og glemte alt neste dag.. Minner meg om denne: Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Det er viktig å kose seg her i livet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Hm, den var dum. Dumt sagt.Meh. Er jo sant da. Jeg har opplevd mye. Også gode opplevelser, selv om jeg er litt grinete i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg