Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Hadde vært hyggelig å bli den første personen i norge som aldri har drukket etter å ha levd et helt liv. I framtiden Det blir du nok ikke uansett. Det finnes, tro det eller ei, andre som har levd et helt liv uten alkohol. Da havner jeg på lista ihvertfall. Ment når man bare blir fyllesyk hva er så bra med alkohol egentlig? Fins vell piller man kan ta som gir bedre effekt? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Jeg har aldri drukket før, skjønner ikke hvorfor folk føler behov for alkohol De aller, aller færreste har behov for alkohol. Akkurat som du ikke har behov for bil. Du kan gå, endrer ikke at det er digg å kjøre en gang i blant. Ja skjønner men så lenge jeg ikke får lyst til å drikke alkohol kan jeg godt leve uten Neinei, for all del, alkohol er en type gift, så om hverken smaken eller det sosiale rundt det frister burde du holde deg unna. Upopulært eller ei, så ville jeg anbefalt deg å prøve. Ikke nødvendigvis grøftefylla, men å gå igjennom livet uten å ha delt en sekser eller to med gode venner høres nitrist ut i mine ører. Tobakk derimot. Det er det færre goder ved. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Noen som vet hvordan man får OSPF til å fungere over Frame Relay ?Har ikke noe med NBMA å gjøre, da? Har du mappet det på interfacet? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Jeg er egentlig redd for hva jeg kan gjøre mens jeg er full, vet om folk som har drept eller voldtat noen i fylla og våkna opp dagen etterpå uten å huske det Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Ikke før du har drukket det. Det er som med røyk. Klarer man å styre unna har man egentlig ikke noge behov, annet enn behovet for å finne ut hvordan det virker. Jeg mener ikke være frekk, men det er mulig problemet ligger ved deg og ikke ved alkoholen. De færreste har behov for alkohol, men de fleste er enig i at det er lettere å løpe rundt med kappe etter ei flaske mintu. Det er viktig å løpe rundt i kappe, fra tid til annen. Rusmidler er sjeldent problemet, det er holdning og misbruk som er issues. At det finnes en liten andel av mennesker som ikke kan drikke uten å bli avhengig er ikke pilsens skyld. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Jeg er egentlig redd for hva jeg kan gjøre mens jeg er full, vet om folk som har drept eller voldtat noen i fylla og våkna opp dagen etterpå uten å huske det Uansett hva folk forteller det - Dudes som klikker når de drikker er dudes du veit ikke er helt stabile lenge før de får i seg alkohol. Du blir ikke et rasshøl av å drikke, det forsterker gjerne personligheten som alt ligger bakom. Voldtar du i fylla, ja, da hadde du nok gjort det edru og. edit: sowwy for dobbelpost. Endret 7. juni 2014 av Deadringer Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Støtter Deadringer her. Ingen problem med alkohol/drugs så lenge man ikke misbruker det (i for stor grad). 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Jeg er egentlig redd for hva jeg kan gjøre mens jeg er full, vet om folk som har drept eller voldtat noen i fylla og våkna opp dagen etterpå uten å huske det Uansett hva folk forteller det - Dudes som klikker når de drikker er dudes du veit ikke er helt stabile lenge før de får i seg alkohol. Du blir ikke et rasshøl av å drikke, det forsterker gjerne personligheten som alt ligger bakom. Voldtar du i fylla, ja, da hadde du nok gjort det edru og. edit: sowwy for dobbelpost. Jeg tenker mer på at jeg til tider kan bli lett irritert, du har vell fått med deg de gangene jeg har reagert på de minste kommentarene? Ser for meg jeg blir avvist av ei og klikker helt fullstendig. Håper ikke dette skjer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Noen som vet hvordan man får OSPF til å fungere over Frame Relay ?Fakk, jeg husker ikke. Jeg må visst lese meg opp igjen for dette var sånn som jeg kunne. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Støtter Deadringer her. Ingen problem med alkohol/drugs så lenge man ikke misbruker det (i for stor grad). Nei ikke noe problem, men det smaker jo pyton, og man kan lett gjøre andre ting for å være sosial. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Jeg er egentlig redd for hva jeg kan gjøre mens jeg er full, vet om folk som har drept eller voldtat noen i fylla og våkna opp dagen etterpå uten å huske det Ja det er skummelt. Ingen vet hvordan de takler alcohol på forhånd, så det beste er å holde seg klar. Du går ikke glipp av noe spesielt heller. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Støtter Deadringer her. Ingen problem med alkohol/drugs så lenge man ikke misbruker det (i for stor grad). Nei ikke noe problem, men det smaker jo pyton, og man kan lett gjøre andre ting for å være sosial. Er ikke et krav om sosialt samvær med andre for å nyte alkohol. Kan fint sprette en god øl alene. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Alkohol er en fin ting. Mye som blir mye bedre med alkohol så lenge du er klok nok til å ha kontroll Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Kontroll er oppskrytt. Noen ganger er det for å miste den at jeg drikker. 2 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Rider of Reason: jeg er vel alt annet enn erketypisk asiat. En gang ble en fyr skuffet over hvor tregt jeg skar opp grønnsaker. Han mente alle riskokere burde kunne choppe grønnsaker i en fei siden de angivelig hørte hjemme på kjøkkenet. Endret 7. juni 2014 av darkness| Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Rull en feit en, sett på God is an astronaut og gå inn på denne siden: http://erppy.co/ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Rider of Reason: jeg er vel alt annet enn erketypisk asiat. En gang ble en fyr skuffet over hvor tregt jeg skar opp grønnsaker. Han mente alle riskokere burde kunne choppe grønnsaker i en fei siden de angivelig hørte hjemme på kjøkkenet. For en gammeldags fyr Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Rull en feit en, sett på God is an astronaut og gå inn på denne siden: http://erppy.co/ Hahaha, den der lagret jeg som favoritt. Nice! Noen som vet hvordan man får OSPF til å fungere over Frame Relay ?Har ikke noe med NBMA å gjøre, da? Har du mappet det på interfacet? Hah ! Jeg trengte bare å legge til "ip ospf network broadcast" på interfacet siden det er NBMA. Alright ! Digg når det funker. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Fæle, fæle frame-relay Eller egentlig alt som ikke er ethernet. Samme om det er SDH, wifi, Frame-relay eller DSL (ATM/EFM). Uggent! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Rider of Reason: jeg er vel alt annet enn erketypisk asiat. En gang ble en fyr skuffet over hvor tregt jeg skar opp grønnsaker. Han mente alle riskokere burde kunne choppe grønnsaker i en fei siden de angivelig hørte hjemme på kjøkkenet. Hehehe, såpass ja. Stakkars fyr, tenk alt han går glipp av når han ikke vet at riskokere er minst like imponerende alle andre steder også. Tenk så praktisk det er å han en sånn på balkongen mens man griller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg