Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ikke for å være frekk, men hvis det er sånn at alle damene sikler på hvite menn (penger?), er ikke det derfor hun du er sammen med er med deg? Altså, selvfølgelig finnes det unntak, det er jeg klar over. :)

"Ikke for å være frekk" også skriver du det frekkeste / dummeste jeg har lest i 2014.

Bra gjort.

Blir som: Ikke rasistisk ment men jeg liker ikke svartinger.

Aaah, minner meg om kommentarfeltene til nettavisene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gyr0:

Høres ikke akkurat ut som drømmeplassen å bo på. Men ser det er veldig mange fine steder der, så godt mulig jeg kunne tenkt meg å reise på ferie der en gang.

Ikke for å være frekk, men hvis det er sånn at alle damene sikler på hvite menn (penger?), er ikke det derfor hun du er sammen med er med deg? Altså, selvfølgelig finnes det unntak, det er jeg klar over. :)

Altså i den delen av verden er det attraktivt å ha så lys hud som mulig, siden de fleste er en del mørkere. Med andre ord motsatt av her. ^_^
Ah! Se, det visste jeg faktisk ikke. :) Tenkte vel på Thai-damene jeg nå. My bad.

Nesten alle såpene og hudpleieproduktene på butikken har typ "whitening effects" i seg som lover å gjøre deg lysere i huden. Flere tar også hvit krem i ansiktet for å se lysere ut. Folk går med paraply i sola for å ikke bli brun.

Ingen liker å være for mørke i huden, da forbindes du fort med å være fattig og underklasse.

Du var rimelig kvikk til å trekke den konklusjonen at hun er ute etter pengene mine. Men, jeg skjønner jo at det er lett å tro. Det fins mange nok av de jentene.

Nei, det var et genuint spørsmål, som ikke var ment som noe annet. Og ikke ment som at "er hun ute etter pengene dine" men "er hun sammen med deg fordi du er hvit". Ser hvordan det kunne misforstås. :p
Lenke til kommentar

Jeg personlig er skikkelig gold digger. Jeg er trossalt asiat.

Men da er det jo greit, en bra og en dårlig ting, så i den kosmiske sammenhengen kan man si at de to faktumene veier opp for, og balanserer hverandre. :p

Så det at jeg er gold digger balanserer for at jeg er asiat? :p

Lenke til kommentar

Men da er det jo greit, en bra og en dårlig ting, så i den kosmiske sammenhengen kan man si at de to faktumene veier opp for, og balanserer hverandre. :p

Ja, var akkurat det jeg mente. :p Er ikke det bra da, du er i kosmisk balanse og alt det der? Du kan til og med bestemme om du vil tippe balansen i den ene eller den andre retningen ved å enten være mer gold digger, eller mer asiat. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ja, hva er det for noe? Jeg tror det eneste jeg har lite av er blandevann til drinker, men da får det bare bli mer sprit. :p

Jeg har ikke drukke på noen mnd og trodde det skulle være lett å gå ut døra og dra på fest med en haug med ukjente. Men panikken tok meg. Men min mor var løsningen. Greit med foreldre som har barskap. Haha

Jeg har aldri drukket før, skjønner ikke hvorfor folk føler behov for alkohol

Lenke til kommentar

Ja, var akkurat det jeg mente. :p Er ikke det bra da, du er i kosmisk balanse og alt det der? Du kan til og med bestemme om du vil tippe balansen i den ene eller den andre retningen ved å enten være mer gold digger, eller mer asiat. ;)

Hvordan blir jeg mer asiat?

Lenke til kommentar

Ja, hva er det for noe? Jeg tror det eneste jeg har lite av er blandevann til drinker, men da får det bare bli mer sprit. :p

Jeg har ikke drukke på noen mnd og trodde det skulle være lett å gå ut døra og dra på fest med en haug med ukjente. Men panikken tok meg. Men min mor var løsningen. Greit med foreldre som har barskap. Haha

Klokt synspunkt. Hold fast ved det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Klokt synspunkt. Hold fast ved det.

Det skal jeg, har aldri følt noe behov for å drikke alkohol og bli full ;)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

De aller, aller færreste har behov for alkohol. Akkurat som du ikke har behov for bil. Du kan gå, endrer ikke at det er digg å kjøre en gang i blant.

Ja skjønner men så lenge jeg ikke får lyst til å drikke alkohol kan jeg godt leve uten ;)

Hadde vært hyggelig å bli den første personen i norge som aldri har drukket etter å ha levd et helt liv. I framtiden

Lenke til kommentar

De aller, aller færreste har behov for alkohol. Akkurat som du ikke har behov for bil. Du kan gå, endrer ikke at det er digg å kjøre en gang i blant.

Ikke før du har drukket det. Det er som med røyk. Klarer man å styre unna har man egentlig ikke noge behov, annet enn behovet for å finne ut hvordan det virker.

Angrer på at jeg noengang rørte alcohol og røyk. Røyk er dog mye lettere å slutte med enn alcohol.

Lenke til kommentar

Enig med deg. Jeg drikker heller ikke, dog har jeg prøvd det, var bare ikke noe som ga mersmak for min del i alle fall. :)

Hvordan blir jeg mer asiat?

Hmmm, godt spørsmål. For å være ærlig så håpet jeg at du visste det. :hm: Kanskje du kan finne en annen asiat og smelte sammen med den personen. Eller du kan prøve å tilpasse personligheten nærmere erketypen, f.eks, hvis du er japansk asiat kan du begynne å gå i kimono og være über-høflig etc.

Sånn til opplysning er Slimda avholds. Bare sier det i tilfelle noen hadde glemt det.

Slimda har skjønt det. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...