medlem-124997 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Hvis du flytter til bergen, så ignorerer jeg deg. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 45 minutter på 180 grader, ganske perfekt.Tør jeg spørre hva i all verden det er du gjør? Jeg antar du (og italienerne) bruker en annen temperatur og kortere tid? Jeg gjør det slik fordi jeg lærte det av min mor. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Hvis du flytter til bergen, så ignorerer jeg deg. Og der fikk vi vite hva reven sier Endret 7. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Den var antagelig sub par, men bérnaise, som du sier, ikke rette opp noe. Der kan jeg si meg enig, Lycos. Béarnaise på pizza er en uting. Den eneste grunnen (om noen i det hele tatt) må være å få en ytterst smakløs pizza til å smake noe som helst. Skjønt, da er det avhengig av at sausen smaker noe annet enn smør. Pizzasjapper med smakløs pizza har som oftest også smakløs béarnaise. Du skriver "bérnaise", er det det en skrivefeil fra din side, eller noe du har plukket opp på kontinentet i en gammel, mystisk oppskriftbok du fant i en butikk som plutselig dukket opp i et smug der det før ikke var noe? 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Hvis du flytter til bergen, så ignorerer jeg deg. Bra. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Du skriver "bérnaise", er det det en skrivefeil fra din side,typo. Jeg antar du (og italienerne) bruker en annen temperatur og kortere tid?Mja, enten så distribuerer vi ganske annerledes. Enten lavere varme og typ en time eller typ 30min. ... men når jeg tenker meg om har jeg aldri tatt tiden, så hva vet jeg. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 gyr0:Høres ikke akkurat ut som drømmeplassen å bo på. Men ser det er veldig mange fine steder der, så godt mulig jeg kunne tenkt meg å reise på ferie der en gang.Ikke for å være frekk, men hvis det er sånn at alle damene sikler på hvite menn (penger?), er ikke det derfor hun du er sammen med er med deg? Altså, selvfølgelig finnes det unntak, det er jeg klar over. Altså i den delen av verden er det attraktivt å ha så lys hud som mulig, siden de fleste er en del mørkere. Med andre ord motsatt av her. ^_^Ah! Se, det visste jeg faktisk ikke. Tenkte vel på Thai-damene jeg nå. My bad. Nesten alle såpene og hudpleieproduktene på butikken har typ "whitening effects" i seg som lover å gjøre deg lysere i huden. Flere tar også hvit krem i ansiktet for å se lysere ut. Folk går med paraply i sola for å ikke bli brun.Ingen liker å være for mørke i huden, da forbindes du fort med å være fattig og underklasse. Du var rimelig kvikk til å trekke den konklusjonen at hun er ute etter pengene mine. Men, jeg skjønner jo at det er lett å tro. Det fins mange nok av de jentene.Mange fine steder her Coron, El Nido eller Boracay f.eks. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Ikke for å være frekk, men hvis det er sånn at alle damene sikler på hvite menn (penger?), er ikke det derfor hun du er sammen med er med deg? Altså, selvfølgelig finnes det unntak, det er jeg klar over. "Ikke for å være frekk" også skriver du det frekkeste / dummeste jeg har lest i 2014. Bra gjort. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Ikke for å være frekk, men hvis det er sånn at alle damene sikler på hvite menn (penger?), er ikke det derfor hun du er sammen med er med deg? Altså, selvfølgelig finnes det unntak, det er jeg klar over. "Ikke for å være frekk" også skriver du det frekkeste / dummeste jeg har lest i 2014. Bra gjort. Hn var ikke frekk Endret 7. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 DEt er litt frekt å insinuere at dama di bare er sammen med deg for penga dine. 3 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Neida, hun sier det bare som det er. Alle kvinnfolk er, som kjent, gold diggers. edit: spesielt sånne thai og filippino og sånt. got this shit figured out. Endret 7. juni 2014 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Ikke bare er jeg enig med Therawyn, jeg vil utvide generaliseringen til å si at alle kvinner som er sammen med en hvit mann har skjulte motiver. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Ja når det blir tatt ut av sammehenge sånn. Sånn jeg leste det var det bare nysgjerrighet og interesse for Gyro i Philliphinene hvordan hadde det og forhold og sånt. Fordi Gyro hadde fortalt en del om det førut. Det var jo Gyro som informerte eler påsto om det med damene. 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Dårlig planlegging når jeg ikke kjøper nok alkohol sånn at jeg kan drikke meg sosial før jeg går ut.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Ja, hva er det for noe? Jeg tror det eneste jeg har lite av er blandevann til drinker, men da får det bare bli mer sprit. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Ikke for å være frekk, men hvis det er sånn at alle damene sikler på hvite menn (penger?), er ikke det derfor hun du er sammen med er med deg? Altså, selvfølgelig finnes det unntak, det er jeg klar over. "Ikke for å være frekk" også skriver du det frekkeste / dummeste jeg har lest i 2014. Bra gjort. Blir som: Ikke rasistisk ment men jeg liker ikke svartinger. 3 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Ja, hva er det for noe? Jeg tror det eneste jeg har lite av er blandevann til drinker, men da får det bare bli mer sprit. Jeg har ikke drukke på noen mnd og trodde det skulle være lett å gå ut døra og dra på fest med en haug med ukjente. Men panikken tok meg. Men min mor var løsningen. Greit med foreldre som har barskap. Haha Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Ja, hva er det for noe? Jeg tror det eneste jeg har lite av er blandevann til drinker, men da får det bare bli mer sprit. Er ikke godt å blande sprit, da blir det ødelagt syns jeg. Drikker det reint og har et glass brus e.l, ved siden av heller. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Jeg personlig er skikkelig gold digger. Jeg er trossalt asiat. Endret 7. juni 2014 av darkness| Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Jeg er singel og fikk feriepenger i går. You dig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg