Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Haha alle vil stalke ciklide Og meg hihi Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Hvor bor du Ciklide? Jeg er hypp på å stalke deg. NEI! Jeg er stalkeren til Ciklide, hun trenger ikke flere! Det gjelder deg også Winza! jeg har ingenting i mot å gjøre opp i nevekamp, bare kom på kongens (hvis dere tør)! 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Hvor bor du Ciklide? Jeg er hypp på å stalke deg. NEI! Jeg er stalkeren til Ciklide, hun trenger ikke flere! Det gjelder deg også Winza! jeg har ingenting i mot å gjøre opp i nevekamp, bare kom på kongens (hvis dere tør)! Vedder på jeg kan denge deg. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Kom igjen! Men det gjelder altså tittelen Ciklidestalker. Hvis du ikke er interessert i den er det liten vits. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Kom igjen! Men det gjelder altså tittelen Ciklidestalker. Hvis du ikke er interessert i den er det liten vits. Åja, er ikke interessert i Cik. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Vi kan sikkert slåss likevel, men jeg trenger en grunn. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Det gir ikke meg noen grunn til å ville slåss mot deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Vi kan sikkert slåss likevel, men jeg trenger en grunn.Han gjør narr av tissen din bak ryggen på deg. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Hvis man er pyse fordi man trenger en viss grunn for å slåss, så er jeg pyse, og har ingen problemer med det. Jeg er åpen for en "vennskapelig" kamp da, men det teller ikke som slåssing. EDIT: Vi kan sikkert slåss likevel, men jeg trenger en grunn.Han gjør narr av tissen din bak ryggen på deg. OH, IT'S ON!! Endret 7. juni 2014 av HansiBanzi Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Du må jo bevise at du er mann. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Det er nok ikke mye tvil om kjønnet mitt, men om du gjør narr av tissen min ser jeg ikke noen annen utvei enn å gi deg grisebank. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Det er nok ikke mye tvil om kjønnet mitt, men om du gjør narr av tissen min ser jeg ikke noen annen utvei enn å gi deg grisebank. Jeg skal heretter kalle deg MikroPenisHansi Endret 7. juni 2014 av Bundy 6 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Da har jeg fylt en lommelerke med 60% sprit, eller vann som vi kaller det her oppe. Og 10 rivotril, knust til pulver, og blandet. JEG skal ikke kjøre uansett i dag. Må innom gravene til foreldrene mine i dag. Endret 7. juni 2014 av Bundy Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Dere er gærne. Alle sammen! Spinnville! Helt "Petter" hele gjengen! Nei, jeg er ikke ofte i Bergen. 2 år siden sist. Men Bergen er en mye finere by enn Oslo og jeg har blitt kjent med ett par stk som bor der, så jeg kunne tenkt meg å vært der oftere i grunn. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Hvis du flytter til bergen, så ignorerer jeg deg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Det er så trangt i og rundt Bergen. Det er fint sted, men jeg hadde fått claustrofobi av å bo oppi der. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Hvor bor du Ciklide? Jeg er hypp på å stalke deg. NEI! Jeg er stalkeren til Ciklide, hun trenger ikke flere! Det gjelder deg også Winza! jeg har ingenting i mot å gjøre opp i nevekamp, bare kom på kongens (hvis dere tør)! Bring it on Dere er gærne. Alle sammen! Spinnville! Helt "Petter" hele gjengen! Nei, jeg er ikke ofte i Bergen. 2 år siden sist. Men Bergen er en mye finere by enn Oslo og jeg har blitt kjent med ett par stk som bor der, så jeg kunne tenkt meg å vært der oftere i grunn. Jeg kan ikke snakke for alle andre men jeg kan bekrefte jeg er spinn spike gale Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Dere er gærne. Alle sammen! Spinnville! Helt "Petter" hele gjengen! Nei, jeg er ikke ofte i Bergen. 2 år siden sist. Men Bergen er en mye finere by enn Oslo og jeg har blitt kjent med ett par stk som bor der, så jeg kunne tenkt meg å vært der oftere i grunn. Du vet hvordan du sjarmerer :* 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg