The Little Lucid Moments Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Han som kjører forbi må jo være helt retardert. Det bremses jo opp. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Det skal ærlig talt ikke være nødvendig å se i speilet i den situasjonen der. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Man må sjekke sidespeilet før man svinger av. Selv om man har retten på sin side er det ikke kult om man meier ned en motorsyklist. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Men nå: en velfortjent feit pizza med bernå!Nei. Jo! Skjerp deg! Hvor har du flytta? Ikke så langt. Bor i samme by. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Hvor bor du Ciklide? Jeg er hypp på å stalke deg. 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Jo! Skjerp deg!Når du slutter å fullstendig ødelegge fabelaktige retter. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Når du slutter å fullstendig ødelegge fabelaktige retter. Det er ikke sikkert pizzaen var så fabelaktig i utgangspunktet. Ikke at bernaise hjelper da. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) Den var antagelig sub par, men béarnaise, som du sier, ikke rette opp noe. Endret 7. juni 2014 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/luftfart/luftfartstilsynet-sikkerheten-var-ikke-god-nok-natt-til-i-gaar/a/23224133/ Lest noe så teit før? Skjønner ikke hva folk tenker på når de plutselig får en idé som går ut på å klatre opp i hjulhuset på et fly. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Det er ikke sikkert pizzaen var så fabelaktig i utgangspunktet. Ikke at bernaise hjelper da. Sauce béarnaise. Hvorfor er det bærnees på pommfri? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Når du slutter å fullstendig ødelegge fabelaktige retter. Det er ikke sikkert pizzaen var så fabelaktig i utgangspunktet. Ikke at bernaise hjelper da. Den er ikke det. Men pizza er som sex. Det er ikke alltid svinbra. Men det er litt godt læll. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Hvor bor du Ciklide? Jeg er hypp på å stalke deg. Jeg er i utgangspunktet ikke overdrevent glad i stalkere.. Jeg slet lenge med å bli kvitt en bilkis fra ett bilopphøggeri som sporet bilen min, adresser, tlf nr og gudene vet hva. Hvor bor du? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/luftfart/luftfartstilsynet-sikkerheten-var-ikke-god-nok-natt-til-i-gaar/a/23224133/ Lest noe så teit før? Skjønner ikke hva folk tenker på når de plutselig får en idé som går ut på å klatre opp i hjulhuset på et fly. Stakkars ungdom ): Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Lest noe så teit før? Skjønner ikke hva folk tenker på når de plutselig får en idé som går ut på å klatre opp i hjulhuset på et fly.Lest det for mange ganger dessverre. Folk hører om en eller annen som på mirakuløst vis har overlevd en sånn tur. Så overser de "mirakuløst"-delen og tror det er en god ide. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Hvor bor du Ciklide? Jeg er hypp på å stalke deg. Jeg er i utgangspunktet ikke overdrevent glad i stalkere.. Jeg slet lenge med å bli kvitt en bilkis fra ett bilopphøggeri som sporet bilen min, adresser, tlf nr og gudene vet hva. Hvor bor du? I Oslo. Hypp på en stalker. Du kan spore både sykkelen min og T-banen jeg tar. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Hvor bor du Ciklide? Jeg er hypp på å stalke deg.Jeg er i utgangspunktet ikke overdrevent glad i stalkere.. Jeg slet lenge med å bli kvitt en bilkis fra ett bilopphøggeri som sporet bilen min, adresser, tlf nr og gudene vet hva. Hvor bor du? I Oslo. Hypp på en stalker. Du kan spore både sykkelen min og T-banen jeg tar. Sorry ass. Jeg bor langt unna Oslo. Jeg er i Oslo kanskje en gang i året. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Hvor bor du Ciklide? Jeg er hypp på å stalke deg. Jeg er i utgangspunktet ikke overdrevent glad i stalkere.. Jeg slet lenge med å bli kvitt en bilkis fra ett bilopphøggeri som sporet bilen min, adresser, tlf nr og gudene vet hva. Hvor bor du? Beklager, trodde du elsket meg. 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Dere takler ikke sannheten! Dere bruker ord som stalking. For meg er det en livsstil, ryggraden i min eksistens. Dere bruker det som en punchline. Dere trenger meg på... muren. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Hvor bor du Ciklide? Jeg er hypp på å stalke deg.Jeg er i utgangspunktet ikke overdrevent glad i stalkere.. Jeg slet lenge med å bli kvitt en bilkis fra ett bilopphøggeri som sporet bilen min, adresser, tlf nr og gudene vet hva. Hvor bor du? I Oslo. Hypp på en stalker. Du kan spore både sykkelen min og T-banen jeg tar. Sorry ass. Jeg bor langt unna Oslo. Jeg er i Oslo kanskje en gang i året. Hvor ofte er du i bergen da? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Men nå: en velfortjent feit pizza med bernå!Nei. Jo! Skjerp deg! Støtter deg fullt og helt. Jeg lager en utmerket hjemmelaget pizza, og ja, den kommer med bernaise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg