Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lest noe så teit før? Skjønner ikke hva folk tenker på når de plutselig får en idé som går ut på å klatre opp i hjulhuset på et fly.

Lest det for mange ganger dessverre.

Folk hører om en eller annen som på mirakuløst vis har overlevd en sånn tur. Så overser de "mirakuløst"-delen og tror det er en god ide.

Lenke til kommentar

Hvor bor du Ciklide? Jeg er hypp på å stalke deg.

Jeg er i utgangspunktet ikke overdrevent glad i stalkere.. Jeg slet lenge med å bli kvitt en bilkis fra ett bilopphøggeri som sporet bilen min, adresser, tlf nr og gudene vet hva.

Hvor bor du?

I Oslo. ;) Hypp på en stalker. Du kan spore både sykkelen min og T-banen jeg tar.

Lenke til kommentar

Jeg er i utgangspunktet ikke overdrevent glad i stalkere.. Jeg slet lenge med å bli kvitt en bilkis fra ett bilopphøggeri som sporet bilen min, adresser, tlf nr og gudene vet hva.

Hvor bor du?

I Oslo. ;) Hypp på en stalker. Du kan spore både sykkelen min og T-banen jeg tar.

Sorry ass. Jeg bor langt unna Oslo. Jeg er i Oslo kanskje en gang i året.

Lenke til kommentar

Hvor bor du?

Beklager, trodde du elsket meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor bor du?

Sorry ass. Jeg bor langt unna Oslo. Jeg er i Oslo kanskje en gang i året.

Hvor ofte er du i bergen da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...