Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 La oss se. Historien er gørr, kampsystemt er latterlig, spillet har trengt mods for grafikken siden det kom ut, animasjonene er fortsatt like ille som de var i oblivion.. Stemningen i spillet kan være fin, men det er pga jeg elsker vinterlandskap.Hva er det IKKE å elske med å utforske grotter og drepe draugur? Dessuten er det ett område i spillet som heter det samme som jeg gjør irl! og det er litt kult, for det er ikke SÅ mange som heter det jeg heter. Nå får jeg lyst til å spille spillet igjen bare for å finne ut Jeg er NESTEN ferdigflytta! Nå må jeg bare skaffe en sofa, skaffe en tv, skaffe en seksjon og sette på plass all shitten min. Men nå: en velfortjent feit pizza med bernå! Flytta til oslo? Hva er det IKKE å elske med å utforske grotter og drepe draugur? Dessuten er det ett område i spillet som heter det samme som jeg gjør irl! og det er litt kult, for det er ikke SÅ mange som heter det jeg heter. Skyrim MÅ spilles på PC med diverse mods for at det skal bli skikkelig bra. Nei Altså... Hvis man drar på et sextreff så er det fordi man har avtalt å møtes for å ha sex. Det er en bindende kontrakt da? Ville ikke anbefalt deg noe slikt, vet aldri hvem personen bak brukeren her, kan godt hende du møter på en voldtektsmann Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Nei Jeg synes spillet i seg selv har mange og store mangler, men det kunne jeg rette opp med mods. Og siden man ikke kan installere mods på konsollversjonene, må det for min del bli PC. En ålreit PC, Skyrim og masse mods er knall! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Nei Jeg synes spillet i seg selv har mange og store mangler, men det kunne jeg rette opp med mods. Og siden man ikke kan installere mods på konsollversjonene, må det for min del bli PC. En ålreit PC, Skyrim og masse mods er knall! Syns ikke noe om de modsa i skyrim, ødelegger spillet når man skal begynne å jukse Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Det er ikke juksing, det er å gjøre grafikken bedre, gjøre huler og grotter mer spennende (siden de i utgangspunktet er jævla dårlig lagd, de er kliss like), legge til spells, flere oppdrag, fler NPCer osv osv, balansere spillet med fiender og leveling (noe som kan gjøre spillet vanskeligere, men det er bare godt) osv osv. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) Det er ikke juksing, det er å gjøre grafikken bedre, gjøre huler og grotter mer spennende (siden de i utgangspunktet er jævla dårlig lagd, de er kliss like), legge til spells, flere oppdrag, fler NPCer osv osv, balansere spillet med fiender og leveling (noe som kan gjøre spillet vanskeligere, men det er bare godt) osv osv. Din geek Det er hacking, å legge til ting som ikke egentlig var i spillet i utgangspunktet og grafikken har ikke noe å si, god grafikk gjør ikke et spill bra men god historie Endret 6. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Det er en bindende kontrakt da? Vel, på en måte ja, på en annen måte nei. Når du først har betalt får du ikke pengene tilbake om du ombestemmer deg. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Vel, på en måte ja, på en annen måte nei. Når du først har betalt får du ikke pengene tilbake om du ombestemmer deg. Den skjønte jeg ikke noe av... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Vel, på en måte ja, på en annen måte nei. Når du først har betalt får du ikke pengene tilbake om du ombestemmer deg. Den skjønte jeg ikke noe av... Om du ombestemmer deg får du ikke pengene tilbake Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Om du ombestemmer deg får du ikke pengene tilbake M'kay m'kay... Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Det er ikke juksing, det er å gjøre grafikken bedre, gjøre huler og grotter mer spennende (siden de i utgangspunktet er jævla dårlig lagd, de er kliss like), legge til spells, flere oppdrag, fler NPCer osv osv, balansere spillet med fiender og leveling (noe som kan gjøre spillet vanskeligere, men det er bare godt) osv osv. Din geek Det er hacking, å legge til ting som ikke egentlig var i spillet i utgangspunktet og grafikken har ikke noe å si, god grafikk gjør ikke et spill bra men god historie God grafikk kan ikke gjøre et spill bra, men det kan gjøre spillet mye bedre Modding er ikke det samme som hacking, med mindre det gjelder online spill, ellers kalles det juksing eller modding (modifisering). Har ofte lagt inn mods i spill som gjør spillet mer utfordrende, vil ikke kalle det juksing, men heller forbedring. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) Det er ikke juksing, det er å gjøre grafikken bedre, gjøre huler og grotter mer spennende (siden de i utgangspunktet er jævla dårlig lagd, de er kliss like), legge til spells, flere oppdrag, fler NPCer osv osv, balansere spillet med fiender og leveling (noe som kan gjøre spillet vanskeligere, men det er bare godt) osv osv. Din geek Det er hacking, å legge til ting som ikke egentlig var i spillet i utgangspunktet og grafikken har ikke noe å si, god grafikk gjør ikke et spill bra men god historie God grafikk kan ikke gjøre et spill bra, men det kan gjøre spillet mye bedre Modding er ikke det samme som hacking, med mindre det gjelder online spill, ellers kalles det juksing eller modding (modifisering). Har ofte lagt inn mods i spill som gjør spillet mer utfordrende, vil ikke kalle det juksing, men heller forbedring. Mods som skywind? Når folk nevner mods tenker jeg på slik at man får evig med liv, kan sveve i lufta, evig med penger osv Endret 6. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Det er ikke juksing, det er å gjøre grafikken bedre, gjøre huler og grotter mer spennende (siden de i utgangspunktet er jævla dårlig lagd, de er kliss like), legge til spells, flere oppdrag, fler NPCer osv osv, balansere spillet med fiender og leveling (noe som kan gjøre spillet vanskeligere, men det er bare godt) osv osv. Din geek Det er hacking, å legge til ting som ikke egentlig var i spillet i utgangspunktet og grafikken har ikke noe å si, god grafikk gjør ikke et spill bra men god historie God grafikk kan ikke gjøre et spill bra, men det kan gjøre spillet mye bedre Modding er ikke det samme som hacking, med mindre det gjelder online spill, ellers kalles det juksing eller modding (modifisering). Har ofte lagt inn mods i spill som gjør spillet mer utfordrende, vil ikke kalle det juksing, men heller forbedring. Mods som skywind? Har ikke skyrim, så det kan jeg ikke svare på Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) Det er morrowind og skyrim som har fått en baby Dem kunne godt kalt det morrorim Endret 6. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Når folk nevner mods tenker jeg på slik at man får evig med liv, kan sveve i lufta, evig med penger osvAkkurat dette ligger allerede inne i spillmotoren. Du må bare skrive noen kommandoer for å aktivere det. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) Når folk nevner mods tenker jeg på slik at man får evig med liv, kan sveve i lufta, evig med penger osvAkkurat dette ligger allerede inne i spillmotoren. Du må bare skrive noen kommandoer for å aktivere det. Er vell ikke slike på alle spill? Man må vanligvis kjøpte action replay code eller gameshark til det Endret 6. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Du skjønner virkelig hvordan en spillmotor fungerer, Winza. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Du skjønner virkelig hvordan en spillmotor fungerer, Winza. Ja Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/politiet-om-denne-krasjvideoen-oi/a/23224759/ Hvem er den største idioten her? Han som kjører forbi har nok gjort en uforsvarlig forbikjøring. Samtidig må kassebilen se i sidespeilet før han tar av. Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/politiet-om-denne-krasjvideoen-oi/a/23224759/ Hvem er den største idioten her? Han som kjører forbi har nok gjort en uforsvarlig forbikjøring. Samtidig må kassebilen se i sidespeilet før han tar av. Mener han som kjører forbi er den største idioten. Kan se for meg at personen som kjører forbi kjørte ut rett etter at sjåføren av kassebilen sjekket speiliet. Iallefall mener jeg uansett at han som kjører forbi er den største idioten her. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Spørsmålet er om sjåføren i kassebilen i det hele tatt sjekket speilet. Jeg irriterer meg stadig vekk over uoppmerksome sjåfører som aldri sjekker speilene. Spesielt de som kjører med en telefon i hånda, du kan bruke lyshornet som en gærning uten at de engang registrerer at de har en bil bak seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg