Lycantrophe Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 45 minutter på 180 grader, ganske perfekt.Tør jeg spørre hva i all verden det er du gjør? Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Noen som vil spleise på dette? http://www.pressfire.no/nyheter/PC/8569/Selger-verdens-strste-spillsamling Under 30kr pr spill!! Knalltilbud Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Sex treff? Du vet vell admiral n allerede har en dame ? Sharing is caring. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Noen som vil spleise på dette? http://www.pressfire.no/nyheter/PC/8569/Selger-verdens-strste-spillsamling Under 30kr pr spill!! Knalltilbud Dette er fr Sex treff? Du vet vell admiral n allerede har en dame ? Sharing is caring. He hva? a utlandet så da virker det ikke på våres norske maskiner. uansett dette er jo ikke den største samlingen Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Hva er egentlig et sex-treff? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Hva er egentlig et sex-treff?Det er når noen treffes utelukkende for å ha sex. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Hva er egentlig et sex-treff? Et treff hvor det forekommer blomkål-besudling av høyeste klasse. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Ja, men jeg mener... hvis man drar, er det sånn at man uansett får sex? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Ja, men jeg mener... hvis man drar, er det sånn at man uansett får sex? Alle skal få Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Det er nesten godt å gjort å ikke fått seg noe hvis man drar på et sex-treff Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Hadde blitt rart og skulle sett medlemmer her i real life, liker best at jeg ikke vet hvordan folk på nettet ser ut Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Gleder meg til å se Brækhus i morgen. Ja har vært lite forhåndsomtale i forhold til de foregående kamper. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 La oss se. Historien er gørr, kampsystemt er latterlig, spillet har trengt mods for grafikken siden det kom ut, animasjonene er fortsatt like ille som de var i oblivion.. Stemningen i spillet kan være fin, men det er pga jeg elsker vinterlandskap.Hva er det IKKE å elske med å utforske grotter og drepe draugur?Dessuten er det ett område i spillet som heter det samme som jeg gjør irl! og det er litt kult, for det er ikke SÅ mange som heter det jeg heter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Ja, men jeg mener... hvis man drar, er det sånn at man uansett får sex?Altså... Hvis man drar på et sextreff så er det fordi man har avtalt å møtes for å ha sex. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg er NESTEN ferdigflytta! Nå må jeg bare skaffe en sofa, skaffe en tv, skaffe en seksjon og sette på plass all shitten min. Men nå: en velfortjent feit pizza med bernå! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Hva er det IKKE å elske med å utforske grotter og drepe draugur? Dessuten er det ett område i spillet som heter det samme som jeg gjør irl! og det er litt kult, for det er ikke SÅ mange som heter det jeg heter. Skyrim MÅ spilles på PC med diverse mods for at det skal bli skikkelig bra. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Men nå: en velfortjent feit pizza med bernå!Nei. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Altså... Hvis man drar på et sextreff så er det fordi man har avtalt å møtes for å ha sex. Det er en bindende kontrakt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg