anonympappkasse Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Brukt tre timer på et strekk som vanligvis tar 30 min. Sulten og lei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Nettopp satt en lasagne i ovnen. Om tre kvarter blir jeg Pusur. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 D&D? Når jeg snakker om turn based mener ikke jeg slik som på chrono trigger hvor man selv trykker på hvem man vil angripe mens man beveger seg. Mener slik at du går rundt helt tilfeldig og så plutselig kommer det opp en litt hvit skjerm og så havner vi i en kamp sceneTurbasert kamp er rett og slett av man "sloss hver sin gang". F.eks i Heroes of Might and Magic hvor alle monstrene får angripe en gang hver, før runden begynner på nytt.Det å gå rundt til du finner en tilfeldig kamp har ingenting med turbasert kamp å gjøre. https://www.youtube.com/watch?v=C2cOiFntLY4 Slik kamp mener jeg Og dette er turn based https://www.youtube.com/watch?v=x4Ff0CHpS6I Dette er det kort systemet jeg nevnte https://www.youtube.com/watch?v=Ew3gQKgerMY Det er forskjellige bål rundt om som funker som checkpoints. Da healer man, man får tilbake HP-potions og det saves. Minuset med dette er at fiender (minus bosser) respawnes (vel, i Dark Souls 2 så er det vel slik at fiendene kun respawnes et visst antall ganger før de blir helt borte). Men er det et bare online spill? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Men er det et bare online spill? Man må ikke spille online, men det anbefales for opplevelsen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Men er det et bare online spill? Man må ikke spille online, men det anbefales for opplevelsen. Det høres litt ut som runescape, om du har hørt om det spillet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Ja, det er turbasert, men det er slik JRPG-ene gjør det. Her har du f.eks Heroes of Might & Magic: Det er typisk turbasert kamp, med et turbasert utforskningssystem på verdenskartet. Eller så har jo du XCOM: Da er det bare combat som er turbasert, mens resten av spillet baserer seg på ordinær tid. Og hva med Civilization 5: Der er alt basert på hver sin tur. Eller Transistor: Her kan man enten sloss i realtime, eller gå inn i et turbasert system. Etter man har angrepet, må man vente på at det lader seg opp igjen. Men slikt system som de japanske bruker, er ikke noe vi har særlig mye av i vesten. F.eks Neverwinter Nights: Det er basert på runder, som i D&D. Man kan bare utføre X antall handlinger i en runde. 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Dark Souls er vanvittig bra. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Ja, det er turbasert, men det er slik JRPG-ene gjør det. Her har du f.eks Heroes of Might & Magic: Det er typisk turbasert kamp, med et turbasert utforskningssystem på verdenskartet. Eller så har jo du XCOM: Da er det bare combat som er turbasert, mens resten av spillet baserer seg på ordinær tid. Og hva med Civilization 5: Der er alt basert på hver sin tur. Eller Transistor: Her kan man enten sloss i realtime, eller gå inn i et turbasert system. Etter man har angrepet, må man vente på at det lader seg opp igjen. Men slikt system som de japanske bruker, er ikke noe vi har særlig mye av i vesten. F.eks Neverwinter Nights: Det er basert på runder, som i D&D. Man kan bare utføre X antall handlinger i en runde. Hehe jeg så mange wtf i tittlene på youtube videoene Dark Souls er vanvittig bra. Toeren da? med hun emma thompson eller hva hun het i hovedrolla Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Hehe jeg så mange wtf i tittlene på youtube videoene Det er Youtube-serien til Total Biscuit, "WTF is...", hvor han tar et spill og forteller hva det er. Ganske grei underholdning om man vil vite litt om et spill som har kommet ut. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Hehe jeg så mange wtf i tittlene på youtube videoene Det er Youtube-serien til Total Biscuit, "WTF is...", hvor han tar et spill og forteller hva det er. Ganske grei underholdning om man vil vite litt om et spill som har kommet ut. Alltids hyggelig med videoer hvor folk kommenterer videoer Har du hørt om jontron eller angry video game nerd? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Alltids hyggelig med videoer hvor folk kommenterer videoer Har du hørt om jontron eller angry video game nerd?Kjenner ikke til de to, men kjenner til Angry Joe. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Alltids hyggelig med videoer hvor folk kommenterer videoer Har du hørt om jontron eller angry video game nerd?Kjenner ikke til de to, men kjenner til Angry Joe. Jeg anbefaler å sjekke ut jontron engang. Han er helt konge, tydeligvis en kjendis også siden jeg ser mange som har bilde av jontron som profil bildet. Angry joe har jeg hørt om, er vell han som basher alt han finner fram av spill og film Kan nevne en bruker jeg også liker som nynner alle mulige klassiske spill sanger og gjør det på en veldig fin måte Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Nettopp satt en lasagne i ovnen. Om tre kvarter blir jeg Pusur. Tre kvarter? what the actual fuck. Also, redd oss. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Glemte ikke å skrive, men den havna i quoten.Men var jo ikke noen annen quote der Har netflix, men resten av sesongene er ikke der Viaset play da? Eventuelt the pirate bayHvis du ser etter, finner du det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Glemte ikke å skrive, men den havna i quoten.Men var jo ikke noen annen quote der Har netflix, men resten av sesongene er ikke der Viaset play da? Eventuelt the pirate bayHvis du ser etter, finner du det. Var ikke noe der Men nvm, nå ser jeg på mord og mysterier Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Vi må ha er sånt sex-treff igjen snart Lame-door *snøfte snøft*. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg vet, jeg har tenkt på det litt nå og da, men har vært endel opptatt. Og er usikker på hvordan det blir fremover, Sandefjord denne helga, Bergen neste, får vel muligens besøk helga etter der, og kanskje besøk helga etter der igjen og.Men ja, neste helg hvor begge har besøk skal det knas! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Vi må ha er sånt sex-treff igjen snart Lame-door *snøfte snøft*. Sex treff? Du vet vell admiral n allerede har en dame ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Nettopp satt en lasagne i ovnen. Om tre kvarter blir jeg Pusur. Tre kvarter? what the actual fuck. Also, redd oss. 45 minutter på 180 grader, ganske perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg