Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

 

Smak og behag

Nei. En PC kan gjøre alt en konsoll kan gjøre, bare bedre. Og den kan gjøre mye mer. Samtlige spill den kjører, har flere funksjoner og ser bedre ut enn tilsvarende på konsoll. Mens Konsollkidsa må leve med 30fps og "kjip-HD"-kvalitet, kan PC-gamere nyte 4k oppløsning og 60 fps uten større problemer.

 

Ikke nok med det... PC-en min kan spille konsollspill. Kan konsollen spille PC-spill? Eller andre konsollers spill? Nope.

 

Jo slimda det er smak og behag, du kan ikke bestemme hvilken mening eg har. Og jeg driter i hvor mye oppøsning eller kvalitet et spill har, det gjør ikke spillet bra, en god historie og gameplay gjør et spill bra. Bare se på paper mario thousand year door eller majoras mask for eksempel. dårlig grafikk men helt konge spill

 

Dagens spørsmål var "Hva synes du om lyn og torden?".

Jeg får dessverre ikke gjennomslag for mer kreative og interessante spørsmål, så fremt de ikke er kjedelige saker som folk flest ikke har noen formening om, om de da ikke er politikere.

 

Jeg har hørt om verre. Jeg fikk spørsmål om hva jeg skulle ha til fredagsmiddagen. Jeg svarte taco.

 

Jeg spiste akkurat taco

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

Bare se på paper mario thousand year door eller majoras mask for eksempel. dårlig grafikk men helt konge spill

Hørt om Nostalgi? :p

 

Jeg har sagt tusener av ganger at nostalgi ikke har noe med det å gjøre, kvaliteten på spillet med gameplay er kjempe bra, det gjør dem gode. Jeg føler du bare er ute etter å tulle her

 

Btw, jeg spilte paper mario thousand year door i 2008 så nostalgi kunne ikke ha vært noe med det uansett, jeg har bare nostalgi til spill jeg spilte som barn ikke som voksen ungdom...

Lenke til kommentar

Idag fant jeg ut at det er fridag på mandag. Jeg trodde det var slutten av neste uke..jaja.

Ai, synd det ikke var tirsdag, det hadde jo vært perfekt timing til E3. ;)

 

Kommer til å kjøpe xbox senere. Så det blir nok både spilling og film, koble mac og mobil på osv.

Hmmm, hvis du skal spille en del på tv'n vil jeg anbefale å velge en tv som har høyere oppdateringsfrekvens enn 100Hz, helst så høyt du får det innenfor det du er villig til å betale. Oppdateringsfrekvens er nesten det viktigste å se etter i forhold til spilling i alle fall. Er så gruelig synd at plasma ikke produseres mer. :(

 

gyr0:

Høres ikke akkurat ut som drømmeplassen å bo på. Men ser det er veldig mange fine steder der, så godt mulig jeg kunne tenkt meg å reise på ferie der en gang.

 

Ikke for å være frekk, men hvis det er sånn at alle damene sikler på hvite menn (penger?), er ikke det derfor hun du er sammen med er med deg? Altså, selvfølgelig finnes det unntak, det er jeg klar over. :)

Altså i den delen av verden er det attraktivt å ha så lys hud som mulig, siden de fleste er en del mørkere. Med andre ord motsatt av her. ^_^

 

 

Bare se på paper mario thousand year door eller majoras mask for eksempel. dårlig grafikk men helt konge spill

Hørt om Nostalgi? :p

 

Oy! Ikke begynn å si at Majora's Mask er bra pga nostalgi. Da tvinger du nesten meg til å være uenig med deg. :p MM er det beste Zelda spillet synes jeg. Har rundet både det og OoT et titalls ganger. :D

Lenke til kommentar

 

 

gyr0:

Høres ikke akkurat ut som drømmeplassen å bo på. Men ser det er veldig mange fine steder der, så godt mulig jeg kunne tenkt meg å reise på ferie der en gang.

 

Ikke for å være frekk, men hvis det er sånn at alle damene sikler på hvite menn (penger?), er ikke det derfor hun du er sammen med er med deg? Altså, selvfølgelig finnes det unntak, det er jeg klar over. :)

Altså i den delen av verden er det attraktivt å ha så lys hud som mulig, siden de fleste er en del mørkere. Med andre ord motsatt av her. ^_^

Ah! Se, det visste jeg faktisk ikke. :) Tenkte vel på Thai-damene jeg nå. My bad.
Lenke til kommentar

Hehehe, det at hvite ses på som rike (og i forhold til deres lønnsnivå er nesten de fleste av oss det) spiller nok også inn for mange, men det er faktisk et skjønnhetsideal i store deler av Asia, så mange synes nok rett og slett at han er kjekk. :wee:

 

Det er forresten utrolig mange fillipinere som drar til Norge for å jobbe, og mange av dem velger å gå på skole og bosette seg her etter en stund.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Oy! Ikke begynn å si at Majora's Mask er bra pga nostalgi. Da tvinger du nesten meg til å være uenig med deg. :p MM er det beste Zelda spillet synes jeg. Har rundet både det og OoT et titalls ganger. :D

Bra jeg ikke er alene om det :)

 

Driver fortsatt og håper dem remaker majoras mask til wii u etter jeg så den fan traileren

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

hahaha, her sitter man litt borte også kommer man tilbake til bastante utsagn om at "ekte" spiller ikke spiller på pc. Ekte spillere bruker vell bare telefoner i dagens samfunn. jaja.

En ekte gamer spiller og lever seg inni spillet og prøver gjerne å få 100% i spillet, det er det samma om det er banjo tooie eller candy crush ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...