Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gyr0:

Høres ikke akkurat ut som drømmeplassen å bo på. Men ser det er veldig mange fine steder der, så godt mulig jeg kunne tenkt meg å reise på ferie der en gang.

 

Ikke for å være frekk, men hvis det er sånn at alle damene sikler på hvite menn (penger?), er ikke det derfor hun du er sammen med er med deg? Altså, selvfølgelig finnes det unntak, det er jeg klar over. :)

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Da er vi egentlig alle fanboys her på forumet? :)

Nei. De fleste gamere, selv her på forumet, er casuals. Fanboys er bare så veldig mye mer høylytte at det kan virke som de er i flertall.

 

Fleste jeg ser her på forumet virker innstilt på¨at dem sine spill er best

 

Dem får det til å virke som det er faktum framfor en mening

Lenke til kommentar

Hvorfor skal jeg spille pc spill på tv når jeg kan spille wii u på tv???

Hvorfor spille Wii U på tv, når du kan spille det på en pc-skjerm? Samme til pc. Du kan koble både konsoll og pc til hva du vil, og du kan bruke kontroller på BEGGE. På pc kan du også velge om du skal ha Xbox, PS, 3D part etc kontroller og spille med. Ser virkelig ikke hva du mener med den påstanden der. Endret av BananKrem
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

....og her ser dere livvakten til Bruce Lee i perioden 1971-72 , Robert Baker (forøvrig daglig leder for Lee's kampsportskoler tidlig 70s da Lee ikke hadde tid pga filming)

Lenke til kommentar

Helt ærlig så suger både xbone, ps4 og wii u

Jeg driter oppi personlige meninger. Dette er basert på prestasjonen til konsollen.

 

Eksempel:

 

4ZpihCH.png

 

 

Objektivt sett, så er PC bedre enn både Xbox One og PS4. PS4 er også bedre enn Xbox One.

Pc spilling suger også, de har ikke de gode spilla der og folk foretrekker å spille forran tven

Hah.

 

20130701_205613.jpg

 

 

Planer om å skaffe meg en større TV etterhvert, men løsningen fungerer fjell. Stereoanlegg, TV-skjerm og PC. Det perfekte oppsettet.

Pc spill vil alltid i min mening suge

Meningen din suger

det er ikke slikt jeg vokste opp til

Når dette er begrunnelsen, forsvarer det det jeg skrev.

Når jeg var liten hadde vi super nintendo og nintendo 64 ikke pc gaming, som cod og andre spill med skrikende 8 åringer som truer med å drepe deg fordi du myrda dem i spillet...

At du sammenligner Super Nintendo og Nintendo 64 med Call of Duty og andre "spill med skrikende 8 åringer" er et testament på din mangel på kunnskap. Nintendo 64 kom ut i 1996. Det første Call of Duty-spillet kom ut litt før 2004. Så du sammenligner det du spilte som 8-10-åring med noe som man spiller 10 år senere.

 

Forresten, var ikke du 8 år når Nintendo 64 kom ut? Siden du refererte til skrikende 8-åringer...

Nå dagens barn kommer til å ha noen skikkelige barndoms minner når dem blir voksen

ALLE unger idoliserer og hyller spillene de spilte når de var små. Se på alderen til de som hyller Zelda, Pokemon, Counter-Strike, eller andre spill. Det er spill de spilte når de var unge og påvirkelige. Og når de vokser opp, har de fremdeles minner om sine gamle, gode spill.

 

Kort fortalt Winza, du tar ekstremt feil.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Helt ærlig så suger både xbone, ps4 og wii u

Jeg driter oppi personlige meninger. Dette er basert på prestasjonen til konsollen.

 

 

Objektivt sett, så er PC bedre enn både Xbox One og PS4. PS4 er også bedre enn Xbox One.

Pc spilling suger også, de har ikke de gode spilla der og folk foretrekker å spille forran tven

Hah.

 

20130701_205613.jpg

 

 

Planer om å skaffe meg en større TV etterhvert, men løsningen fungerer fjell. Stereoanlegg, TV-skjerm og PC. Det perfekte oppsettet.

Pc spill vil alltid i min mening suge

Meningen din suger

det er ikke slikt jeg vokste opp til

Når dette er begrunnelsen, forsvarer det det jeg skrev.

Når jeg var liten hadde vi super nintendo og nintendo 64 ikke pc gaming, som cod og andre spill med skrikende 8 åringer som truer med å drepe deg fordi du myrda dem i spillet...

At du sammenligner Super Nintendo og Nintendo 64 med Call of Duty og andre "spill med skrikende 8 åringer" er et testament på din mangel på kunnskap. Nintendo 64 kom ut i 1996. Det første Call of Duty-spillet kom ut litt før 2004. Så du sammenligner det du spilte som 8-10-åring med noe som man spiller 10 år senere.

 

Forresten, var ikke du 8 år når Nintendo 64 kom ut? Siden du refererte til skrikende 8-åringer...

Nå dagens barn kommer til å ha noen skikkelige barndoms minner når dem blir voksen

ALLE unger idoliserer og hyller spillene de spilte når de var små. Se på alderen til de som hyller Zelda, Pokemon, Counter-Strike, eller andre spill. Det er spill de spilte når de var unge og påvirkelige. Og når de vokser opp, har de fremdeles minner om sine gamle, gode spill.

 

Kort fortalt Winza, du tar ekstremt feil.

 

Jeg tar ikke feil, og meningen din suger ikke min. Ekte gamere spiller ikke på pc...

 

Jeg driter i om du driter i personlige meninger, tror du skal roe deg ned

 

8 åringer var mye bedre på min tid, da satt ikke vi online og hylte og skrikte. glad jeg vokste opp i det beste ti året

 

De spillene som kom på 90 og starten av 2000 tallet er best og det har ingenting med minner å gjøre, det er et faktum, mange kan si seg enig. Om du er uenig bryr meg fint lite...

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Ekte gamere spiller ikke på pc...

Jeg tror du skal slutte å komme med pisspreik. :p

 

Det er det du som skal :) Den forrige kommentaren din var piss preik

Lenke til kommentar

De spillene som kom på 90 og starten av 2000 tallet er best og det har ingenting med minner å gjøre, det er et faktum, mange kan si seg enig. Om du er uenig bryr meg fint lite...

 

Hvis det ikke er bred enighet om dette er det ikke et faktum. Det som er et faktum er at PC er bedre enn konsoller på de aller, aller fleste områder, helt objektivt.

 

EDIT: Jeg er forsåvidt enig i at flere av spillene du nevner er veldig gode, men det gjør ikke nyere spill noe dårligere. Joda, det er overflod av middelmådige, generiske modern military FPS, men før hadde man overflod av middelmådige platformere, beat-em-ups etc.

 

Gjennomsnittsspillet i dag er bedre enn gjennomsnittsspillet for 10-20 år siden, men det kan selvfølgelig finnes spill som er gitt ut for 15 år siden som holder omtrent samme kvalitet som dagens, sett bort fra grafikken.

 

EDIT 2: Bred enighet om noe gjør det forresten heller ikke til et faktum.

Endret av HansiBanzi
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

De spillene som kom på 90 og starten av 2000 tallet er best og det har ingenting med minner å gjøre, det er et faktum, mange kan si seg enig. Om du er uenig bryr meg fint lite...

 

Hvis det ikke er bred enighet om dette er det ikke et faktum. Det som er et faktum er at PC er bedre enn konsoller på de aller, aller fleste områder, helt objektivt.

 

Smak og behag

Lenke til kommentar

Smak og behag

Nei. En PC kan gjøre alt en konsoll kan gjøre, bare bedre. Og den kan gjøre mye mer. Samtlige spill den kjører, har flere funksjoner og ser bedre ut enn tilsvarende på konsoll. Mens Konsollkidsa må leve med 30fps og "kjip-HD"-kvalitet, kan PC-gamere nyte 4k oppløsning og 60 fps uten større problemer.

 

Ikke nok med det... PC-en min kan spille konsollspill. Kan konsollen spille PC-spill? Eller andre konsollers spill? Nope.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...